Kaip „Tesla“ kitus gamintojus pastato į vietą: „Porsche“ priversta mažinti kainą  ()

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip, nei manoma, elektromobilis nebus brangiausiu „Porsche“ gamos modeliu. Ir dėl to kalta amerikiečių „Tesla“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Akivaizdu, kad pagrindinis „Porsche Taycan“ konkurentas – ne vienerius metus gaminamas „Tesla Model S“. Būtent šis modelis yra priežastis, kodėl Europoje „Taycan“ kaina turėtų įsiterpti į eilutę tarp „Cayenne“ visureigio ir „Panamera“ limuzino.

Robertas Meieris, vienas iš „Porsche“ vadovų, „Automotive News“ informavo, kad elektra varomo automobilio kaina turėtų būti 74,8-90,6 tūkst. eurų, įskaičiuojant ir mokesčius. „Tesla Model S“ Vokietijoje kainuoja 69-79 tūkst. eurų, tačiau nurodyta suma – be mokesčių.

„Taycan“ turės 800 voltų įkrovos sistemą, tai reiškia, galės būti įkrautas itin greitai. Pavyzdžiui, naudojant 350 kW galios įkrovos stotelę per 20 minučių bateriją bus galima įkrauti tiek, kad automobilis nuvažiuotų apie 400 km. 600 AG jėgainę turintis automobilis viena įkrova, kaip teigia gamintojas, nuvažiuos 500 km.

„Tesla Model S“ savo rodikliais nusileidžia, tačiau, pastebi „Jalopnik“, amerikiečių gamintojas turi savo įkrovos stotelių tinklą ir šį sparčiai plečia, tad „Porsche“ tikrai bus ką vytis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(18)
(0)
(18)

Komentarai ()