Ar keičiant variklio alyvą būtina pakeisti visus filtrus? Kuriuos galima keisti rečiau?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-01-28 11:19
Taip žinoma pirkit naujus kibiriukus ir keiskit jeims alyvą kas 30kkm, juk taip faina, kai nereikia tech priežiūrios mašinai. Tokiu būdu jūs būsit įsukti dar labiau į "dirbk, pirk, mirk" karuselę, nes VDV variklaims pirmos darbo valandos, pirmi šimtai ir tūkstančiai km yra įpatingai kritiški. Dalys dar neprisidirbusios ir labai dideliais kiekias įvairių dydžių metalų dalelės papuola į variklio alyvą, žinoma yra filtras, bet jis bus greit užkištas, tom dalelėm ir sumažės tepalo spaudimas tepimo sistemoj, kitas dalykas filtras nefiltruoja nano ir tarkim ten iki kokio 1 mikrono dalelių, o jos patekusiois ant minkštų slydimo guolių indėklų ėda juos kaip abrazyvas, taip pat turbinos slydimo guolius, žiedus ir visa kitą. Gamintojams naudingiausia, kad jūs keistumėt variklį, o geriau visą mašiną iškart po garantinio, tai tokios rekomendacijos, kaip 30kkm pirmaas alyvos keitimas tam ir pasitarnauja. Jei dar variklis mažalitris tai kartais ir iki garantijos galo nedatraukia, kas važinėja smagiau. Nes mažalitriai automatiškai užprogramuoti prarasti kompresiją kelis kart greičiau, dėl žiedų apskritimo ilgio vs darbinio cilindro tūrio, lyginant su normalios kūbatūros varikliu. Turėtu būti absoliučiai priešinga situacija, jei gamykloj užpildyta alyva ir auto atiduotas jums be gamyklinės šaltos "abkatkės" ir su tais pačiais nekeistais tepalais, tada pirmas keitimas turėtu būti po 500km, antras po 3000km, o tada kas 10-15kkm.
HDi 2019-01-28 11:55
Bet vargšui litovcui tai neįtiksi, kai būna straipsnis apie tai kad tepalus keist kas 10-15tūkst, tai tada visi šaukia, kad gamintojas taip sau darbo pasidaro, kad luptų pinigus už aptarnavimus bereikalingus, nes kiti keičia kas 25k-30k ir vargo nemato "viskas ten gerai". Kai išeina straipsnis kur rašoma apie 30tūkst km, tai tada jau komentarai "dirbk, pirk, mirk" karuselė ir gamintojai suinteresuoti prakišt naują motorą, o dar geriau naują mašiną. Tik šiaip pastebėjimas.
audriusn 2019-01-28 12:02
Dar buna kai gamintojo instrukscijas skaito istrizai. Paprastai nurodo intervala normaliomis salygomis, o naudojant sunkiomis salygomis intervalai trumpeja.
bahuriux 2019-01-28 12:34
Nerkus 2019-01-28 15:32
Imi litrinę mašiną su 5 metų garantija (galima dasipirkti iki 5 metų) ir su likutine verte po 5 metų. Keiti alyva kaip rekomenduoja kas 30000 km ir važinėji nesukdamas galvos dėl variklio. jei suges iki garantinio, tai vadinasi sutaisys ar pakeis. Kiek žiūrėjau sau naujų mašinų, ta tik seatas siūlė tech aptarnavimus kas 30000 km daryti (brangių gamintojų nežiūrėjau).
bahuriux 2019-01-28 16:29
Kai padils motoras (mažalitris) ir prarasi kompresiją po poros metų, tada alyvos nekeitimas kirs per piniginę 10++ kartų labiau nei keisti alyvą protingais intervalais, dėl padidėjusių kuro sąnaudų. Apskritai tie mažalitraiai su kiekviena diena kai važiuoji praranda kažkiek kompresiją ir ekonomiją, o dar jei pirmą keitimą darysi po 30 kkm, tai džiaugsieisi jei su benzininiu mažalitriu turbininiu įtilpsi į 8-10 litrų/100km po 50-100kkm. Ir žinoma niekas tau nekeis variklio kuris važiuoja, tik sąnaudos 1,5 karto didesnės nei po pirmų 3-20 kkm, ta prasme po apkatkės, pasakys kad tai negarantinis atvejis ir pasikeisi pats variklį, bet dėl kainų skirtumo po 10 metų didesnė tikimybė, kad pirksi naują kibiriuką tik šį kartą jau su 0,8l varikliu.
Evil Goku 2019-01-28 17:45
Manau, kad tie 30 000km yra intervalas tarp reguliarių keitimų. Pats pirmasis po "apkatkės" turėtų būti keičiamas daug anksčiau, o po jo jau rekomenduojama kas 30 000km.
