Greičio viršijimas nuo 1 iki 10 km/val. – kas už tai gresia kitose šalyse?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2019-08-02 14:43
"Aš tikiu, kad tolerancijos greičio viršijimui sumažinimas, gali šiek tiek suvienodinti važiavimo srauto greitį. Tada tikrai bus saugiau visiems" Va, tokie tik "tikėjimu" ir grįsti "argumentai". Pritemps normalius vairuotojus prie pensininkų ir bus laimė. O gal geriau privalomus slalomo testus kas keli metai ir neįvykdžius normatyvo teises padėt?
Shinigami 2019-08-02 16:45
Normalus vairuotojai - tai vairuotojai kurie laikosi KET, visi kiti turi kita pavadinimą - kelių gaidelis. Žinoma, kiekvienas kelių gaidelis aiškins kad jis normalus, o visi kiti tik vištos su kiaušiniais. O dar "normalesnis" vairuotojas pasakys, kad tikras vairuotojas spaudžia gazo pedalą kol šaltas prakaitas išpila, o visi kiti tik bailiai nemokantys vairuoti ir iš kurių reikia atimti teises.
HardAxe 2019-08-02 17:40
būtent gaideliai pirmi ir išskris iš slalumo trąsos. Ypač slidžios. Normalus vairuotojas įvažiuos saugiai, saugiai iš pabaigs. Prasitęsiant teises bent teorijos egzaminas tai galėtų būt. Dažniausiai žmonės jau moka vairuoti likusiam gyvenimui, bet ar moka taisykles - aš suabejočiau. Teisių atėmimas už 30+ labai logiška. Beje mes tą turim, tik ne B kategorijai (nes visi rinkėjai nušvilptų politikus). Nelabai matau argumentų važinėti +30 mieste. Vietom ženklai prasilenkia su realybe, bet tikrai ne tiek.Visai gražus skaičius būtų už kiekvieną kilometrą virš 20 leisti mėnesį pailsėti nuo vairavimo. Dėl baudų, tai neduokit TA/neleiskit parduoti auto su baudom ir problemos išsispręs. O jei dar pasidalinti greičio viršyjimo duomenimis su draudimu ir leisti jiem į tai atsižvelgti...
Kyborg 2019-08-02 17:54
Na kam dar tas papildomas vargas? Gal išvis į gatves išleidžiam tik turinčius lenktynininkų licencijas? Tik vat bėda, absoliuti dauguma lenktynininkų ne trasoje važiuoja kaip tavo taip nemėgiami pensininkai, t.y. greičio stipriai neviršija, staigių manevrų neatlieka, nes supranta, kad eisme jie yra ne vieni. Vairavime kaip ir bet kokioje srityje didžiausiais profais jaučiasi tie, kurie vos vos tą reikalą išmano. Ir gaidžiukai kurį laiką avarijų išvengia tik kitų vairuotojų dėka kurie speją sureaguot į jų pavojingus manevrus ir "slaloma" eismo sraute. Tai, kad tu slalomą tarp stovinčių stulpelių gerai pravažiuosi nieko nereiškia, eisme tie stulpeliai (automobiliai) juda. Tačiau gaidžiukai manevruodami tarp automobilių tą pamiršta ir avarijų kurį laiką išvengia tik dėl to, kad tie judantys stulpeliai pristabdo ar pasuka į šoną gaidžiukui atliekant pavojingą manevrą.
