Ar įmanoma „Tesla Model S“ patogiai eksploatuoti Lietuvoje? Metus šiuo automobiliu važinėjantis vairuotojas atskleidė 6 išvadas  (22)

Ar vairuoti elektromobilį Lietuvoje apsimoka? Ar mūsų šalyje, kurioje nėra labai gerai išvystyta šių transporto priemonių infrastruktūra, jomis naudotis patogu? Kiek kainuoja elektromobilio eksploatacija Lietuvoje? Tai atskleidė metus Lietuvoje „Tesla Model S“ vairuojantis pilietis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naudodamasis proga, sėdėdamas lėktuve, privalau pasidalinti savo įspūdžiais eksploatuojant „Tesla Model S“ mūsų mylimoje žemelėje, metus laiko. Taip, jau prabėgo metai. Važinėjau žiemą ir vasarą. Taigi, keli esminiai faktai:

1. Per metus susukau 24 383 km

2. Mašina rašo, kad šiam kilometražui suvartojau 6 299 kW/h, arba jei skaičiuoti 0,1 EUR/kW/h – 630 EUR.

Taigi, kokias išvadas galiu padaryti:

1. Ne kartą buvau klaustas, ar dar kartą pirkčiau „Teslą“ – atsakymas vienareikšmiškai TAIP. Galiu tik papildyti, kad dabar tikrai pirkčiau ir alternatyvą „Teslai“. Kitaip sakant, patikėjau ir sau įrodžiau, kad elektra – dabartis ir ateitis.

2. Infrastruktūra keliaujant – Lietuvoje tikrai šiais metais pagerės situacija, bet netgi dabar su „Teslos“ nuvažiuojamu atstumu Lietuvoje važiuoju komfortiškai. Kiek teko apsistoti viešbučiuose, su malonumu gavau 220V elektros lizdą, o ateityje tikiuosi ten rasti mažo galingumo krovimo stoteles. Vilniaus oro uoste galima palikti ADC parkinge, kur įrengtos krovimo stotelės, be laiko apribojimo. Ir dar daug daug šios infrastruktūros vystymo planų ir veiksmų. Trumpai – jau ateina.

3. Buvo viena kelionė Vakarų Europoje, prasukau apie 2k km, tai absoliučiai komfortiškai: superchargeriai pakeliui ir viešbučiai su mažo galingumo krovimu per naktį. 0 eurų už važiavimą…

4. Privalumai Vilniaus mieste po truputį eina į kitus miestus, Kaune ir Klaipėdoje taip pat nemokamas parkavimas ir A juostos, su mažomis žvaigždutėmis. Atsiranda ir ten EV.

5. Eksploatacijos pradžioje jau „Model S“ patapo pirmu šeimos auto, nors iš pradžių buvo planuotas kaip antras miesto auto, man į darbą važiuoti. Dabar važiuojam visur, kur įmanoma. Didžiausias trūkumas – „kablio“ nėra. Negaliu dviračių vežti, bet šią vasarą pirksiu ant stogo laikiklius, nors ir nelabai tas man patinka. Jei planuojate „Model X“ – ten jis yra…

6. Kas labai skaičiuoja sąnaudas, tai per mėnesį išleisdavau bent 300 eurų su paskutiniu 10 metų eksploatuotų automobilių sąnaudomis, lyginant su metinėmis 630 eurų „Teslos“ sąnaudomis. Nuraminimui – visa sutaupyta suma nuvažiavo KASKO draudimui, tokia jau mūsų realybė… Draudėjai paėmė „naftianikų“ pinigus…

Tai tiek. Junkitės į EV pasaulį!

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: alfa.lt
(201)
(22)
(179)

Komentarai (22)