HardAxe 2019-01-28 17:56
Po 10 metų 0.8l variklis bus pats tas. Gal ir didokas. Visvien tuo metu bus hibridas, su benziniu motoru naudojamu tik papidinti nuvažiuojamą atstumą http://us.kipor.com/singletwin-cylinder ... 4-117-.php 0.7l generatorius tempia iki 14kw, jei tesla su 85kw/h nuvažiuoja 600km@100km/h, tai 7kw generatoriaus užtektų atstumą padvigubinti
iPienius 2019-01-28 19:17
pamenu universitete, kai mokinomes apie alyvas, tai pasakojo po mazdaug praejus 80% nustatyto alyvos keitimo intervalo, alyva jau buna beveik praradusi savo tepimo savybes. o cia dar raso nekeisti ar toliau didinti intervalus
Vytax 2019-01-28 20:28
Aha ir kuro sąnaudos tų generatorių būną nemažiau 3l/val. Ir jie dar nėra ilgaamžiai. Po kiek laiko pradeda tepalą valgyti, dar po kiek laiko reikia kapitalinio remonto. Nors dažniausiai paprasčiausiai pakeisti generatoriaus variklį nauju kinietišku. Turiu su generatoriais šiek tiek patirties. Ir šiaip baikit svaigti apie tokius elektromobilius kaip Tesla ir dar kažkokius tai generatorius prie jų. Nusileiskit ant žemės. Visa tai jau seniai sukurta ir seniai parduodama. Tiesiai iš salono galite pasiimti tarkim Toyota Prius Plug-in Hybrid vos už 35k€. Kuris turi viską. Ir normalų (1.8l 122AG) benzininį variklį, ir elektros variklį, ir iš tinklo įkraunamą bateriją.
Wolfy 2019-01-28 22:09
Nors pas mane mašinoj yra nustatytas tepalo keitimo intervalas kas 20k km, bet man pasitikėjimo nekelia. Tai keičiu tepalus kaip įprastai mašinai, kas 12-15k ir kartu būtinai tepalo su oro filtrus pakeičiu, ir kas antrą tepalo keitimą, dar pakeičiu kuro filtrą. O salono filtrą keičiu pagal jo būklę, nes lengvas priėjimas.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-01-28 23:35
Naują Berlingo pirko, tai intervalas 25k. Aš tai irgi skeptiškai žiūriu į tuos didinamus kilometražus. Dar kitas dalykas, kad kilometražas iš tikrųjų neparodo, kaip dėvėjosi alyva. Galėjai 1000 km nuvažiuot, visą kitą laiką tik šildyt variklį iki kol tepalas "pajuoduos" Tai laikausi nuostatos - max 15k, nors įprastai galvot apie keitimą pradedu po 12k. Filtrus keičiu visus, išskyrus kuro (benzas). Dyzeliui keičiau visus. Ir nepabijojau jau į antrą savo auto susipilti xado makaronų. Pokyčio kaip ir nepastebėjau, bet pirmame auto su varikliu problemų visai nekilo per daugiau nei 100k (viso netoli 400k) nors droždavau stipriai, tai ir į antrąjį auto susipyliau.
audriusn 2019-01-29 09:08
geriau pagal motovalandas alyva keist, nes 100 motovalandu kamsciuose yra baisiau negu 100 motovalandu greitkeliais
Evil Goku 2019-01-29 10:08
Gali pagrysti, kodėl tepalui 90 valandų laisvom apsukom be apkrovos (0,6l/h) + 10 valandų apsukom iki 2000rpm yra blogiau nei 100 valandų pastove apkrova (6l/h).
bahuriux 2019-01-29 11:18
Spėju kad 800 rpm variklio dilina kelis kartus labiau nei 2000 rpm , nes tepimo slėgis mažesnis ir tepalo plėvelê nubraukiama perstipriai nuo cilindru. Vienoj rimtoj knygoj rašė kad vienas variklio užvedimas tiek padilina variklį, kaip 300 km, tai prieš perkant start stop mašiną gerai pagalvokit.
audriusn 2019-01-29 12:15
Vaziavimas kamsciais, kaip ir daznas vazinejimas trumpais atstumais, kalnuose, kemperio tampymas yra sunkios salygos varikliui. Lygiai taip pat ir alyvai reikalinga tam tikra darbine temperatura. Ir atvirksciai - jei daugiau vazinejama uzmiestyje, tai per tas pacias motovalandas nuvaziuoji daugiau, o alyva tiek stipriai neissidirba.
Evil Goku 2019-01-29 17:54
Kodėl veikimas tuščiomis apsukomis be apkrovos priskiriamas sunkioms variklio darbo sąlygoms?
audriusn 2019-01-29 19:04
nuo kada zulinimas kamsciuose yra tusciomis apsukomis?
Evil Goku 2019-01-29 19:22
Turbūt mes skirtingai suprantame kamščius. Nes aš tipišką kamštį įsivaizduoju kaip daugiau nei puse laiko stovėjimą vietoje (laisvomis apsukomis), o mažesnę dalį laiko judėjimą ne dideaniu greičiu nei trećiu bėgiu laikant apsukas ~ 1500rpm (dažniausiai pirmu bėgiu vos spaudžiant gazą), o tarp jų lėtą įsibegėjimą ir švelnius stabdymus varikliu.
Xdmin 2019-01-29 22:41
O judejimai tarp sviesoforu ir pereju 0 - 60 - 0, greiti isibegejimai zieduose ir siaip nardymas kad i sulini neikristum?