AAA000 2019-08-02 21:46
cia ka siulai yra pagrindine nesamone - surisinet greicio virsijima su masinos nuosavybe. turi but prazangu baudimo logika. virsijai greiti - gavai bauda. virsijai dar - gavai didesne bauda. virsijai dar - apribojama teise vairuot. virsijai dar -atimamos teises. virsijai dar - gauni paru. virsijai dar - pasodina ilgam. va tada veiksminga bus. ir formuosis reikiamas "mentalitetas" o pas mus baudimo logika debiliska - virsijai greiti - kaltas automobilis ir pradeda knistis prie automobilio toks vaizdas, kad pas mus vien autonominiai automobiliai vazineja ir jokiu vairuotoju isvis nera va tame ir reikalas - vairuotoju nebaudziamumas yra butent del sistemos kaltes - nes baudzia automobilius, o ne del kazkokiu mistiniu vairuotoju iprociu. istatymas apie vairuotoju atsakomybe gal ir yra - bet policija tingi dirbt, vykdomieji ir kontroliuojantys organai irgi tingi dirbt. visi ziuri kaip surinkt "normas". arba jei analizuoja - viska per pinigus matuoja... paziurekit ka auksciausi vadai sneka - apie auto apmokestininma... kad tuoj tuo ives. o ne kaip gerint zmoniu sauguma ziuri. kur prezidentu snekos apie vairuotoju atsakomybe ir kaip ja igyvendins? tik babkes galvoje. manot nupirks visuomenei eismo sauguma uz tuos kelis milijonus? taigi premijas tik pasikels ir dar daugiau parazitu prisisiteigs - o saugumas negeres... vakaruose pirmieji asmenys tikrai taip nesneka. jie rupinasi gyvybem. jei pezetu kaip Lietuvoje - butu politiniai lavonai. o mes tokius renkam baust automobili galima tik tokiu atveju jei mirtinosios avarijos kyla del automobilio bukles, as suprantu jei valdininkai giedotu dainele, kad va virs 50% mirtinu avvariju vyksta del automobiliu technines bukles ir t.t. tada butu logika atiminet TA ir draudimus masinoms grieztint. del automobiliu parko "nepakankamos" technines bukles avariju nesiekia ir 5% - faktiskai i statistikos paklaidos remus net normaliai neisipaiso - bet baudimas suristas vos ne 80-90% atveju. kur cia saugumas visuomenei? cia FAKTISKAI yra turtines nuosavybes persekiojimas. net pacius draudimus reiketu isskirt. masinos draudimo imokas reikia mazint ir net desimtimis kartu. bet ivest privaloma vairuotojo asmenines atsakomybes draudima. kuris isvis nebutu suristas su jokia masina. nori vairuot - apsidraudi ir sedi i belenkokia savo teisiu kategorijos masina. ir visiskai atskira sistema. kol neatskirs butent sito ir busim bananai ES sajungoje ES sajungai nuosavybe taip nepersekiojama - ten ji ginama ir labai grieztai. o pas mus butent nuosavybes ribojime sovietinis mentalitetas. o asmens nebaudziamume irgi - nes iprociai is sovietu irgi like. kaip vengt atsakomybes. vakarieciai neturi tokios praktiikos vengimo. jie zino kad bus nubausti. ir visuomenes pasmerkti. uz netinkama elgesi. o pas mus zino kad atims automobili. o tada gales nubegt i kokia laida - paverkt kaip "susidorojo", kaip negerai jauciasi ir dar zvaigzde visuomeneje tapt... oo jei girtas vairavo - ir negerumai del pachmielo - tai super herojus. kodel uz tai nebaudzia? tokie gi nusipirks kita auto... vat suformuota ydinga baudimo sistema ir "neisipaisom" i vakarieciu mentaliteta. butent del valdzios instituciju kaltes. nes valdzia siekia pasipinigaut belenkokiais budais ir muilina visuomenei apie eismo sauguma. cia labiausiai mentalitetu neisipaiso pati valdzia. vairuotojai sugeba vairuot ir europoje. tegu pateikia duomenis, kad musu vairuotojai statistiskai europoje daugiau baudu prirenka uz vietinius ir "matosi" - kad galetu sneket apie vairavimo mentaliteta. straipsnis propagandinis - pritempineja is oro. ir "ekspertai" kazkokie gaideliai - neturintys supracio... gavo matai kazkoks gaidelis baudele uzsienyje - tai kalta Lietuva cia jam del to. o ne jis pats ekspertas - nustate esmine priezasti - kodel jis gaidelis... dar del greicio radaru. radarai turetu but orientuoti ne i numerio nufotkinima, o i vairuotojo nufotkinima. pagrindine technine salyga juos perkant turi but vairuotojo veido aiskus uzfiksavimas. o numerys tik kaip antraeile informacija. pagal kuri galima butu atrast kaltininka - vairuotoja. ir baudos turi but skiriamos, kai aiskiai identifikuojamas butent vairuotojas. policija, kai vairuotojas neaiskus - turetu aktyviai tirt pazeidima. o pas mus - baudele issiuncia... ir dar automatine padarys... VISISKAI KELIU POLICIJA NEDIRBA savo PRIVALOMO darbo pagal mane. o visuomene kvailina, dar net pinigus svaisto kvailinimui...
HDi 2019-08-03 00:03
Na mano tėvukas nuo mažens man sakydavo, kad greitį galima viršyti, bet su protu ir ne visada. Arba kitaip populiariai sakant - reikia pasirinkti saugų greitį, ir surprise surprise - jis kartais gali būt ir didesnis už leistiną. Kaip ir tai kad nėra argumentų kodėl mieste +30 reiktų važinėti, bet aš turiu argumentų ir kada -30 nebus labai saugu. Ženklas su apribojimu tėra kompromisinis variantas visiems eismo dalyviams, ar Tau 25 ar 85 metai, ar vairuoji žigulį, ar ferrari, ar lija ar sninga, ar diena ar naktis, ar pikas ar ne, žinantiems kelią ir ne. Aš labai norėčiau dinaminių greičio apribojimų, tai gal kada nors... O šiaip tai galima važiuot ir 130 po vidurnakčio puikiai apšviestu Vilniaus aplinkkeliu, kai nėra beveik jokio eismo ir tai bus gerokai saugiau, nei magistrale Kaunas - Klaipėda, kurios būklė, plotis, juostų skaičius, apšvietimas ir kiti parametrai yra prastesni nei aplinkelio, bet važiuoti 130 yra legalu. Ir lygiai taip pat leistinas 90 aplinkkeliu (ne visame, bet didžiojoj daly) per piką gali būti nelabai saugus greitis. Kone kas kartą kai važiuoju - matau, kai užsikimšusio išvažiavimo link Trakų nuo aplinkelio kas nors vos neįkalą į užpakalį kitam (šiandien beja įkalė), o ten toj vietoj 90, nors užsikemša kone kiekvieną penktadienį. Aš prieš buduliavimą kelyje, bet tas visiškas tempimas prie pencininko ar teisuolio, kur važiuoja tik pagal ženklus, tai prie gero ir neprives.
Berserkas 2019-08-03 00:06
Manau jog mieste gerai viršijančius galėtų ir parų pasodinti, nes tai realiai pasikėsinimas į piliečių gyvybę. Žinau kurie naktį ir virš 100 ne kartą važinėje. Jeigu tiksliau tai virš 130-140km/h.
Berserkas 2019-08-03 00:11
Bet tikriausiai supranti jeigu bus daugiau radarų tai praktiškai galės fiksuoti gyventojų maršrutus ir t.t. Ne transporto priemonės, bet pačiu žmonių. Tai būtų pasikėsinimas į privatumą. Būtume kaip musulmonai Kinijos vakarinėje dalyje.
Shinigami 2019-08-03 08:21
Tikiuosi supranti jog nesąmonę parašei? Jei norėtu fiksuoti gyventojų maršrutus tą dabar jau gali daryti ir žymiai pigiau ir lengviau. Mieste pilna vaizdo kamerų. Daugiau nei greičio radarų. Visose didesnėse sankryžose jų net ne po vieną prikabinta.
AAA000 2019-08-03 13:22
cia tik vienas aspektu. as rasiau apie asmens atsakomybe. ir apie policijos savo pareigu neatlikima. dabar yra kaip - padare gaidelis pazeidima - nubaude jo masina. padare dar pazeidima - konfiskavo jo masina. nu pasieme jis sakykim tevu masina ir vel padare pazeidima. susimokejo tevai. tada dar labiau skolinasi masinas ir daro dar daugiau gaidelisku pazeidimu - o skolintojai moka. toleruoja - nes galbut jis jiem kitomis paslaugomis atsilygina - pvz pavezeja nemokamai ir t;t;. ir visa tai vyksta - nes LIETUVOS POLICIJA NEDIRBA SAVO darbo. taip sakakt daug bauidzia - bet gaideliai lieka realiai nenubausti... nesiaiskina kas realiai kaltas. uzsiima kazkokiu beprasmisku masinu nubaudimu. nu isivaizduok kad policija agurkams baudas israsinetu - jei jie butu privalomi turet su savim, kai vaziuoji. o pagrindine valdzia isstisai sneketu apie agurku apmokestinima ir grieztesni teisini reglamentavima. va tas dabar ir vyksta LIETUVOJE su transportu transportinis agurkinizmas. negi sunku suprast? dabar kita versija - kas butu - jei LIETUVOS KELIU POLICIJA PRADETU dirbt savo privaloma darba. pradetu ieskot ir baust tikruosius greicio pazeidejus. pvz uztenka kad atvyktu i masinos savininko namus ir pradetu aiskintis kas ten vairavo ta masina ir padare pazeidima - kuris buvo uzfiksuotas. visi kaimynai spoksotu ir atsirastu masinos savininkui spaudimas. jis