Naujausi duomenys rodo, kad „Tesla“ baterijos yra geresnės nei buvo tikėtasi – ištyrė, kas su jomis darosi nuvažiavus kelis šimtus tūkstančių kilometrų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mixed 2018-05-03 19:35
Ne cia rupestis o nuvaziuojamame km. Jei normaliai negali vaziuot didesnio atstumo ir galvot kaip sutaupyti kw kad davaziuoti..
laimius 2018-05-03 20:46
O kiek jums reikia. Dabar apie 500 norma. O to lt pilnai daugeliui uztenka. O kai padaufes auto daugelis degaliniu manau diegsis greita pakrovima ir problemos baveik neliks
stiklas 2018-05-03 20:48
kazkaip man neatrodo, kad vairuotoju apklausa yra tinkamiausias metodas tokiam tyrimui.
apvalus 2018-05-03 21:43
Man idomu, kiek veikejai, kurie skundziasi elektromobiliu negebejimu nuvaziuoti vienu ypu daug, iprastai nuvaziuoja km per viena diena. Cia tokia kvaila zmoniu savybe, ant Lietuvos labai paplitus: jei perku automobili, tai turi tikt absoliuciai visiems imanomiems atvejams gyvenime. Ir bulviu 5 pusmaisius parsivezt is kaimo, ir priekaba patampyt, ir saldytuva parsivezt, ir mieste i darba 3km, ir i Lenkija maisto produktu, ir pailset iki juros su seima ir kaimynais
immortallt 2018-05-03 22:37
Ir į dešimtmetį kartą kelionei daugiau nei 500km be 30min pertraukos.
mixed 2018-05-03 22:47
500 ant popieriaus realiai is klaipedos iki vilniaus ant 90 be kondiskes :D Obuoly> davai perkam masinas viena miestui, viena kelionems tarp miestu, ir dar viena krovinine maisto prekem savaitgaliam parsivezti.. Tai kam tada moketi n suma uz kazkomi emobili kai gali nusipirkti katafalka uz n/3..
immortallt 2018-05-03 23:10
Krovininę Kurios prireikia per dešimtmetį kartą. Tarp miestų? Čia kuri neįveikia? Dauguma mašinų iš miesto ir neišvažiuoja. Taip kad yra poreikis ir tokioms. Nebent sakai, kad fiat 500 ir pan perka važinėt tarp miestų.
fiso 2018-05-03 23:18
nevaryk ant fiato. Su 500 labai lengvai galima tarp miestu vaziuoti.
Talkatif 2018-05-04 08:28
Reiktų sulaukti naujos kartos baterijų.
gytis13 2018-05-04 09:09
Nesakyčiau kad tai kvaila savybė. Ne vieną žmogų pažįstu, kur pradėjo automobilizmą nuo sedano, po to kai atėjo laikas pirkti kitą pirko universalą kad tiktų ir kroviniams vežioti. Ir pasakė, kad šita yra pati geriausia mano mašina nes visiems reikalams tinka, ir parsiveži ką nori, ir žmonių daug telpa ir t.t. Ir ne vienas taip. Kas turi tris vaikus, priverstas pirkti pusautobusį, kad visi tilptų be problemų. O ta didesnė mašina ir kainuoja panašiai kaip maža, ir kuro ima truputį daugiau. Tad ekonomiškai perkant kuo universalesnę mašiną nieko neprarandi. Aš visada perku hedžbeko tipo automobilius, kad tiktų ir kroviniams vežioti. Prikrauni kai reikia ir važiuoji su atidaru galu, virve pririši, viskas telpa. Sedano man per jėgą neįkiši, už dyką gal ir paimčiau. Ypač kai šeima atsiranda, tai ir vaikų vežimėlio reikia, ir dar visokio galo,
amas 2018-05-04 11:14
Greitą pakrovimą turi diegti ne degalinės, o visi parkinga be išimties. Va čia ir problemos. Turės atrodyt įdomiai ir kainuot dar įdomiau. Jūs bet pabandykit įsivaizduot, kas būtu degalinėse jei visi kurą piltusi kokį pusvalandį ar ilgiau. Ilgiau dėlto, kad sunkiai atsiras, kas stovės prie mašinos ilgiau nei dešimt minučių. Degalinės netinka pakrovimui visai. Nes antro laukiančio eilėje prie pakrovimo tiesiog negali būti, kas lauks ilgiau nei valandą?
Xdmin 2018-05-04 11:36
Jei dabar uzsipili degalu per 2min ir dar 2min stovi eileje prie hot dogu ir kavos ir vairuodamas juos suvalgai, tai veliau degaline bus panasesne i kavine, kurioje lauki picos ar cepelinu, juos suvalgai, o per ta laika bus pakrauta baterija.
HardAxe 2018-05-04 12:02
Skamba padoriai, bet bus liūdna jeigu piko metu norėdamas 20min pasikrauti dar turėsi pralaukti 1-2 sensus eilėje. Šiai dienai tokių problemų nesu matęs.
Xdmin 2018-05-04 13:09
Vietoj 1-4 automobiliu, bus koks 30 aptarnaujama vienu metu. Be to, nuosavu namu gyventojai beveik visi namie kraus, nes bus pigiau/patogiau.
HardAxe 2018-05-04 14:47
aš kažką panašaus ir įsivaizduoju. Pas mane prie darbo daug stotelių, namie žmonės kraunasi, kažkas dar kažkur... Bet kai važiuoju lankyti giminių tuos 480 km autostradoje galiu susidurti su krovimo problemomis. Bet tai reti atvejai ir nebūtų deal breaker, nebent reikėtų stot krautis du kartus ir vis laukti eilėj. O kasdienai nematau problemų rasti būdų išlaikyti mašiną pakrautą, žmonės kažkaip susibalansuoja vietas prie stotelių ar tai krauna namuose. Beveik visada eidamas pro šalį matau bent vieną laisvą stotelę.
Bagai 2018-05-04 15:17
Kam tas antras auto, karta i puse metu nuvaziuoti +400km? Ir dabar galima issinuomoti automobili, vien antram auto kiek uz draudima sumokesi drasiai pas muciutes nuvaziuosi ir dar pinigu liks. O cia karta panaudojus bendzina/dyzeli mazai itakos tures, kai miestu auto pagrinde taptu eAuto. Pagrindine beda, nera normalios pasiulos uz priimtina kaina ir infrastrukturos problemos. Tik idomu, o kodel nera(arba bent nezinau tokio) hibrindo su tarkim 10-25L duju balionu ir generatoriumi kuris krautu akumus. Cia toks tarpinis variantas atrodo gan logiskas
HardAxe 2018-05-04 16:20
regis BMW i3 turi galimybę įdėti generatorių? Man irgi įdomu, kodėl nedaro tokių generatorių. Šiuo atveju tašos kiekis būtų daug mažesnis už VDV, nes variklis visą laiką dirbtų efektyviom apsūkom. Galbūt vartotojai tiesiog neperka tokių modifikacijų ir neišeina iš to išspausti pelno?
Xdmin 2018-05-04 16:38
Jei dedi VDV generatoriu tada dedi maziau bateriju, ir cia atsiranda problema, kai nori sportisko isibegejimo, kadangi bateriju talpa/kiekis yra tiesiogiai proporcingi ju atiduodamam energijos kiekiui + apsaugos nuo perkaitimo/per didelio streso ilgaamziskumui pagerinti ir gaunam negalinga automobili, kas greiciausiai daro didele itaka pardavimams.
Atk 2018-05-04 18:10
Manau, kad taip. Svarbiausia neduoti joms su6alti =iem1, o Tesla matyt tą ir padarė, gerą pašildymą izuoliuotą gerai nuo šalčio. Todėl degradacija maža. Plius, kuo talpesnė baterija, tuo lėčiau ji kraunama, o baterijai patinka lėtas krovimas, ji nemėgsta greitų krovimų, tada ji kaista ir greičiau degraduoja. Dar neverta krauti baterijos iki 100 procentų, tada irgi ciklų daugiau laikys, gal Tesloj taip ir padrė. Dar ten tesloj, yra daug lygegrečių elementų, ir jei vienas dėl kokios nors priežasties sugenda, tai jo saugiklis perdega ir jis išmetamas iš žaidimo ir kiti gali toliau veikti, kitur gal naudojami dideli elementai ir jei vienas sugenda, tai stipriai kerta per visą nuvažiuojamą atstumą. Bet labiausiai, tai turbūt žudo bateriją šaltis, gilūs įkrovimai ir iškrovimai (įkrovimai gal labiau) ir greitas įkrovimas.
Bagai 2018-05-04 18:36
O kam mazinti baterijas? Priekyje tesloje net nera variklio tapo antra bagazine, idedi generatoriu vietos sociai. Ir ne apie sportiskuma kalba, sportiskom tokio ir nereikia, kalba apie kasdieninio naudojimo masinas