Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno? Juk būtų smagu turėti visiškai rūdims atsparią mašiną

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mixed 2018-11-09 13:23
tai gal pazystamui patark netaupyt ant pigiu daliu, arba teisingai susideti jei pats daro..
bahuriux 2018-11-09 13:35
Pats turiu su aliumine važiuokle. Problema ne korozija, net ne tai kad iš aliuminio ir net ne tame kad ten daug šarnyrų, o tame kad šiitie šarnyrai gaminami išvis be tepalo. Todėl restauruoti seni aliuminiai "kaulai" laiko po kelis metus prastų kelių kai tuo tarpu nauji tik 1/2 iki metų. Norint padaryti kaip sau reikia į naujus šarnyrus iš apačios per aliuminio korpusą išgrežioti skyles ir įsriegus įstatyti tepimo taškus, ar nors sutepti ir užsukti. Prašom jums vartojimo kultūros ir suplanuoto senėjimo šūdinaja puse į viršų. Priverstu ES dalių gamintojus, platintojus ir pardavėjus suteikti garantiją pvz 2 metam ne tik detalei bet detalei su darbu, baigtusi šitos nesąmonės.
Nerkus 2018-11-09 13:40
O kam gaminti nerūdijanti kėbulą, jei kiti mašinos mazgai gaminami trumpalaikiai.
ISG 2018-11-09 16:18
Anksciau ir as mastydavau kodel gi nedaro kebulu is nerudyjancio plieno. Bet man buvo mazai metu, turejau senesne masina... dabar kai turiu 2017 metu masina, tai tikrai papildomai nemokeciau uz kebula kuris nerudys... O auto rinka ir orientuojasi i nauju masinu pardavima. Kai masina jau pradeda rudyti, jinai buna atoduota i antrine rinka, i trecias salis, tokias kaip postsovietines salys ir tt... o siaip, dazniusiai masinos pradeda rudyk blogai suremontuotos po avariju, arba siaip nepriziurimos...
HardAxe 2018-11-09 16:51
kur jau trumpalaikiai. Paimkim mašiną ir bet kokį buitinį prietaisą (siurblį, tv, mikrobangę, orkaitę, betką...). * mašina atsikrato keliuose įvairiais greičiais, per duobes ir t.t. 300`kkm tai sakykim 6000valandų! * stovi tuos 10 metų belekokiose temperatūrose (salone būna -20 +60, tame tarpe greiti temperatūrų šuoliai) ir vistiek greičiau sugenda ant lentynos pastatytas muzikinis centras nei automagnetola. (!)
Wolfy 2018-11-09 18:25
Teko daug metų praleisti arti "fūrų", tai neteko matyti, kad kuri fūra būtų su nerūdijančiu kėbulu/rėmu. Bet kadangi rėmas storas, tai tos rūdis nebaisios. O vat su nerūdijančiu kėbulu lengvas automobilis, tai praktiškai man svajonė būtų, kiek darbų man atkristų. Nereiktų pastoviai rūdžių tvarkyti ir dažinėti, nes tiesiog negaliu vairuoti savo mašinos, jeigu joje yra bent menkiausios rūdis.
Xdmin 2018-11-09 19:03
Nerudyjancio plieno kebulas butu tarsi depozitas, kuri atgautum parduodamas automobili. Tik yra rizika, kad jei kiti komponentai bus prasti, tai ir kebulas bus vertas tik tiek kiek supirktuve uz ji duos. Bet tuo paciu ir galimybe mazai prarasti, jei modelis vykes.
technologas 2018-11-09 20:09
, jau kiek drožtas ir anapus Atlanto ir šiapus ir vis dar nepribaigiamas, elektronika vis dar veikia, mechanika pagedo, kasetės dirželis nutrūko, reikės kada prisiruošti pataisyti. O į mašinas dažnai kaip pastebėjau mėgsta pakankamai kokybišką produkciją dėti, laikrodžiai neblogai rodo, magnetolos geros. Maniškė mašinytė neįspūdinga, bet aparatūra japoniška Clarion, tai skamba taip, kad turbūt dažnas "naminis" centras užpavydėtų. Galėtų aišku ir tuos ilgaamžius gaminti, ale tai kas pirks brangų... O kas nusiteikęs pirkt brangiai ilgaamžę produkciją - visada yra sunkiai pribaigiama Bang&Olufsen elektronika, Miele buitinė technika, čia tiems kurie mėgsta kad ilgai veiktų.
Paramotoras 2018-11-09 20:36
Aftistai jus. Paskaiciuokit kiek svers nerudijancio plieno kebulas. Isiziosit. Dar kaina reikes padauginti is kpkiu 3-5. Ir praeis noras moketi. Sunkvezimiu ir autobusu nebuna nerudijancio plieno. Per sunkus per silpnas. Arba jei tvirtas tai laabai perbrangus. Taip pat perdirbti reikes taip kad neuzsiterstu. Kas del anglies tai sakykim bmw 1 elektrinukas netemontojamas. Kas reiskia draudimad 3k brangesnis. Ivykus avarijai nors ir nedideliai masina i lauza. Bmw neturi technologijos kaip remontuoti bei kaip nustatyti isisluoksniavima.
