„Model 3“ mechanizmai nesusidėvi? Paviešintos įspūdingos nuotraukos, kaip atrodo elektromobilio variklis ir pavarų sistema nuvažiavus 1 mln. mylių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Bagai 2018-10-18 15:55
Tik idomu kaip buvo pasiekta 1m myliu, jei ten ijunge i elektros lizda ir sukosi vienodu tempu, tai neparodo, kaip atrodytu realybeje
daynewss 2018-10-18 16:00
Gal ir neparodo, bet reikia pripažinti, kad įspūdinga. PS AAA000 - visi nekantriai laukia tavo komentaro
HardAxe 2018-10-18 16:39
galėtų kiekvieno naujo modelio knygutėj būti kelios nuotraukos kaip jų komponentai atrodo prasukus 1mmylių (arba kiek prasukus sulūžo) Įsivaizduoju lada:
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-18 17:21
Kaip jau seniau sakiau - šis žmogus tiesiog gelbėja planetą
HDi 2018-10-18 17:30
Pigus triukas nukreipti dėmesį nuo brangiausios ir silpniausios elektromobilio vietos: baterijos, jei ne autopiloto gebėjimai ir kiti smagūs žaisliukai ir pasigyrimai, vargu ar taip lengvai įeitų į rinką ta tesla. Rodyti pavaros sistemą po 1mln mylių, kurioje nėra pavarų tai.... Mechaninės pavarų dėžės kurios yra gerokai sudėtingesnis mechanizmas, jei neturėjo gamyklinio broko, ar reduktoriai be gamyklinio broko ar pažeidimų, ir nėra problemas keliantis mechanizmas automobiliuose su VDV ir dažniau mašina iškeliauja į laužyną iki to milijono mylių, tai ar yra kuo girtis?
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-18 17:48
Kiek pamenu straipsnius, tai baterijos apskritai labai kokybiškos. O kas liečia pavaras... Matai šita pavara nuolat dirba tuo pačiu bėgiu - tais pačiais krumpliais. O mechaninė pavarų dėžė turi daugiau krumpliaračių ir ne visi vienu metu dirba. Tad teoriškai jų (mechaninių dėžių) tarnavimo laikas turėtų būti dar ilgesnis, nes krumpliaračiai dirba pakaitomis. Tik taip nėra
AAA000 2018-10-18 18:20
kiek mokesi? nematau cia ka komentuot - bet jei nori tai: as galiu pasakyt taip - eksplotacijos niekas nematuoja 1 milijonu km. ji matuojama agregatu darbo laiku realioje eksplotacijoje. ir turi atlaikyt visas agregatas, o ne viena detale. cia ka peza sitam straipsnyje yra skirta siaip - ziopliams dar yra kitas budas - matuoja technika milijonui darbo ciklu. cia kai norima isbandyt greiciau nei motovalandomis. pvz laboratorijose. padaryt, kad "kazkoks mazgas" ataikytu "milijona km" yra labai lengva - nes galima nesunkiai sumazint ciklu skaicius, eksplotacines apkrovas ir panasiai cia sitai technikoje jau pries 100-150 metu apskaiciuota buvo ir viskas sukista mokslinese knygutese... nu bet dabar ir Muskas isrado matyt netycia, svarbu juk ta "israst" garsiai... as ir galiu visiems norintiems parodyt vidurini pirsta ir pareikst kad jis ir po 10 metu panasiai atrodys, ir busiu teisus bet pakaisiok ji pvz milijona kartu i saldikli ir palaikyk ten po valanda, kaip jis atrodys tada? ar pvz pasedek Antarktidoj ant ledo lyties neapsirenges ir kaip jis atrodys net po savaites cia straipsnis apie nieka...
