Mus puola – Elonas Muskas pareiškė, kad „Tesla“ atakuojama iškastinio kuro pramonės: „čia jums ne pasivaikščiojimas parke“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-06-07 23:11
tu neivertini vieno labai didelio vandenilio minuso. vistiek reikia oksidatoriaus. ta prasme ims deguoni is oro. problemos pvz tuneliuose ar cechuose. akumuliatoriai, ar superkondensatoriai, ar smagraciai gali veikt bet kur, kad ir kosmose. ten pilno ciklo technologija. o cia reikia atmosferos. o ten juk visokios priemaisos - jei deguonies maziau - gali prastet parametrai. dar sioks toks minusas - kai yra tarpinis konvertavimo etapas - vandenili pirma sudegina, o tik paskui "istraukia" elektra - ir tik tada suka elektros varikli. kai etapinis procesas - prasteja NK vien del visokiu nesuderinamumu. ir isbrangsta mazgai - nes reikia dideles ivairoves... as manau vistiek problemos su baku ir sistemos sandarumais. pavojimgumas aukstesnis uz akumus. o akumuose problemos su ilgaamziskumu. geresnis vandenilio svoris mazai ir belosia, nes akumai vejasi sita parametra. visumoj manau akumai visgi perspektyviau. vandenilio gamyba nemanau kad bus probema net namu salygom. bet technologija labai lepi.
noway 2019-06-08 09:04
H2O - H2 ciklas yra draugiškesnis gamtai. Litis nuodija geriamą vandenį. Matant plastiko pavyzdį akivaizdu kad trečios šalys nesusitvarkis su panaudotų baterijų perdirbimu. H2 oksiduojant paima deguonį, bet neišmeta dioksidų, dėl to tuneliuose neturėtų būti problema, užtektų natūralios ventiliacijos. Be to viena iš pažangesnių baterijų tech taip pat naudoja oksidaciją lithium-air. Šiai dienai H2 dar nepraktiškas, nes pirmiau reikia pastatyti saulės H2 jėgaines, bet jos dar tik kūrimo stadijoje.
AAA000 2019-06-08 10:58
cia tik laboratorijoje draugiskas. kai is baliono isvalyta deguoni paduoda. atmosferoje ten visokiiu priemaisu pilna. katalizatoriai irgi kiek zinau susieikvoja per kazkoki laiko tarpa. ta prasme nevyksta ten idealiai svari tik vandenilio ir deguonies reakcija. naudingumas tai aisku didelis - pasiekia laboratorijose virs 95%. bet praktikoje manau kokiu 75-80% tebus. prades ten tas celes auksarankiai "modifikuot" garantuotai mane knisa, kai aiskina apie technologijas nieko nesakanciai terminai "draugiskas aplinkai" "ekologiskas" "zalias" ir pan VDV is esmes irgi draugiskas aplinkai - nes nieko ilgalaikio ir neperdirbamai zalingio ten neismeta. jei nera viosokiu svino priedu ir pan. kenkia tik tersalu koncentracija ir dideli kiekiai. bet jei kiekiai mazi - gamta viska perdirba - visus VDV ismetimo produktus. taigi ir kalbet reikia ne apie "draugiskumus". o procentaliai kiek svariau vandenilio deginimas. skaicius manau nera ispudingas tik kokie 3-7 kartai. praktikoje manau artes labiau prie 3 ir kai mazai naudojames - dar ten visokiu kitokiu pasaliniu poveikiu gali but. kur dabar neivertinta. islist ten visko gali... su akumais tai daugmaz viskas ten aisku - pagrindines atliekos - patys akumai ir ju gamyba. sita galima bent jau kontroliuot. ivedant grieztas akumu standartizacijas ir kokius nors atidirbusiu akumu supirkimo metodus. pvz kaip su pampaliais. plius manau su laiku akumai tik geres. reiktu verst, kad nekurtu vienkartiniu akumu kryptimi - kaip su telefonu ir planseciu akumais dabar vyksta. manau sitoj vietoj labai truksta gamintoju kontroles.
immortallt 2019-06-10 21:43
Tyrimą atlikai šikdamas ant unitazo?
HardAxe 2019-06-12 09:55
https://www.electrive.com/2019/06/11/no ... g-station/ Užvakar H2 žengė žingsnelį atgal. Gal tiksliau sulėtino tempą.
Azys 2019-07-29 14:14
Prancūzai parduoda elektromobilius be batareikos, bateriją nuomoja, tai išmetimo/supirkimo problemą kaip ir išsprendžia. Atsiranda kita problema - reikia papildomai mokėt kas mėnesį, kas mažina elektromobilių patrauklumą, nors pasiskaičiavus, tai jeigu kas kokie 3 metai keistum auto, tada gaunasi net pigiau nei kad sumokėtum iškart su baterija, bet po 4 metų jau permoki, skaičius pats sugalvojau, bet realiai kažkaip panašiai gaunasi. Šiaip manau didžiai daliai žmonių daugiau mažiau px su kokiu automobiliu važinėt, svarbu kad būtų praktiška ir tiesiog renkasi iš to kas yra, o šiuo metu be vdv pasirinkimas nekoks.