HardAxe 2018-11-09 20:57
sutinku, nėr prasmės daryt nerudyjančio. Būna aliuminių detalių, jeigu nori nuo rūdžių apsisaugot. Bet mano galva plienas naudojamas ne tik dėl kainos (vs aliuminį/anglies/stiklo pluoštą) bet ir dėl saugumo. Avarijos atveju plienas deformuojasi gražiai sugerdamas smūgį, o kitos medžiagos gana nemaloniai standžios ir aštriai lūžta. Imho apart sportinių bolidų dar ilgai ilgai turėsim plieną. O dėl kokybės, tai yra skirtumas kur naudojamas geras plienas, kur perdirbtas, taip pat cinklavimo kokybė ir t.t. + jeigu buvo Audi100 su kėbulo broku, tai jos buvo išmestos iki mums jas pamatant. Lietuvą pasiekė tik tie modeliai, kurie buvo labai saugomi/prižiūrimi pirmųjų savininkų.
Xdmin 2018-11-09 23:29
Anglies pluosta deda su kazkokiu dar kitu pluostu ir tada jis nebeluzta astriais gabalais, tik nezinau kaip del kainos. Zonose kur reikia sugerti smugi, stiklo pluostas labiau tiktu, jis yra dar stipresnis uz anglies pluosta, bet nera toks standus, tai gal gautusi kazkas panasaus i pliena, tik lengviau. Bet aliuminis gal ir geriau butu. Kazkodel aliumines valtys lengvesnes buna uz stiklo pluosto.
miiinnde 2018-11-10 00:03
Jeigu nebuvo pazeistas gamyklinis antikorozinis sluoksnis, gruntas, betkuri masina gana neblogai laikosi pries korozija. Teko matyt dar ir dabar teberiedancius kad ir senutelius opel kadett, kuriu jau seniai niekas nebemyli, bet kebulas labai neblogos bukles. O bet taciau jeigu masina "tiesiai nuo tralo" o realybej istraukta is po traukinio, ant stakliu istampyta, viskas perkaitinta pervirinta, kazko doro tiketis tikrai naivoka butu.
immortallt 2018-11-10 12:42
Stiklo pluoštą autopramonėje nenaudos, nes laiko sąnaudos ir rankų darbo poreikis nenormalus. Automobilių niekas neperka amžiams, nes neįmanoma pagaminti tokio automibilio, kad visi mazgai laikytų 30+ metų ir kaina būtų konkurencinga.
AAA000 2018-11-10 14:04
tai kokios bedos? aukosim konkurencinga kaina ir buhalterius ismesim. ir tiek ekologines problemos svarbiau uz konkurencinga kaina, buhalteriu etatus ir keliu verslininku pelna... teko gal girdet ka nors apie ziedine ekonomika, 100% perdirbima ir pan? nerudijantis automobiliu kebulas cia idealiai isipaiso.
Xdmin 2018-11-10 14:21
Priklauso kiek svers tas kebulas. Jei masina bus sunkesne nei dabar, tai ji vartos daugiau kuro ir ekologiskiau nuo to nebus, net jei ir kebula perdirbsi.Aisku, kinetine energija galima regeneruoti elektriniais varikliais, bet tada atsiranda dar daugiau papildomo svorio.
Vytax 2018-11-10 15:23
Xdmin 2018-11-10 15:47
Mhm, pagooglinus kitas savybes, nerudyjantis irgi neatsilieka arba net lenkia. Lieka tik kainos klausimas.
AAA000 2018-11-10 16:29
kaina cia nesvarbi. nerudijantis plienas pilnai konkurencingas. cia zmoniu kaip vartotoju mastymo klausimas. jiems yra pripudrinta visokiu nesamoniu. pvz kad gaminiu garantija turi but 2-5 metai - nes taip patogiau biurokratams ir verslui, arba taip patogiau "dizaineriams" ir "menininkams" - nes vietoj sedevru kurimo jie gali stampuot koki nors pusiau sudo-pusiau meno "gamini" - bet apsaugota autoriu teisem ir pan (kas is esmes yra monopolio apsauga - daranti zala visuomenei). ir kuriu apsaugos islaidos velgi sumestos ant vartotoju peciu ir t.t. . visos sitos propaganda gristos sistemos parazituoja ant trumpaamziskumo ir kuria kitas problemas - sunkiau pastebimas. siuo atveju ir ekologines. as nesakau, kad nerudijantys kebulai isspres viska... toli grazu. bet jie yra jau labiau butinybe, nei alternatyva - kaip cia vis bandoma propaguot - kad pazeis kokias nors saviraiskos laisves, konstrukcinius privalumus ar dar koki psieudo konkurencini suda... cia gal net reiketu visuomenei gamintojus pradet verst gamint NES SITUACIJA PASIKEITE, o galimybes verslui parazituot nevarzomai - issemtos.
professor XXX 2018-11-10 16:44
Dar nepamiršk kiek sukraunama ant paprasto metalo antikorozinio, dažų, bej kitu plastikinių apsaugų, o su nerūdijančiu plienu galima atsisakyti daug svorio, vien tik jo nedažant.
Xdmin 2018-11-10 18:27
Kadangi sidabrine taip ar taip pati populiariausia spalva, tai nedazyta masina daug kam tiks Kas nores issiskirti plasti dipu nusipus. Dabar lieka klausimas, kaip priversti gamintojus, kad jie tai naudotu. Cia labai praverstu dar vienas Muskas, kuris ir uzvestu nauja mada. Is senuju gamintoju, tai turbut tik Mazda isdristu tokiam eksperimentui.