Mus puola – Elonas Muskas pareiškė, kad „Tesla“ atakuojama iškastinio kuro pramonės: „čia jums ne pasivaikščiojimas parke“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2019-06-03 08:53
Padaryk elektromobilį pigesnį negu tradicinis benzininis automobilis ir nustos pulti. Tiesiog tada tradicinė automobilių pramonė labai greitai sugrius.
HardAxe 2019-06-03 10:59
VDV netapo pigesnis už arklį. Visgi...
vanduo4 2019-06-03 16:25
Nėra čia jokio puolimo, o tik žurnalistiniai kliedesiai. Žurnalistinis narkotikas straipsnyje nepateikė jokių įrodymų ar faktų. Netgi video tėra tik elementari reklama ir ji teisinga - elektromobilis sustojo pasikrauti baterijų, kai ibridas tiesiog nuvažiavo toliau. - Tuo labiau - hibridas yra VDV ir elektros variklio kombinacija, tai koks čia elektromobilių puolimas? Tai kompromisas, o ne puolimas. - Straipsnis skirtas "clickbaitams" ir reklamos aukų medžioklei. ----------------- Lietuvos ryte yra straipsnis kaip Trump ale pavadino Anglijos karalienę "šlykščia", nors realiai žurnalistiniai nevykėliai tiesiog neteisingai išvertė žodį "nasty". Žurnalistai paklauso Trump ar žinojai, ka ji yra nasty, o jis atsakė jog nežinojo jog ji nasty. - Debiliški žurnalistinai paistalai.
noway 2019-06-03 16:50
Ateitis priklauso vandeniliui. Tampytis bateriją ne pats geriausias sprendimas, kai el. energiją galima tiesiogiai konvertuoti iš H2, ką ir pasiūlė Toyota. Automobiliai, lėktuvai, dronai, visur šitas variantas tinka, H2 pats lengviausias elementas, įsipili ir važiuoji. Mokslui liko tik padidinti H2 išgavimo efektyvumą ir tai bus tobulas kuras.
iPienius 2019-06-03 17:37
vandenilis puikiai tinka tik sunkiajam, komerciniui transportui. lengvuosiuose automobiliuose vandenilis NIEKADA nebus geriau nei elektra. dabar pagalvok: imi elektra is tinklo, konvertuoji vandenili, o tada sunaudoji automobilyje. kai tuo tarpu galetum tiesiogiai elektra ikrauti automobili be jokiu tarpiniu energijos konvertavimu. kiekvienas energijos konvertavimas i kitos rusies sukuria nuostolius ir vien todel visada vandenilis bus brangiau. laivams, lektuvams ir kitoms didelems tranporto priemonems vandenilis tinka, nes ten nepridesi daug dideliu ir sunkiu bateriju. taciau, jei kada nors atsiras tokios baterijos, kuriose bus galima laikyti milziniska kieki energijos, jos bus lengvos, patikimos ir t.t., vandenilio niekur nebeapsimokes naudoti. elektromobili gali isikrauti turedamas saules elementus namu salygomis, bet vandenilio tikrai namuose negaminsi ir i baka nepilsi. panasiai yra su benzininiais ir dyzeliniais automobiliais: dyzelinis automobilis naudoja maziau degalu, todel iskart zmones galvoja, kad juo pigiau yra vazineti (nors daug kas sako, kad dyzelinio automobilio islaikymas yra brangesnis, taciau dazniausiai lygina modernu dyzeli su labai senu benzinu, kuris buvo pries 20+ metu ir jo islaikymas buvo pigus), todel tas pats bus ir su elektra, ir su vandeniliu.
HardAxe 2019-06-03 17:52
noway 2019-06-03 19:27
Per anksti nurašote H2. Kuriami būdai vandeniliui gaminti be el. energijos, panaudojant saulės veidrodžius. Viskas ko reikia tai aukštos temperatūros. Emiratams būtų pats laikas į tai suinvestuoti, kad netaptų dikyne po iškastinio kuro eros pabaigos. Netgi buvo straipsnis kaip berods belgai sukonstravo namų jėgainę kuri gali generuoti vandenilį ir net šildyti namus. Be to vandenilis tobulas kuras dronams, dėl lengvumo ir galimybės nuskristi šimtus km, baterijos tuo pasigirti negali. Dronai turi geras perpsektyvas pakeisti žeme riedantį lengvajį transportą.
