Ar geriau automobilį į parkavimo vietą pastatyti atbulomis ar priekiu? Štai ką sako ekspertai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nukainotas 2018-03-05 14:04
Neskaitęs straipsnio rašau komentarą ir pažiūrėsiu, ar pataikiau. Atbulyn važiuoti visada sunkiau, tai kokia prasmė važiuoti atbulam į siaurą stovėjimo vietą, o priekiu išvažinėti jau į platesnę erdvę? Nebent situacijoje iš anksto matosi, kad atbulam bus sunku išvažiuoti. Edit: straipsnyje lyg ir teigiama atvirkščiai, bet turbūt kas tinka vienam, netinka kitam. Priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir situacijos.
T 2018-03-05 14:15
Kartą teko stebėti kaip žmonės parkuoja savo automobilius prie gatvės kur didelis mašinų jūdėjimas. Beveik visi parkavo priekiu, nes taip buvo greičiau. Prie mano namų, kur aikštelėje labai mažas jūdėjimas, beveik visi parkuoja galu, nes atėjes ryte sėdai ir išvažiavai. Kaip suprantu žmonės manevravimą atlieka statydami automobilį, o ne palieka jį rytui.
Sebastianas 2018-03-05 14:17
Statai taip, kaip tau bus lengviau (patogiau) išvažiuot.
FtBall 2018-03-05 14:21
Na, prisiparkuoti atbulom sakyčiau lengviau, nes manevravimui gerokai mažiau vietos reikia. Jeigu pavairuotumėt Volvo(bent jau S60 tas galioja), tai suprastumėt, kaip sunku priekiu įparkuot mašiną į vieną parkavimo vietą tiesiai. Išvažiuojant, kai automobilis priparkuotas priekiu irgi tragedija. Pusė mašinos gatvėj, o tu dar nematai, kas vyksta.
kestutisz 2018-03-05 14:35
Geriau dėl visa ko parkintis taip kaip rodo ženklas - esu girdėjęs siaubo istoriją, kad kažkas net pas mus realiai buvo nubaustas už jo nepaisymą. O šiaip aišku geriau galu, ypač žiemą - prasikrapštei skylę nuo ledo ir važiuoji, ko galu lendant į gatvę jau ne visada užteks :)
vardasas 2018-03-05 15:08
Vienu automobiliu priekiniu ratu susukimo kampas yra kurkas didesnis nei kitu todel susidaro toks ispudis kad vieniem lengviau priekiu kitiem galu. Pavyzdziui draugas su BMW 525 gali apsisukti ant kelio is vieno karto o as su senu b5 pasatu negaliu, tiesiog neina daugiau susukti vairo. Todel jei noriu parkuotis arciau tai tenka kaipreikiant uzsimesti arba parkuotis atbulomis
HardAxe 2018-03-05 16:12
Priparkuoti (tiesiai) galu lengviau. Išvažiuoti priekiu irgi lengviau. Bet... ištraukti vaiko vežimėlį ir susikrauti pirkinius daug lengviau, kai mašina priparkuota priekiu.
mobilunkas 2018-03-05 16:51
jei atvaziavai i rengini dar ne piko metu reiketu parkuotis galu- tiesiog po renginio bus paprasciau isvaziuot, jei parkuojiesi ziema, per lietu, plikledi ir kitu blogu oru irgi geriau parkuotis galu, kol dar masina silta. Jei parkuojieis piko metu gatveje kurioje daug isilgines vietos- parkuokis priekiu nes taip greiciau, jei vietos labai mazai tarp 2 isilginiu masinu- parkuokis galu, nes tada taip greiciau. Automobilio vairas daugiau sukasi i desine, tad jei mazai vietos pagalvok ar tau paprasciau isiparkuot ar išsiparkuot sukant daugiau vaira i desine. Bendru atveju reikia rinktis parkavima galu, nes jei nesugebesi atbulas isiparkuot, pasirinksi kita vieta, jei sugebesi isiparkuot priekiu, bet nebesugebesi isvaziuot atbulas irgi nedziaugsmas, na nebent esi meditacijos mokytojas ir tau laukimas kelias valandas kol kiti isvazines nervu negadina
AAA000 2018-03-05 20:37
" Geriausias pasirinkimas yra kampu išdėstytos parkavimo vietos - į jas sunku įvažiuoti priekiu, o galu - visai lengva. Toks sprendimas yra ypač geras siauresnėse gatvėse, nes kampu išdėstytos parkavimo vietos neužima daug brangios erdvės." idomu kaip cia neuzima daug erdves? automobiliai juk uzima tiek pat vietos, plius dar issimeta papildomi nenaudingi trikampiai. cia pats durniausias aiksteles tipas, kur prarandama beveik trecdalis stovejimo vietu... geriausia yra arba parkavimosi vietos isilgai gatves, arba dvigubos vietos pilnaverteje aiksteleje su statmenu ivaziavimu ir siektiek praplatintos. tada telpa ir autobusai, ir furos, ir lengvieji su priekabom, ir vietos sociai ziopliam manevruot... visi kiti aiksteliu suzymejimo tipai yra tiesiog viesa projektuotoju debilizmo demonstracija... as is tu, kur megsta pastatyt geriau siektiek atokiau, bet pervaziuodamas dviguba vieta ir atsukt automobili priekiu nieko papildomai nedarant. keli papildomi zingsniai invalidu nepadarys...
