Uždrausta „Volkswagen Polo“ reklama - įvertinkite, ar ji tikrai gali daryti žalingą poveikį (Video)  (5)

Naujasis „Volkswagen Polo“ yra orientuotas į jaunimą. Kompaktišas, praktiškas bet visai stilingas automobilis atrodo ir rieda smagiai. Tik Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra po eilės skundų nusprendė, kad ji yra visiškai netinkama ir negali būti rodoma per televiziją.Bet ar ji tikrai tokia bloga? Kviečiame įvertinti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tai, kad naujasis  „Volkswagen Polo“ yra skirtas jaunimui iš tikrųjų yra svarbi istorijos dalis. Reklamos siužete matomas augantis berniukas, kuris vis naujomis transporto priemonėmis patenka į bėdą. Jam į pagalbą visada skuba rūpestingas tėvas. Galiausiai vaikas užauga ir ateina laikas sėsti už automobilio vairo. Tik žioplumas su amžiumi nedingsta. Kviečiame pamatyti uždraustąją reklamą:

Vos tik ši reklama, susukta specialiai televizijai, pasirodė eteryje, Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra sulaukė šešių skundų. Gali pasirodyti, kad šeši skundai nėra taip jau daug, tačiau iš tikrųjų tai yra pakankamai didelis nepatenkintų žmonių skaičius. Kiek jų savo nepasitenkinimą nutylėjo? Įprastai reklamomis skundžiasi vos vienas ar du žmonės, didesnis skundų skaičius pasiekiamas tik tada, kai reklamoje rodoma kas nors ekstremalaus (pavyzdžiui, nuogybės).

Kuo užkliuvo ši  „Volkswagen Polo“ reklama? Na, skundų autoriai teigė, kad ji skatina neatsakingą vairavimą. Agentūra nusprendė, kad besiskundžiantieji yra teisūs, nes reklama tarsi parodo, kad neatsargus vairavimas nėra taip jau blogai, jei tik turite reikalingas saugumo sistemas. Tai yra žalingas požiūrius - vairuoti reikia atsargiai, nepriklausomai nuo to, už kokio automobilio vairo sėdite. Tačiau ar sprendimas reklamą uždrausti nėra per stiprus?

Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra turi savo argumentų. Visų pirma, šis „Volkswagen Polo“  klipas akivaizdžiai pažeidžia bent porą taisyklių, kurias reklamų kūrėjai tikrai žino. Pavyzdžiui, draudžiama perdėtai pabrėžti saugumo sistemų privalumus. Nepadėjo ir tai, kad keleivio vietoje sėdintis tėvas atrodo išsigandęs, o fone groja energinga muzika.

„Volkswagen“ stojo ginti savo reklamą. Markės atstovai teigia, kad reklama akivaizdžiai neskatina neatsargaus vairavimo. Būtent tai, kad toks vairavimas yra blogas pavyzdys, ir bandyta pabrėžti keleivio reakcijomis. Be to, buvo rodomas ne neatsakingas, o nepatyręs vairuotojas. O tokiems ir padeda saugumo sistemos. Ir kaip jas reklamuoti, perdėtai nepabrėžiant jų privalumų?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(48)
(3)
(45)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: