Iš kur žinoti, kad itin pigūs diagnostikos įrankiai tinka jūsų automobiliui? Ką reikia žinoti apie OBD2 ir ELM327, kaip internete patikrinti suderinamumą ir kur gauti pigiausią įrangą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MDR 2018-07-02 15:18
Iš tikrųjų ELM327 kartais maloniai stebina. Turiu Dodge Grand Caravan IV, išlindo Check Engine signalas. Užsukau į servisą, kur turi pakankamai rimtą LAUNCH diagnostiką (ne kloną). Ir jie neprisijungė prie mano ECU. Na, mano mašina ir pati moka kodus parodyt, bet pabandžiau su ELM (buvo ką tik atėjusi ir Kinijos)- veikia puikiausiai. Bandžiau dar keletą skirtingų markių mašinų - ELM savo funkciją (klaidų nuskaitymas) atliko puikiai. Aišku, jungiasi ELM tik prie variklio ECU - prie ABS, body ar dėžės ECU jau nemoka, bet negalima iš kelis eurus kainuojančio žaisliuko reikalauti per daug. Minimaliems poreikiams (atsitinkti, kuris cilindras blogai dirba, koks daviklis grybauja) tikrai geras daiktas.
ArturasArturas 2018-07-02 17:45
Is principo su OBD2 irenginiais pamatytisite tik klaidas, kurios turi itakos variklio ekologiskumui. Kam sis standartas ir buvo sukurtas. Universalus standartas visiems automobiliams. Jei kazka supranti apie masinas, geriau rinktis savo automobilio markei skirta diagnostini iranki, aka vag com, ne kazka brangesnis uz ODB2 (palaiko ir ji), bet su vag grupes automobiliais galesite nuveikti daug daugiau, matyti visus blokus ir t.t. kinieciai jau turi prigamine neblogu klonu praktiskai visom markem. Turiu ir ELM327, manau labiau pazaidimui, nes apynaujis auto tu bloku turi tiek, kad ODB2 klaidos sudaro tik kokius 5-10% bendro visu klaidu kiekio.
..e 2018-07-02 19:10
Su tuo pačiu LAUNCH galėjo pasirinkti genericOBD režimą ir matytų ta patį ką ELM tau parodė. Kai kitą kartą ten užsuksi paaiškink jiems
..e 2018-07-02 19:13
Ir beje tas pats vag com irgi turi genericOBD, tai emisijos klaidas gali nuskaityti visiem automobiliams. Spėju dauguma specializuotų diagnostinių įrenginių gali tą patį
bat0nas 2018-07-02 20:14
Straipsnio neskaičiau. Komentarų irgi. Tiesiog mano du centai ELM327 naudotojams: Netrinkite klaidų prieš techninę apžiūrą. Ištrynus klaidas išsitrina ir su tarša susijusių self test'ų rezultatai. Be šių rezultatų - negalima atlikti taršos patikrinimo tech. apžiūros metu. Testai įvyksta savaime automobiliui pravažiavus visus reikiamus režimus (riedėjimas, greitėjimas ir t.t.). Ir tie režimai nebūtinai atsitiks nuo namų iki tech. apžiūros. Sėkmės!!!
MDR 2018-07-02 21:05
To ..e - dėkui, būtinai perduosiu. Keista, kad jie to nežinojo patys... Dėl OBD klaidų - na tikrai nebūtinai ekologiją įtakojančias klaidas nuskaitysi per OBD. Turiu ir DELPHI įrenginį, su juo jau matau ir dėžę, ir ABS, ir kitas sistemas. O ELM - žaisliukas, bet kartais sutaupo nervų, laiko ir pinigų. Paprastas pavyzdys - užsidegė Check Engine. Realiai tai yra pasiūlymas nuvažiuoti į diagnostiką. O kas nors bandėt patekt į diagnostiką tą pačią dieną? Nėra labai paprasta. O su ELM gali bent pabandyti pasižiūrėti, kokios bėdos nusimato. Tarkim, pažįstamam corollai užsidegė checkas, lyg variklis keistai dirba. Prijungiam ELM - 3 cilindre missfire. Sukeičiam uždegimo rites su kitu cilindru - missfire kitam. Išvada - keičiam uždegimo ritę. Paskaičiuojam, kiek 5 eurų žaisliukas sutaupė laiko ir pinigų (už diagnostiką) - rezultatas akivaizdus.
Vytax 2018-07-02 22:52
Gal kas žino kokį nebrangų kabelį, kad su juo būtų galima užkurti pilnavertį VAG COM? Dabar pavyzdžiui domina galimybė suporuoti naują nuotolinį pultelį su VW Golf automobiliu.
HardAxe 2018-07-03 09:51
VCDS
mch0lic 2018-07-03 10:36
Ankščiau ar vėliau sugadinsit savo ratus su tais pigiais OBDII iš kinijos, ypač su bluetooth'ais (čia jei sugalvosit rašyt, trint klaidas ir pan). ELM327 realiai kaip kažkas jau minėjo parodys tik taršos duomenis, ir vieną kitą klaidą, bet yra ir išimčių - mazda, ford, lincoln su USB ELM327 kabeliu rodys visas klaidas, galėsit programtuot, atnaujint programinę įrangą ir pan. Geriausias variantas pasiskaitinėt užsienio fanų forumus, rasit ir softą, ir patikimą įrangą kur nusipirkt.