Xdmin 2018-03-05 21:07
O man kaip tik kampu atrodo ir patogiausia ir maziausiai vietos uzimama. Gatve turi buti tik siek tiek platesne, kad galetum statyti kampu vs statymas isilgai. Isilgai statant viena masina uzims tiek vietos koks yra jos ilgis + kai kurie pasilieka neadekvaciai daug vietos tiek priekyje tiek gale ir beje, tai yra pats sunkiausias parkavimo budas naujokui ir cia turbut vienintele priezastis kodel masinu buferiai buna subraizyti.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-05 23:11
Ir visai logiška! Na pvz. stovėjimo vieta yra įrengta tiesiai po langais. Tai turbūt nenorėtum, kad koks nors supuvęs dyzelis prisiparkuotų atbulas, o kai ryte vairuotojas ateis užkurti savo brangiausiojo turto, tu per atdarą langą turėsi praryti šviežių suodžių porciją Kas liečia parkavimą maximos aikštelėje, tai bent ant savęs pastebiu vienintelę tendenciją: jei iš galo eilė, tai visada lendu priekiu, o jei iš galo tuščia erdvė, vadinasi yra vietos pavažiuoti atbulomis. Tiesa, kai pastatau priekiu, tai vėliau keikiuosi, kad nestačiau galu: nu praleiskit - taigi išvažiuot noriu!
amas 2018-03-05 23:47
Jo pasistato galu, poto su visais krepšiais braunas iki bagažinės. O jau apie su projektuotas erdves vietas tai išvis kliedesiai. Nesasatę Londono požeminių parkingų su penkiais ar šešiais aukštais po žeme ir kur išlipt tik per bagažinę įmanomą, galu ten pasistatyt gal net lengviau, bet apie lengvą išvažiavimą gali pasvajot, pasukt mašinai nėra vietos, kol visas neišvažiuoji, o tada ir murgdykis, kol išlysi. Žodžiu, galu prakuotis labai retai kada yra prasmės, išvažiuot atbulam daug patogiau nei priekiu.
AAA000 2018-03-06 00:19
tai aisku, kad patogu ivaziuot nedideliu kampu. bet tu neivertini, kad tokia aikstele i ploti uzima kaip dvi isilginio statymo aiskteles. o telpa automobiliu gal tik kokiu 1 papildomu daugiau kas kokie 7-8 pastatyti isilgai... ta prasme prarandama visa eismo juosta net! o teislosiamas realus talpumas apie 12-17%. plius jei fura ar busas prisiparkuoja - uzima iskart kokias 4 vietas... jei su priekaba - iskart tris... arba uzkisa tiek pat automobiliu ir padaro kamsti gatveje - nes kaip taisykle tebuna tik viena juosta likus vaziavimui man labiausiai patinka kai buna isilginio parkavimo vietos, bet padarytos tik po dviem masinom, o tada is bordiuru suformuota saligatvio salele, ir vel dvi vietos. tokios parkavimo vietos naturaliai perskirsto pacias masinas. pirma ieskai laisvos dvigubos - nes patogiau isvaziuot is priekio, jei randi. ir tik veliau jau taikaisi i antra vieta. ir taip naturaliai niekas neuzkisineja, ar ten nesamoningu tarpu nepasilieka. o ir islipt patogu, ar prieit prie bagazines. matai visada eismo padeti, nieko durelemis nesubraizai ir pan. o jei stovi antras ir tarpas mazas - gali paduot atgal ant aiksteles. va tik tokias stovejimo vietas turetu visam mieste daryt. jei netelpa pilnaverte aikstele. ------- o kur ten kas kaip daro kokiam Londone - tai tipo dabar sukiskim viska, nes Lietuvai matai vietos pritruko. o gal dar ir eisma su vairais desinej pusej perimam? Juk Londone irgi taip!
SaMaras 2018-03-06 09:41
Jei jau parkavimo vietos tokios siauros tai ar priekiu ar galu pastatysi vistiek kol visas neisvažiuosi tol ir nepasuksi. Paprastai galiniai ratai būna arčiau galo nei priekiniai link priekio. ir isvažiuodamas priekiu matai geriau. Į siaurą parkavimo vietą dažnai "ilganosės" net neįkiši, nes neužtenka vietos užsimetimui. O jei jau pavažinėtumėt su komercinio tipo ala "kablukais" be langų, kur vien tik šoniniai galinio vaizdo veidrodžiai... tai išvažiavimas galu iš viso gali tapti košmaru. (kaip ir krovinio išėmimas prisiparkavus galu). Aišku jei vietos kiek nori tai ir diskutuoti nėra apie ką ir straipsnio rašyt... girtas kaimietis su 6m pločio kombainu paliktu vidury kelio nebėda, jei tuo keliu gyvenime be to kaimiečio niekas nėra keliavęs..
Xdmin 2018-03-06 10:46
Nupiesiau kad lengviau suprasti butu. https://ibb.co/fqzgnn Kaireje puseje 1 masinai reikia 2m plocio (iskyrus pirmai ir paskutinei reikia kazkiek daugiau), i 12m telpa 6 masinos ir uzima tiek pat plocio kiek desineje puseje, bet prisiparkuoti lengviau. Desineje puseje i 12m telpa 4 masinos ir dar raitytis visaip turi.