savo noru priduotu gaidelius. pradetu nebeskolint taip lengvai masinu. pradetu auklet nuo gaidiskumo. susiformuotu refleksai atsakingiau priziuret savo nuosavybe. net pradetu rekt ant vairuotojo - jei vaziuoja kartu ir t.t. ir pan. galbut i srota priduotu lauzus dazniau ir t.t. ekologija pageretu. transportas atsinaujintu ir t.t.. nes pradetu jam kelt butent ivaizdzio problemas visuomeneje. kas yra baisiau - nei susimoket kazkokia baudele anonimiskai... straipsnyje daug rasineja apie mentaliteta - bet jis ir priklauso nuo to - kad POLICIJA TURI DIRBT darba - ieskot realiu greicio pazeideju - kurie yra zmones. dabar pazeideju nebaudzia - baudzia masinu savininkus. PAZEIDEJAI LIEKA NENUBAUSTI!!! ir dar pazeideju paieskos visuomenes pinigus leidzia - kad is realiu pazeideju specialai neieskot! - o uzdet finansine nasta ant automobiliu valdymo. tam specialiai istatymus perdirbineja. KAD GALETU NEDIRBT!!! ir kad pazeidejai butu dar labiau nenubausti!!! tau cia viskas normalu? apie tai straipsnis... reklama -mes Policija nedirbsim - - mokes masinu savininkai... tipo jiem perkelta atsakomybe - bet teises kazkaip pvz must ar uzdarinet kaltininka neperkelia istatymais ant savininku. policija turi tas teises pasilikus . o atsakokomybe policija nusimeta ir ant automobiliu turetoju perkelia... derina dabar butent taip istatymu baze. kur logika? o tu apie asmens duomenu problemas rasai. tai isvis nesusije su tema. tam yra kiti istatymai - apie surinktu asmens duomenu neplatinima ir t;t;. jei jie neveikia - nu tai kelk problema. o dabar padarei prielaida. na pripazistu - kad gali taip vykt. nu pazeideju dumenyus gali patekt kur nereikia... bet pagal mane cia tikrai nera baisiau - nei kad pvz prekybos tinklai seka VISUS vartotojus. cia daug blogiau ir vyksta REALIAI. asmeniniai duomenys pas privatininkus prekybininkus - kad tai daug blogiau nei pas viesus pareigunus kazkokius kazkokiu keliu pazeideju asmeniniai duomenys. vnz keistas argumentas tavo - tai nera svarbiau uz sauguma. kas tau geriau - but REALIAI uzmustam gaidelio, ar kad nufotkins ten kazkas kazkur, pabuvos asmeniniai duomenys kazkokioje bazeje, o paskui istrins jei neirodys nieko... tie duomenys is esmes net nevertingi - nes neidentifikuota foto tera tik foto. nu pcvz is palydovo gali visa lietuva nufotkint su tavim ir manim ir visais lietuvosa zmonemis lauke tuo metu. ir kas is to? cia jau tau asmens duomenu saugos pavojus? vat tokio lygio tavo argumentas... as kaip suprantu tu uz keliu gaidelius pasisakai, kad jie liktu nenubausi kuo labiau . ir taip pat nori kad Lietuvoje galiotu tvarka, kai policija nedirba ir baudzia isvis faktiskai nesusijusius objektus (agurkus baudzia ):D jei net tokius keistus apgynimo argumentus rasineji...
HDi 2019-08-03 23:40
O tau teko matyt tų prikabintų kamerų įrašų kokybę? Taip jos gali prizoomint optiškai konkrečią mašiną, kad matytųsi numeriai, ar stebėti srautą, bet sekti mašinų numerius sraute tai toli gražu joms.
Shinigami 2019-08-04 08:14
O tu dirbi su tomis kameromis? Jas administruoji? Kad žinai kokia kokybę jos realiai filmuoja. O ne kokia kokybė yra paprasčiausiai pateikiama eiliniam vartotojui norint sumažinti technikos apkrovas. O jei tikrai kas nors norėtu sekti, tai greitai tas kameras pakeistu tokiomis, kad plaukus ant galvos galėtum suskaičiuoti iš 1 km atstumo. Bet jeigu niekas to nedaro, tai reiškia kad visi rėkiantys jog juos seks su vidutinio greičio kameromis, nešioja kepures iš folijos.
Skandalas 2019-08-04 23:25
O aš visada iršiju.. svarbu mokėti laiku sustoti. Nejaugi taip sunku isigyti greičio matuoklių detektorius?