AAA000 2018-10-18 18:54
tu ne tuos straipsnius gal skaitai. as tai tematau tik pilna interneta apie Musko akumu problemas ir kaip ten tos problemos maskuojamos, kad pratemt siaip ne taip garantija del greicio deziu... tesloj ju nera. ten yra elementarus reduktoriai. as pvz esu mates teisingai suprojektuotu reduktoriu, atidirbusi labai sunkiom salygom kazkur apie 50+ metu ir nesugedusiu. jie dirbo zvyro transporteriuose karjere. principe vos ne paromis. ir saltyje ir karstyje. ten budavo dauzomi ir technikos. korpusu tvirtinimo ausys nudauzytos (isivaizduok kad tesla patiria kelias avarijas isibedant tiesiai i siena kokiu 30km greiciu, nuduzta sakykim reduktoriaus tvirtinimas ir kaba viskas ant 1-2 varztu vietoj kokiu 6-8 ir dar sakykim asys varancios ratus palenktos, yra asinis musimas ) ir net po to tie reduktoriai dirbo ir ten krumpliaraciu pavirsius buvo puikus. paskui karjeras issieksplotavo ir i metalo lauza nukeliavo viskas. ar pas zmones. buvom pradare paziuret kaip atrodo sugenda tik jei tepalas visiskai isbega - bet ir be tepalo ten virs metu gali laikyt. nes bronza su plienu besitrinantis pavirsius. ta prasme as noriu pasakyt kad labai nesunkiai galima suprojektuot reduktoriu atlaikanti kad ir 1000 metu veikimo. greiciu dezes irgi ilgaamzes - jei teisingai suprojektuotos. laisvai dirba 50+ metu. pvz ir dabar yra naudojama net prieskariniu vokisku metalo apdirbimo stakliu su greiciu dezem. nu veikia ir negenda... o siuolaikinis slamstas su plastiko dantraciais ir menesio nelaiko nesuprantu ka cia komentuot? cia gi piaras teslu ir tiek. investavo Muskas ten matai i "tyrimus"
iPienius 2018-10-18 22:39
per twitter skaiciau, kad General Motors ir kiti automobiliu gamintojai moka tokiems troliams, kaip tu, kad rasytu visokias nesamones apie Tesla, kad Teslos akciju verte kristu, mazintu populiaruma ir t.t. nezinau ar cia tiesa, ar ne, bet man idomiau ar tau moka, kiek nors, ar tik siaip esi trolis uz dyka? yra toks mokslas, vadinamas masinu patikimumo inzinerija, kuris teigia, kad didziausia apkrova, stresa irenginys, pavara ir panasiai patiria tada, kai yra ijungiamas arba isjungiamas. todel tie tavo transporteriai ir veikia be problemu, jei jie naudojami 24/7. del didesniu apkrovu greciau nulus patys krumpliaraciu dantys, o ne sudils. teslos nuotraukoje parodyti istrizi krumpliaraciai. wikipedijoje yra geras aprasymas: "Sukabinant krumpliaračius su įstrižais krumpliais įvyksta švelnesnis susidūrimas, dėl to jie mažiau vibruoja ir tyliau sukasi; be to, įstrižakrumplės perdavos gali atlaikyti didesnes apkrovas". neaisku, kaip jie testavo, bet kiek masinu realiai nuvaziuoja 1 milijona myliu? net ir puse tiek labai mazai nuvaziuoja. niekas komentaruose nepaminejo, kad krumpliaraciai "nemegsta" dideliu apsuku, nes zymiai greiciau dyla, bet tesla kazkodel naudoja, o ten variklis gali suktis virs 10k aps/min, todel ir varantysis (mazesnis) krumpliaratis tiek suksis. nezinau kokiu greiciu jie sukasi mechaninese greciu dezese ar reduktoriuose, bet tikrai ne iki 10k. paciuose VDV krumpliaraciai naudojami tik letaeigiuose varikliuose (iki 2200 aps/min), o greitesniuose iskart buna arba dirzas, arba grandine. ne tik apkrova, bet krumpliaraciams labai svarbu ir apsisukimu skaicius. idomu, kaip reikalai Teslos pavaroje buna su tepimu. ar krumplio pavirsius speja pasidengti tepalu, kad butu apsaugotas nuo trinties? kalbant apie baterijas, tai labai gera pavyzdi auksciau pateikei apie saldikli. Spacex tas pacias Teslos baterijas naudoja ant Cargo Dragon ir Crew Dragon. kosmose salygos daug rimtenes: ten kas 45 min temperatura keiciasi simtais laipsniu ir + radiacija. ir kazkodel su baterijomis nebuna problemu. automobiliuose esancios salygos akumams yra juokai lyginant su esanciomis TKS (ISS). jeigu tikrai pagamins BFR ir nuskris i marsa, tai ten tie patys akumai tures atlaikyti tpanasias salygas ne 6men, bet maziausiai kelis metus. automobilyje dar gales pakeist, o cia butinai tures veikti, nes kitaip tiesiog negali buti.
Bagai 2018-10-18 23:33
Net cia technologijose pastebejau, kad jei atsiranda koks neigiamas straipsnis apie Tesla po savaites ar keliu dienu atsiranda straipsniai apie naujus e-car, ypac is VW puses.
iPienius 2018-10-18 23:41
https://www.youtube.com/watch?v=sE4fG0L2ga8
vytautas50 2018-10-19 00:12
Na S modelyje tas vienintelis reduktorius "aštriai" važinėjant byra po 30000 km. Ir kainuoja jis priklausomai nuo modelio 2-3 tūkstančiai dolerių. Šiaip ten viskas byra kaip ir visose mašinose pradedant durų rankenomis ir baigiant elektronikos blokais. Čia šiaip ukrainiečių Teslos fanų praktinis video konkretaus remonto atveju. https://www.youtube.com/watch?v=AAKDY6f73VI Tiesa jei važinėt su "klibančiu" reduktoriumi toliau jau byra variklis.
