„Continental“ sugalvojo, kaip išspręsti erzinančią elektromobilių problemą - itin greitai surūdijančius stabdžius  (14)

Technologijų kompanija „Continental“ pristatė naują rato ir stabdžių sistemos koncepciją, skirtą elektromobiliams. Ratlankis yra iš dviejų aliumininių dalių – vidinio rato tvirtinimo su aliumininiu stabdžių disku ir išorinio apvado su padanga.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kitaip nei įprastoje stabdžių sistemoje, čia apkaba sumontuota iš vidinės disko pusės, todėl pats diskas yra didesnio diametro, o stabdymas – efektyvesnis.

Kadangi stabdyti elektromobilį įprastai naudojamas rekuperacijos metodas (stabdant elektros varikliu, papildomai įkraunant ir akumuliatorių), įprasti plieniniai stabdžių diskai naudojami nedaug ir rūdija. Nauja nerūdijančio aliuminio stabdžių sistema leidžia to išvengti ir, kai stabdoma itin stipriai, užtikrina maksimaliai efektyvias stabdymo savybes.

Dėl didelio stabdžių disko paviršiaus pakanka sąlyginiai nedidelės trinkelių prispaudimo jėgos, kad būtų užtikrintas itin efektyvus stabdymas.

Taip pat aliuminis yra itin laidus šilumai, todėl stabdymo metu atsirandantis karštis yra labai greitai pašalinamas, todėl stabdžiai neperkaista. Be to, iš lengvo metalo pagaminta sistema yra lengvesnė už įprastą ir užtikrina mažesnį rato svorį bei mažesnę neamortizuojamą masę. Dar vienas didelis šios sistemos privalumas – žymiai lengvesnis ir greitesnis stabdžių trinkelių keitimas.

Taip pat skirtingai nuo įprastų plieninių diskų, stabdžių diskai iš aliuminio nedyla ir jų nereikia keisti – eksploatuojant keičiamos tik trinkelės. Iš vidinės pusės sumontuotos trinkelių apkabos yra itin lengvos, o tolygiai ašiai perduodama stabdymo jėga sumažina stabdžių keliamą triukšmą, o tai yra itin svarbu važiuojant elektromobiliu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(36)
(1)
(35)

Komentarai (14)