AAA000 2019-06-03 20:04
tu cia turi minty pripusta vandenilio baliona, kuris kyla aukstyn ir pritaisyta propeleri kad skraidytu kur nori? nes suspaustas yra sunkus. gerai tik tas, kad naudoji kada reikia. ta prasme atsargu ilgalaikio islaikymo sanaudos pigios. ----------- jei muskas tokias kalbas varineja - cia as izvelgciau bankroto zenklus teslamobiliu panasu kad konkurentai jau deda i pavesi sita genialu vadybininka. nu bet turi gi dar raketu bizneli , pasodinta vos ne ant monopolines rinkos - nesuprantu ko cia jam verkt labai.
immortallt 2019-06-03 20:28
Tai iš esmės siūlai fotovoltoniką pajungti gamybai neefektyviam procesui ir tada neva viskas efektvu Nu neveikia taip.
noway 2019-06-03 21:49
H2 energijos tankis yra didžiausias, dėl to ir sveria mažiau net suslėgus lyginant su baterijomis. Daug nesigilinau dėl efektyvumo, bet panaudojant saulės procesus, efektyvumas kaip teigiama apie 20%, elektrolizė 70-80%, skaičiai pakankamai įspūdingi ir tai galėtų būti next big thing. Laikas parodys kurios technologijos įsitvirtins, kolkas tiek baterijų tiek H2 technologijos sparčiai tobulėja.
AAA000 2019-06-03 23:10
kad isitvirtintu, pirmiausia tecnologija turi but praktiska buitiniam vartojime. jei ten bus visokios komplikacijos - visi spjaus ant kazkokiu ten "rodikliu" gryni pinigai irgi duoda didziausia efektyvuma ir kas moka skaiciuot - issilavine bent iki bazinio lygio zmones - tuo naudojasi. o visokie berasciai, kur su matematika sunkoka, naudoja korteles - nes paprasciau - padet parasa tereikia ir isimint kelis kodo skaiciukus. taip sakant deda skersa ant savo resursu naudojimo efektyvumo ir noriai susimoka uz paprastuma. su vandeniliu tiesiog dabartinej stadijoj neisdirbta. truksta manau kazkokio dar dalyko. galbut vandenili kaip kura atsaldyt reiketu iki skystos ar net kietos busenos ir pan... ar ivest kazkokia chemine reakcija, pvz atpalaiduojancia gryna vandenili is angliavandeniliu. kad jis taptu patrauklus naudojime. angliavandeniliu deginimas juk labai patrauklus ir masiskai vartojamas - nes praktiskas. net pirmyksti zmogu galima ismokint uzdegt degtuka ir padegt dujas is baliono
noway 2019-06-04 07:00
Pagalvokim kokie iššūkiai laukia kai el. mobilis taps eiliniu auto. Reikės daug didesnio elektros tinklų pralaidumo, kiek mokesčių pinigų nueis atnaujinti tinklus. Elektros poreikiai išaugs, tikėtina augs el. kaina, savo AE neturime. El. baterijos turi ribotą gyvavimo trukmę, ne visi utilizuos tvarkingai, dar labiau kentės gruntiniai vandenys. Ant kiekvieno kampo turės būti po el. rozetę, nebent įkrovimą išeis sutrumpinti iki minučių. H2 šitoje vietoje daug ką išsprendžia. Atrodo banalu vėl pilti kurą tik kita forma, bet tas kuras saugomas be jokių tarpininkų (baterijų), o kuro saugojimo laikas neribotas. Užsiminėte apie grynuosius pinigus, pakankamai greitai jų gali nelikti išsivysčiusiose šalyse, užteks mikro implanto su visa jūsų asmenine info ir sąskaitos balansu.
gytis13 2019-06-04 09:21
Na, visgi gaunasi taip kad sukurti daugkartinio naudojimo raketą ir taip nukonkuruoti rusus daug lengviau negu sukurti pažangų elektromobilį ir nukonkuruoti VDV.
HardAxe 2019-06-04 09:54
Turbūt perdaug prirašiau, neskaitei Key points: * Suslėgtas H2 sveria nedaug, jo energijos tankis geras. Bet jo aukšto slėgio talpa sveria daug, kainuoja dar daugiau. Čia tau ne mašinos dujų balionas. * Dabartiniai egzamplioriai turi ~5kg H2 bakus, nuvažiuoja 400-500km (kombinuojant su maža ličio baterija pikam). * Vienas modelis turi 350bar arba 700bar slėgio baką pasirinktinai, 700bar bakas 6000eur brangesis. p.s. Aš h2 nenurašau, tik jis nėra be problemų
noway 2019-06-04 11:39
Toyota Mirai bakas sveria 87kg (h2 pilnai užpildytame bake sveria tik 5kg). Tesla Model S baterijos sveria pusė tonos. Mirai automobilio kaina per pus pigesnė už Tesla S. Dėl kuro savikainos elektra pigiau, bet šioje vietoje trūksta tik technologijos kuri leistų gaminti h2 masiškai ir pigiau. Sakyčiau 50/50 kad vandenilis bus ateities kuras, o gal ir didesnė tikimybė.