AAA000 2018-10-19 00:45
tingiu viska net komentuot. istrizi kumpliaraciai naudojami, kad padidint susilietimo plota (sumazina spaudimo jega i krumpli). bet jie turi minusu - atsiranda soninis spaudimas - reikia naudot brangesnius guolius. vnz yra ir geresniu sprendimu. apie apkrovas irgi matau neturi supratimo. viskas priklauso nuo sukimo momento dydzio santykio su krumpliaracio dydziu, o ne nuo kaip galima suprast is tavo isisvaizdavimu - kad nuo pacios apkrovos didumo ir staigumo kas is esmes yra vienas ir taspats dalykas - besiskiriantis tik dydziu - nors isskyrei kaip kazkokius atskirus svarbius dalykus apsukos tiesiogiai irgi nevaidina jokios itakos mechanikos atsparume - tik santykineje priklausomybeje su dydziais. mechaniskai klaida isvis naudot pati reduktoriu - jei galima jo visiskai nenaudot. o elektromobiliuose tai yra galima - vadinas to reiketu ir siekt - ismest pacia problema. teslos kelias - daryt problema, o paskui ja maskuot - nu cia juokinga tiesiog ir tiek. ypac kai redukcija gana nedidelio laipsnio... labiausiai tai man patinka komentarai, kai aiskinama apie trolius, nes is kazkokiu troliu skaite troliu forumuose ir tai pateikia kaip negincijama argumenta. kazkokias trolines samokslo teorijas -ir visa tai temoje apie elementariausia mechanika, kur seniausiai viskas atrasta, pertikrinta ir dar kelis kart isitikinta... gal kokius antitrolines psichozes kursus palankyt kai kam vertetu? nes jei troliai visur vaidenasi - gal jau reiketu susimastyt... man teslos patinka (S modelis pagrinde), bet tik isores dizainu ir autopilotu (davikliai, kontroleriais, laidu kruva ir softas - valdymo interfeisa irgi salinciau). daugiau as ten nematau isvis nieko gero - vien kazkoki problemu kratini...as pvz imciau rimtesnio gamintojo, su patirtim, elektromobili ir sukergciau su teslos autopilotu ir galima butu apklijuot teslinem skardom. va tada butu kazkas jau prie elektromobiliu idealo mano rozinese fantazijose viska kitka mesciau velniop ir net situs "stebuklingus" Musko israstus krumpliaracius beja - kokiam konkreciai kosmose naudoja? mano ziniom jie dar isvis nebuvo kosmose, o tik prieplanetinej gravitacinej zonoj siektiek pasisukiojo. cia prilygtu nu maksimum 2-3 akumuliatoriaus ciklams gal... viskas kas is teslos yra paleista i kosmosa - tai kazkoks nustipes auto su manekenu... kai pvz Menulyje yra palikti realiai vaziuojantys elektromobiliai, kurie veiktu net ir po keliu desimtmeciu nuo nuskraidinimo. tiesiog dabar nuskridus. tik nera kam jais naudotis ir vairuot
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-19 07:55
AAA000, tai ką tu ten matei pramoniniuose įrenginiuose ar tarybinėj technikoj yra visai kitas reikalas: tie reduktoriai yra visai kito gabarito (daug didesni) ir veikiausiai nepritaikyti labai didelėms apsukoms. Taip pat tikėtina, kad ant jų yra panaudota "fluid coupling" technologija (seniau buvo gana populiaru ant didelės galios įrenginių). Bet iš principo Tesla čia turbūt nieko labai naujo neišrado - tik pasinaudojo praėjusio amžiaus idealizmu ir sukūrė krumpliaračių sistemą taip, kad kuo ilgiau tarnautų.
daynewss 2018-10-19 08:26
Iš visko ką parašė AAA000 supratau vieną - Maskas maskuoja
Vatsonas 2018-10-19 10:58
AAA000 del krumpliaraciu istrizumo nepadideja kontakto pavirsius, helical gears naudojami siuolaikinese mazguose del mazesniu vibraciju , mazesnes vibracijos mazina veikimo garsa, ilgina krumpliaracio bei su juo dirbancio guolio tarnavimo laika, taciau atsiranda asine apkrova, kas krenta y akis del sio tesla mazgo, kad sudeti rutuliniai guoliai, variklio galia apie 300 kw ties 16k rpm susidaro gana dideles apkrovos ties didziausiu krumpliaraciu todel butu patikimiau tai asiai naudoti kuginius guolius
daynewss 2018-10-19 12:35
Tačiau naudoja rutulinius ir prasuka lemą. Bet "..būtų patikimiau.."...
bahuriux 2018-10-19 14:10
Prasuka ant sendo be apkrovos. Ir apskritai čia ne pavaru dėžė, o reduktorius. Įprastu automobiliu reduktoriai su diferencialais ir daugiau nuvažiuoja, ne tik prasisuka ant stendo.
daynewss 2018-10-19 14:25
Reduktorius ir yra diferencialas
daynewss 2018-10-19 14:34
Man įdomu, iš kur tokios žinios? Teko matyti daug reduktorių "vidurių", nuvažiavusių virš 1 600 000 km?