Vaizdas užgniaužia kvapą – štai kaip atrodo 200 mln. dolerių vertės „Tesla“ elektromobiliai, parengti kelionei į Europą (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Andraika 2019-02-28 21:27
tragiška antraštė.
AAA000 2019-02-28 21:46
parduot irgi reikia tiesiog Tesla dar neuzsirove ant situacijos, kai persotins rinka. elektromobiliu visi is esmes noretu, jei jie pakankamai neproblemiski eksplotacijoje. bet kai dirbtinai tokiu negamino ir nevyste - gamino is esmes tik elektromobiliu kazkokias parodijas - susidare poreikio vakumas. ir tos Teslos eina tik del vakumo situacijos. bet ji baigsis kazkada. akumai pas Tesla probleminiai, ikrovos standartizacija - problemine, korpusai probleminiai ir vakumo efektas baigiasi... vienintelis koziris - autopilotai - ir tas stringa... kai viskas susikaups - gali but toks smugis Teslu vartojimo kritime - kad mazai nepasirodys
salemas5 2019-03-01 02:11
Tai kad ikrova europiniams modeliams yra standartizuota. Naudoja paprasciaudia CCS koki naudoja ir nemazai kitu gamintoju. Del ahtopiloto tai jei ir stringa tai softo updeitu pagalba tas butu issprendziama. Kas (bent jau man) atrodo keista tai, kad nenaudojama masina drainina batareika. ar tai del budejimo kazkokio rezimo ar tai ko, tai ilgam laikui negali palikti nekraunamos, nes bus pipec.
Paprastas_zmogus 2019-03-01 08:01
O gal visi nori Teslos, nes.... žmonėms tiesiog patinka? Gal Tesla savo segmente kažką daro geriau nei kiti? Hmmm...
Marius.brn 2019-03-01 15:32
Greičiau sakyčiau, kad tesla turi gerų idėjų, bet kaina/komplektacija irgi turi atitikti realybę/kišenę. Tikėkimės, kad model 3 pakeis situaciją. Bet pristatymo laikas ir kaina turi normalizuotis.
immortallt 2019-03-01 21:45
Kas turi normalizuotis? Užsakymų nespėja vykdyti.
AAA000 2019-03-01 22:42
Marius.brn 2019-03-02 00:02
Kiek pamenu, pats Muskas nukrites miegmaisyje, del nedirbancio fabriko miegoje produkcijos patalpose, nes jau senokai zadejo, ka siandien tik realizuoja. Ir cia jau ne kliento, o Tesla beda, kad nespeja gaminti, jei savo paciu tikslu neivykdo. Siandien kaip tik USA rinkai pristate pigiausia modeli uzsakymam, juk ne veltui, niekuom netobulas Leafas sugeba buti labiausiai parduodamas elektromobilis, tik todel, kad "tobulasis brolis" kazkur amzinai veluoja. Ir neprastai. Bet kaip ir sakau, panasu, kad pagaliau prades normaliai tiekti pagal planus, tai ir kainos stosis i vietas.
immortallt 2019-03-02 00:11
Pagal planus... Na priminsiu, kad leaf'ą kūrė apie 8 metus ir jis nė iš tolo neprilygsta Tesla. Gal todėl 2x kainą lupti gali drąsiai? Tesla didina gamybą kasmet bent 2x, tai padaryti be proto sunku. Ir ne, Tesla nėra tobuli, bet jie sugeba pasiūlyti tai apie ką turbūt kiekvienas leaf'o savininkas svajoja. Ir šiaip Tesla niekada nesiekė tapti dominuojančiais automobilių gamintojais. Čia kas nepamena, kad Tesla visus savo patentus susijusiais su automobiliais leido naudotis, o akumuliatorių patentus pasiliko.
AAA000 2019-03-02 00:14
Marius.brn 2019-03-02 01:47
As apie ratus, tu apie batus, vienas dalykas gaminti flagship modelius, kitas gaminti ko reikia liaudziai. As irgi mielai vairuociau Tesla S performance. Bet kaip ir man, taip ir didesnei daliai bus aktualesne masina kuri kainuoja minimum per pus pigiau ir kuria gali pasiimti siandien. Tiek viena, tiek kita sekmingai nuves tave i darba ir is jo. O prie didelio reikalo net saldytuvo papildyma parsivesi. Pries metus laiko kai isejo naujasis leafo modelis (kuri tau sekmingai pristato per menesiuka ir greiciau), model 3 dar reikejo minimum laukti pusantru metu europoje. Kuom sekmingai pakolkas ir naudojasi Nissan. Ir neturiu as nieko pries tesla, bet tiesiog snekejo Tesla daugiau nei galejo. Is ko daugybe ir nepasitenkinimu internetuose. Lygiai tas pats ir su saules stogo danga.
Taspac 2019-03-02 11:41
Fidžiausias elektromobilių netobulumas yra tai, kad visi laukia, kol tos technologijos dar patobulės. Laukia seniai, ir dar neaišku kiek lauks. Kol laukia, kurios technologijos naudojimas pasieks kritinę masę, nevystoma infrastruktūra. Čia panaši situacija su Betacam ir VHS. Kai rungtynes laimėjo prastesnė, bet prieinamesnė technologija.
immortallt 2019-03-02 15:46
Em, Tesla ir Leaf dabar pagamina kažkur panašų kiekį elektromobilių ir tuoj bus 2x daugiau. Tai kuris skirtas masėms? Ir Tesla kaina didelė, nes jie nespėja gaminti, jie gali sau leisti lupti daug. Jei jie nebevykdytų plėtros, kai gamybą daugiau nei dvigubina kasmet, tai būtų pelningiausia autopramonės įmonė. Esmė ta, kad jei ne Tesla, kažkaip bijau kad ir leaf'as būtų dar po 10-15 metų pasirodęs. Tesla davė postūmį visai rinkai. Musk'as yra tas žmogus, kuris paima nerealų tikslą ir tada dar padvigubina jį. Taip, jis niekada nespėja laiku, bet net vėluodamas padaro 2x anksčiau ir geriau nei konkurentai. Tą patį naują automobilio modelį rinkoje vidutiniškai sukuria per 8 metus, Tesla - 4 metai, vėluodami aišku. Jų automobilį į rinką jau paleidę 4 metai, konkurentai giriasi, kad dar po 2 metų išleis geresnį.
Marius.brn 2019-03-02 17:12
Taip, aš irgi manau, kad tesla yra vienas iš pagrindinių veiksnių staigiam elektromobilių pagausėjimui. Ir labai viliuosi, kad neužilgo matysiu gatvėse, ne vien leaf'us, egolf'us, zoe's, ir visus kitus pigesnius modelius o ir model 3 tarp jų. Bent jau čia norvegijoje tuoj pasirodys pirmieji brangesnieji model 3 keliuose. Tame gal ir yra Musko problema, kad iš esmės su tokia strategija kur žadi dvigubai daugiau, nei gali, yra prasta strategija. Juk kai padėjo savo poziciją valdyboje ir nekuklią sumelę už savo tweet'us tai išlindo visos ydos ir kad pasakų pasakojimas gali nepigiai atsieit. Vienaip ar kitaip, norvegija yra pagrindinė europos rinka elektromobiliams, tai pasidalinsiu, nuoroda, kur randasi elektromobilių 2018 pardavimai norvegijoje. Tesla nesudaro ne 19% norvegijos elektromobilių pardavimų, nors atsižvelgiant i gyventojų skaičių, tesla parduoda savo produkcijos labiausiai norvegams, nei bet kuriai kitai pasaulio valstybei. Leaf'as be abejo permuša abu tesla modelius su savo beveik 27% nuo visų elektromobilių kartu sudejus (X ir S). Kas be abejo, kad X ir S modelius deti į tą pačią grupę su leaf yra absurdiška. Bet anyway. Šiemet jau parduoti 1599 leaf ir 101 model 3. Jau dabar reikės gerokai pasistengti kad pasivyti. + vasara vazines jau ir 62kWh leaf'ai (irgi priimami uzsakymai). Tai kad, kol Tesla nespėja gaminti, norvegijos rinka sėkmingai užpildoma viskuom kitu, bet ne model 3.
immortallt 2019-03-02 17:32
Ne Norvegija pagrindinė rinka, o JAV. Tesla akcijos yra tiek pervertintos tik dėl pačio Musk'o ir jei realiai investuotojai tiek būtų nusivylę, kad vis pavėluoja - tia nebūtų tiek pervertintos akcijos. Valdybos vaidmuo yra kitas - užtikrinti ateitį. Jiems svarbu išlaikyti, Musk'as nori kurti ir inovacijų. Tai ką siūlai Teslai, ne dvigubai didinti produkciją kas metus, o trigubai? Omeny padaryti dar daugiau nei bet kas iki tol yra padaręs ir padvigubinti? Ar kad nesugeba iškart visos rinkos pasiimti - užsidaryti? Čia ne programinę įrangą gaminti, per kelias valandas kopijų prikepti daugiau negali.