HardAxe 2019-06-04 12:15
Mirai neturi teslos dinaminių sąvybių (gal su M3 reik lygint), šalia H2 reikia dar FC ir mažos baterijos, tai svoris kažkiek apsilygina (vistiek lengvesnis 2-4x), bet aš su tavim pilnai sutinku, H2 labai perspektyvi, ypač sunkiajam transportui. Jau šiai dienai turbūt ekologiškiau būtų vairuoti h2 su vandeniliu iš gamtiniu dujų nei dujinį variklį.
noway 2019-06-04 12:54
Dar vienas privalumas kad Mirai turi el. variklį, taigi jokių tepalų ir jokios bereikalingos mechanikos. Didele dalimi paplitimo sėkmę lems dabartinės energijos kompanijos, kurios turės persiorentuoti H2 arba el. baterijų kryptimi. Turint rinkos monopolį progresas gali būti stabdomas dirbtinai, bet kita vertus startup'ų investicijos juos gali išstumti iš rinkos. Gali būti kad iškastinio kuro erai liko tik keli dešimtmečiai.
AAA000 2019-06-04 20:11
tu kazkaip neatkreipi demesio, kad be akumuliatoriniu automobiliu vyksta visiskai kito tipo revoliucija. atsinaujinancios energetikos. va ji realiai keicia pasauli butent dabar. ir tos pigios elektros energijos greit nebus kur det. ir cia labai didelis postumis turet butent elektromobili. kad kazkaip ta energija pasinaudot. nes kam pirkt gaminimo iranga - jei ten tave kokie elektros tinklai bandys paverst asilu ir dar visokie mokesciai prisiknis. tokios autonomines ikrovos vietos ir apspres tinklu pralaidumo didinimo probemas - jei nenores valdzia investuot. pats nusipjaus egzistavimo saka - nes juk monopolis. jei nieko nedarys del vartotoju (savo klientu). o dabar paziurim i vandenili - turi elektros - reikia pirkt visokia konverterine iranga - kad gamintis, pumpuotis ir kazkaip laikyt ta problemini vandenili. tada kai prireikia - ji reikia naudot - vet reikia kuro celiu ir tinkamos irangos - ir galutiniam rezultate isgaunam ta pacia elektra kur jau sunaudojam. vienas akumas arba superkondensatorius atstoja visa kruva vandenilio irangos... as vandenili lyginciau nebent pvz su suslegto oro talpuklom - kai naudojamas slegis. arba lyginciau su smagraciais - kai isuki varikliu , o paskui nusiimi generatorium energija. irangos prasme - tai brangu, ir sudetinga, ir prioblemiska... BENDRAS rezultas nekazkoks... ir kazkaip nenusimato dideliu proverziu. nu gamina ten efektyvesni skaidyma - pigesnem sanaudom. tipo pripazistu - patobiulinimas. nu bet cia neaktualu - jei pirmine elektra vos ne dykai... o ten kur reiketu = pvz vandenilio bakai - nu nesitobulina niekaip...
Xdmin 2019-06-04 22:22
Vandenilis turi 2 riebius pliusus: Pagaminti maza baterija maziau tarsu nei didele. Gamyba riboja tik patentai, o ne iskastiniai resursai. Senai domejausi vandeniliu varomais automobiliais, tai labai nustebino vandenilio bakas - 87kg svoris ir 500km atstumas. Cia yra ispudinga. Benzino bakas 50l svertu tik kokia 10-20kg maziau. Baterijos ir ten ir ten butu, kadangi hybridu vis daugiau gaminama. Uzpylimas 3-5 minutes, 1kg kaina 10-15e.
noway 2019-06-07 22:02
Pasirodo Toyota jau ankščiau yra išleidus h2 autobusą. Šiuo metu kas stabdo paplitimą tai h2 kaina. Yra kuriami saulės reaktoriai, kurie ties pusiauju veiktų efektyviai, viskas ko reikia kad savikaina būtų 10 kart pigesnė nei dabar. Iš kitos pusės žiūrint jei bus daug vietinių eko jėgainių, tai padės išlaikyti rinką elektromobiliams. Jiems dar reikia numesti baterijų svorį ir krovimo laiką. Bet kokiu atveju abi technologijos turi perspektyvą. Kas labiausia žavi tai h2 pritaikymas keleiviniams dronams, jei tech. ištobulės ir atpigs, visiems laikams pakeis transportą, bus galima judėti erdvėje.