„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį? Įsibėgėjimo rodikliai daugeliui jau sukėlė tikrą šoką, „Koenigsegg“ vadovas pareiškė, kad pradžioje nepatikėjo, jog tai iš vis įmanoma, o paskui tapo „tikra gėda“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

agentxio 2018-09-11 14:44
labai abejoju ar tas roadsteris isibeges greiciau negu per 3 sekundes ir ,bet kokiu atveju teslos kibirai niekad neprilygs koenigsegg superautomobiliams
woozyy 2018-09-11 16:20
Abejojau ir as del teslos. Paveze, nebeabejoju. Super automobilis.
Creatium 2018-09-11 16:22
Tai pirmieji vienetai yra pagaminti. Tik ne su tokiomis didelėmis baterijomis, kaip bus galutiniai variantai. Tesla sako, kad 1.9 įsibėgėjimas čia bus su bazine versija, be Performance paketo.
professor XXX 2018-09-11 16:30
Tesla jau dabar žudo vidaus degimo variklius : https://www.youtube.com/watch?v=ARzujfRiQ3c
bahuriux 2018-09-11 16:39
Prisipažinsiu, žiurėjau šitą video išsišiepęs iki ausų ir apsiseilėjęs. Straipsnis irgi cool.
Pumper 2018-09-11 17:08
Kainas palygink.
PCP 2018-09-11 17:54
https://www.lietuviuzodynas.lt/terminai/Sokas https://www.zodynas.lt/tarptautinis-zod ... s/SS/sokas KODĖL ŠITA METAFORA YRA NEPAAIŠKINTA, IR NET NE KABUTĖSE, SKIRTINGAI NEI KITOS, BAIKŠTUS RAŠEIVA? O DAR PARAŠYTA "TIKRĄ". O DIEVE. KAŽKAS MIRŠTA. SKAITYTOJAS NE.SU.PRAN.TA.
Andraika 2018-09-11 19:10
tenka dažnai sutikt Koenigseggus. teslas su jais lygint yra tas pats, kas Vievio paukštyno kiaušinį lygint su Faberže.
Evil Goku 2018-09-11 19:48
Žiūrint kokiais kriterijais lyginsi. Super/Hyper automobiliai iki šiol buvo įsibėgėjimo karaliai. Dabar pradėjo lysti ne tik visokie nissan GTR, bet ir elektromobiliai, kurie bėgėjasi panašiu tempu, o jų potencialas didelis.
kernel_panikuoja 2018-09-11 20:00
Koks skirtumas tas isibegejimas. Supercar'us/Hypercar'us zmones perka ne vien del to, o del brand'o, ivaizdzio, isskirtinumo, kolekcionavimo ir t.t. Pilna senesniu supercar'u, kuriu isibegejimas letesnis nei kokio "piktesnio" golfo ar BMW, bet jie visi ispirkti kolekcininku ir po siai dienai turi insane kainas. Apskritai tas Teslos isibegejimas man kazkoks marketinginis paistalas. Tas pats, kas mobilaus telefono vertinimas pagal branduoliu skaiciu. Lyg everyday naudojime tipiniam vartotojui tai butu pirmo prioriteto dalykas, ypac, kai kalba eina apie sub 5-6s reiksmes.
Evil Goku 2018-09-11 20:08
Tai niekas ir nesiginčija, kad įsibėgėjimas nėra esminis faktorius. Tačiau jei perki superautomobilį už 500 000€ ir prie šviesoforas gauni nuo 150 000€ kainuojančio (ne sportinio) sedano, tai truputi gėda. Vartyk kaip nori, bet naujam superautomobililiui tiek max galia, tiek įsibėgėjimas yra svarbu, o ypač tokiems gamintojams kaip Koenigsegg, kurių superautomobiliai yra greičiausi.
laimius 2018-09-11 20:57
Butent. Visi tie superautomobiliai vertinami nes jie buvo super - kazkurioje srityje - greitis, isibegejimas ir pan. Yra auto kurie dwl komgorto ar inzineriniu sprendimu vertinami. Bet jei prades gaminti letesnius negu elektromobiliai - galu gale isnyks. Elektros motoru naudingumo koeficiantas geresnis, tad anjsciau ar veliau jie pralenks vidaus degimo. O tesla tikiu - Muskas kad ir pervages bet zodzio stengiasi laikyti. Model 3 JAV jau top 5 ne del prastu rezultatu.
kernel_panikuoja 2018-09-11 21:19
As nesuprantu, ka cia jus bandot irodyti. Nu tai veliau bus ir superautomobiliu elektriniu, dar greitesniu . O kad butent siuo metu Tesla gali isibegeti greiciau, nei koks VDV supercar'as, tai nice zinoma. Niekas to neneigia.
Andraika 2018-09-11 21:23
tai jei įsibėgėjimas yra vienintelis transporto priemonės kriterijus tai imi ir nusiperki už papigiąja sportbaiką iš autopliuso ir duri prašmatnybes salonines. velniam čia laukt tos superteslos?
audriusn 2018-09-11 21:34
Tai tik isibegejimas, posukiais vis dar nevaziuoja, wow "so murican". Kazi kodel nera video is Deals gap, Mulholand ar Schleife? Ir kodel idiotai sugalvojo kupe pavadint roadsteriu?
R35P3CT 2018-09-11 21:46
Viskas ok, isibėgėjimas pradžioje būna wow, bet kai pasiekia 120 ir jau išsikvepia tai "abidna". Bet yra dar ir kiti kriterijai pvz trasoje tai ir svoriai ir stabdžiai ir t.t. Etalonas gamintojams yra Nurburgring'as tai ten tesla kažkaip silpnai, nors yra kakžkoks elektromobilis sudaužęs kitus(pasiėmęs rekordą), bet dabar vėl man rodos porcshe davė i kaulus. Be to labai kaista el varikliai ir batarkės reikia gerai aušinti jei dažnai nori taip startuoti. Neseniai buvo dragai su BMW F90 ir TESLA P100D Ludicrous mode tai 1/4 mile BMW atsiliko 0.3 sec. jei būtu ilga distancija tai tesla jau liktu stipriai gale, pradžioje taip tesla laimi. Beje yra toks AMZ tai tas iki šimto per 1,5 paima, bet aišku ten kaip koks kartingas, kelios baterijos, bet spaudžia gerai iki šimto.
audriusn 2018-09-11 21:54
ten buvo special special, vienetinis pagamintas tik tam tikslui, nors absoliutus rekordai vis dar lieka Porsche kisenej su 956 ir 919 Evo.
R35P3CT 2018-09-11 21:58
Porsche 919 Hybrid EVO- 5:19.546 dabartinis rekordas, čia jei kalbant apie visus apsoliučiai įskaitant ir non series/non-road legal. Dabar pažiūrėjau buvo koks tai NIO EP9 - 6:45.90
audriusn 2018-09-11 22:06
tep, tik su Bellofo laiku tiesiogiai lygint negalima, skirtingos trasos konfiguracijos.
R35P3CT 2018-09-11 22:11
Tai taip, aš kalbu apie šiuos laikus 919 hibridas 2018 ir tas Ep9 2017.