Naujausi duomenys rodo, kad „Tesla“ baterijos yra geresnės nei buvo tikėtasi – ištyrė, kas su jomis darosi nuvažiavus kelis šimtus tūkstančių kilometrų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-05-04 22:55
geras komentaras logika butu tokia - valdzia turetu statyt kuo daugiau automobiliu stovejimo aiksteliu, reikalaut is verslo statyt aiksteles automobiliams (grieztint tvarka - pvz griaut statybas - jei neirenge) ir remt bet ka, kas statytu elektros ikrovimo infrastruktura. as manau, kodel negali pvz kad ir privatus zmones ar daugiaauksciai pasistatyt vieso naudojimo ikrovimo rozete ir perparduot tiesiog elektra su siektiek pelno sau. ten su kokia nors eurofondine parama ir pan. va tokius elektros apskaitos modelius reikia remt - kurt kazkokia visuotine elektros atsiskaitymo mobilia infrastruktura - vietoj ten kazkokiu kiekvieno kaimo transporto gaidziu bilietu ir pan. o ka turim realybej? valdzia ivedineja baudimus uz automobilio statymus, nuolaidziauja verslui leisdama statyt NT mzinant parkavimo vietas, ivedineja visokias apmokamas stovejimo vietas (tureju tokias naikint!), stato visokia aptverta keliu infrastruktura uz visuomenes pinigus ir pan, nemazina elektros tinklu monopolio ir t.t.... REALYBE GRAUDI
AAA000 2018-05-04 23:08
taigi taip zmones ir naudos. cia ner jokios problemos. problema - kad neiperka niekas tu Teslu o tos "pigiosios" - stringa ten gamyba ... aplamai elektromobilis yra daug brangesne masina, perkant kaip daikta. dvigubai daugiau suplosi, nei pirkdamas su VDV. ypac kai dar biurokratai visokiu mokesciu automobiliams pridelioja (juk sumoki vien mokesciu kaip uz du automobilius su VDV!). na ir dar visokie durneliai is po lapu rekauja, kad zmonems vazinet - cia isvis prabanga, ir reikia aplamai uzdraust tik seimo nariams nebent leist tu geriau paaiskink is kur tie durniai atsiranda ir ju kiekis niekaip nemazeja? va cia tai REALI Lietuvos problema
immortallt 2018-05-05 10:38
Tesla padarė visą šilumos valdymo ciklą gera, neleidžia peršalti, ir svarbiausia, neleidžia perkaisti. Net krovimas superchargeriuose nerodo reikšmingos neigiamos įtakos akumuliatoriams. Taip, krovimo tinklas reikalingas, ir jis plečiasi. Į Europą ateina 350 kW krovimo stotelės, kurių galios dauguma mašinų niekada nepaims. Labiau orientuota į sunkųjį transportą. O krovimo stotelių privarys visur, ir parkinguose, ir daugiabučių kiemuose. Girdėjau yra projektas Vilniuje vos ne kiekvieną apšvietimo stulpą paversti krovimo stotele. Taip pat krovimo stotelėmis visai logiška būtų užsiimti Litgrid ar ESO. Tuo labiau, turint didelį krovimo tinklą, gali pradėti naudoti krovimo stoteles kaip pirminį ar net antrinį rezervą, reikšmingai sumažinant elektros tinklo išlaikymo kaštus.
AAA000 2018-05-05 11:00
geriau nerasinek, ko nesupranti - protingesnis atrodysi Teslos baterijos - beviltiskos net brangiuose automobiliu modeliuose. geras tik pats automobilis. tu kazkaip nesidomi, kad darosi rinkoje su Teslos akumais. geriausias akumu variantas siam momentui elektromobiliams sukurta BMW su Samsung kurinys. ten kitaicai berods rankeles prikiso projektavime, bet irgi tik jei imt pilna versija. mazagabaritiniuse BMW deda nugaidinta akumu versija (bet su galimybe isidet pilnaverti)
Xdmin 2018-05-05 22:04
Apart bateriju ir variklio ten nieko daugiau gero nera Na dizainas grazus dar.
AAA000 2018-05-05 22:41
yra dar neblogas kompas su kruvom davikliu kazkaip niekas nesugeba normaliai ivertint sitos sistemos sudetingumo, nors cia butent tas Teslu privalumas ir yra. o akumai pas juos gal 60-tuju metu lygio sprendimai - su perdeganciais nekeiciamais saugikliais ir ausinimo sistema kokybes trukumams istaisyt...
audriusn 2018-05-07 09:50
dizainas irgi "na liubitelia".
HardAxe 2018-05-07 11:14
O man jie visvisn patinka. Neturėdami patirties su savo "beviltilku" produktu visiem nušluostė nosis. Iki teslos elektromobiliai buvo golfo mašinėlių lygio super lengvi kibirai. O jie sukonstravo kažką ant "beviltiškų" technologijų, kas komfortabilus, važiuoja greitai ir gali nuvažiuoti daug.
immortallt 2018-05-07 21:20
Jo, man patinka anas, nieko gero nėra, bet niekas geriau pasiūlyti nesugeba. Hmz, keistas "nieko gero".
AAA000 2018-05-08 12:49
tai ir man patinka pats automobilis, bet jo kaina - ne. ir dar kaip uz tokia ispusta kaina, ikiso gana prasta akuma rinka kazkiek leidzia issidirbinet tik inovatoriams (nes nauja - madinga - suteikia euforijos) ir monopolininkams (nes nera pasirinkimo alternatyvu - turi imt ka kisa). o Muskas abu faktorius pilde. o paskui - jei situacija pasikeicia - rinka sudirba taip - kad maza gali nepasirodyt teslos 3modelio jau realiai matosi kad bus is labai vidutiniu "kibiru" ir "golfu" nes autopiloto (inovacija) skaityk neber, o monopolio irgi nebetures, nes Leafai, egolfai, bmw3i ir kruva kinieciu uz kampo jau pilna. akumas labai vidutinis - vieninteis pliusas - Muskas sutaupo nebent sanaudas del gigafaktoriaus. bet model 3 nereikia juk daug akumu - ten gana mazas bus. tu manai jis ten su ta fura del azarto knisasi? arba bando ikist i rinka akumu saugyklas ir visaip jas reklamina? tik del to, kad sita vieninteli pliusa nori isnaudot - kuris jam dar liko. nes furon reikes daug akumu. ir saugykloms reikes daug akumu. dzipa kure irgi del kito privalumo kuri dar valdo - autopiloto. matyt dar tikisi atpigint autopilotus iki tokio lygio, kad i model 3 vertetu kist. speju kazkas ten stringa tobulinime irgi... plius konkurentu uz kampo autopilotu irangoje irgi nemazai - bet kaip matom rinka pacia ideja net gali atmest - jei pasipils avarijos...seni didieji gamintojai neskuba kist babkiu i autopilotus.