Marius.brn 2019-03-02 22:20
Prie ko akcijų vertė ir supykę akcininkai ant musko? Juk rezultatas nuo to nepakito, muskas buvo patvarkytas piktų akcininkų už savo pažadus, kurių nesugeba tesėti. Apie ką visa problema ir eina, kad žada ko nesugeba, nepatenkinti akcininkai ir klientai. Ir klausimas, jei toje valdyboje taip nesinorėjo sėdėti, tai kam būti išspirtam, o ne išeiti pačiam ankščiau laiko? O norvegija yra pagrindinė rinka, atsižvelgiant i skaičių gyventojų, net amerika neturi tiek krovimo stotelių teslos, kiek norvegai per capita. Nėra net arti norvegijos. Tiek apskritai bet kuria forma norvegai visame pasaulyje lyderiauja EV rinkoje, atsižvelgiant į populiacijos dydį. Aš tiesiog siūlau pradėti prekiauti savo produkcija, o ne pasakas pasakoti, nes 2018 didžiausioje europos EV rinkoje rodo ne kažką, o ir 2019 metų pradžia (1600 Leafai vs 102 model 3 yra ne kažką) per pirmuosius du mėnesius.
vytautas50 2019-03-02 23:57
Normaliai tai turintys pinigų žmonės Lietuvoje jau iš anksto užsisako elektrinį Porsche. Vokiška kokybė plius servisas vietoje jei kas. Jokios logikos pirkti Teslą realiai be aptarnavimo kada pradeda normaliai gaminti vokiečiai. Ties ta vieta Tesla ir pasibaigs arba turės ženkliai sumažinti kainą.
immortallt 2019-03-10 13:03
Rinkos svarbą matuoji per capita Tai jei Vatikanas per metus pirks 50 mašinų, ir visi jie bus Tesla, tai bus svarbesnė rinka nei JAV, kur 330 mln. populiaciją nupirks per metus kokius 30 mln. naujų automobilių, iš kurių Teslos bus tik vargani 150,000? Norvegija yra svarbi rinka, bet ne pagrindinė, kur parduodama didžioji dalis Teslos automobilių. Po galais, tiesiog iki Norvegijos 2018 metais nedagababeno elektromobilių. Atplauks vienas laivas ir prašom kokius 10,000 automobilių per mėnesį Norvgijai Ir ką tada? Bandai kažkokias išvadas padaryti iš "paklausos" tendencijų, kur paklausos kreivė gerokai viršija pasiūlą ir realiai tu pasiūlą ir įvardini kaip paklausą. Teslos šiuo metu yra vienintelė problema - nesugeba taip greitai didinti plėtrą, kiek paklausa auga. Užsisako porche, vokiška kokybė Oi, naivuolis ir dar juokingiau, kad iš kur tau žinot? Ar šiaip, ką ant liežuvio galo užvėlei, tas tipo tiesa? Ir iš kur tu tą vokišką elektromobilių kokybę žinai? Kol kas keliuose nėra nė vieno vokiško elektromobilio konkurencingo Teslai. O apie surinkimo kokybę nesant nė vieno komercinio produkto - kalbėti gal ankstoka. Ir iš viso, juokingai atrodot, kai sparčiausiai augantis automobilių gamintojas ir realiai pirmasis per kokius 40 metų, kuris iš garažinio lygio perėjo į pramoninę gamybą, bandot dergti, kaip nekokybišką ir niekam nereikalingą P.S. šiaip galiu kirsti lažybų, kad kai porche elektromobilis išeis, tais metais Lietuvą pasieks daugiau Teslų nei porche.
Marius.brn 2019-03-11 08:08
Žinai Immortal, čia jau tavo bėda, kad nenori tiesiog naudotis google. Puikus tinklapis. norvegijos rinkai ir tikrai įtariu kad ne dėl to, kad gerumo priepuolis užplaukė jiems, o jaučia kad atplaukia model 3. Betlabiausiai tai ir nervina, kad šitiek ilgai reikėjo laukti postūmio į priekį, kad įvyktų didesnis lūžis rinkoje. Nes realiai leaf'as buvo vienintelė normalesnė elektrinė mašina, kurią galėjai nueiti ir tiesiog nusipirkti, o ne laukti metų metais. Ir gal daugumai, kurie nevažinėja elektrinėm mašinom, jų ir neliečia, bet norvegijoje, kur virš 50% visų naujų mašinų parduodamos yra grynai tik elektrinės, tai žmonės turi savo priežastį nepasitenkinimui. Ir būtent dėl to dauguma vairuoja Nissan Leaf šiandien norvegijoje, ir kaltė krenta nepaėjusiam Musk'o stunt'ui, kurį jis taip norėjo padaryti.
immortallt 2019-03-11 14:49
Gerai, leisk tavęs paklausti kitaip, kokią dalį Tesla savo automobilių nuo visų pagamintų parduoda Norvegijoje? Ir toliau, atsakyk man į klausimą, ar galėtų bet koks automobilių gamintojas išgyventi vien tik su Norvegijos rinka, jei jos užimtų 100%?. Niekaip. O JAV daugiau nei užtektų. Turi priežastį nepasitenkinimui - tai dar kartą parodo, kad Teslai Norvegijos rinka nėra prioritetas. Nebent tu laikai save protingesniu nei Musk'as.