AAA000 2019-08-05 00:24
kur pirkai? kiek mokejai?
Berserkas 2019-08-05 03:16
Na, o tu iš karto puolei skaityti mano komentarą ir atrodo jog neskaitei prieš tai esančio. Jis kalbėjo apie tai jog radarai atpažintų pažeidėjus ne pagal automobilio numerį, bet pagal veidą. Visų pirma nors kameros ir yra tačiau jog pagrindyje privačios ir nelabai sekti, ir pavyktų. Su radarais, būtų "D.I." atpažinimo sistema kuri priklausytų valstybei ir "prižiūrėtų" piliečius. Todėl fiksuotų kiekvieno piliečio judėjimą. Ne transporto priemonės, bet piliečių. Todėl tokia sistema būtų nesąmonė. Ką ir prieš tai minėjau.
Berserkas 2019-08-05 03:23
O tau su skaitymo suvokimu blogai. Aš nesakiau, kad vidutinio greičio matuokliai blogai. Aš manau atvirkščiai, jų reikia daugiau. Tačiau ką aš atsakiau tai jog būtų nesąmonė jeigu pažeidus greičio matuokliai fiksuotų juos pagal veidą, o ne transporto priemone, bet kadangi neskaitai prieš tai esančius komentarus, pradedi fantazuoti apie folingalvius. Negi taip pasiilgsti savo draugelių?
Berserkas 2019-08-05 03:28
Kameros šūdinos kokybės, nes jos įrašinėja 24/7 ir dar nemažai medžiagos laiko į priekį. Dar pridėkime jog įrašinėjamas iš toliau, tektų minimum bent 4k raiška turėti kadangi niekas prie atskiros kameros nesedėtų ir nežiūrėtų (todėl optinis priartinimas neturi prasmės) . Tada reikia atsiminti kiek tokių kamerų. Ir tada viską reikia laikyti kažkur ir apdoroti. Sėkmės tau skiriant tiek biudžeto. Čia tau ne Kinija kur piliečiai nežino kas įvyko už 100km. Po tokių bairių iš karto ES sankcijas suteiktų. By comparison, one hour of RAW 4K content requires close to 110GB of storage;
HardAxe 2019-08-05 10:44
Seks būtent TP, ne žmonių. Ir niekas nežiūrės daugiabučių gatvelių, esmė bus pagrindinės tiesios gatvės. Įmanoma sekti? Gal ir taip, bet google maps ar iPonis mus seka daug detaliau, tik jie gal sąžiningiau naudoja duomenis. Prie to paties city bee galėtų duot per nagus viršyjantiems greitį.
Shinigami 2019-08-05 20:53
Jei tik kelių gaideliai galėtu nebaudžiami lakstyti kaip nori ir kur nori, tai ne tik sakys kad greičio matuokliai visus seka, bet kad ir žemė plokščia. Ko tik nepasakysi dėl to kad galėtum lakstyti.
irgipaulius 2019-08-06 16:24
Mane asmeniškai tai pykina ne priimtas sprendimas, o vyriausybės požiūris į jų priimtą sprendimą. Dabar lietuviams yra peršama "0 žuvusiųjų vizija", lyg tai visiems turėtų rūpėti, kitaip esame etiškai neišprusę, ar ne? Aš prisipažįstu, kad priklausau +10 km/h, o kartais +20 grupei, ir toks šūkis visiškai neskatina manęs keisti mano įpročio, jis mano pasamonę skatina galvoti: "jo, aš tipo myliu savo vyriausybe nes ji tipo sako jog myli mus? cool.". Aš žinau kas gali pakeisti mano įprotį - tai geras pavyzdys, sprendimo atsakomybė ir priežiūros jausmas. Priežiūros jausmas - pastatykime daugiau pareigūnų keliuose, ir nešneku apie nežymėtus automobilius - noriu, kad važiuojant galvočiau "įdomu, ar už šio posūkio agurkas stovės ar ne?". O pamatęs pareigūnus: "cha! štai dar viena erelį su BMW pagavo! Per daug gerai vyrai dirba, aš geriau irgi sulėtinsiu iki 90, nenoriu kad ir man gėda būtų". Žmogiškasis faktorius čia veikia puikiai... o radarai? nežymėti automobiliai? po 2 mėnesių gaunu pažeidimo ataskaitą ir net neprisimenu kaip aš jaučiausi viršydamas tą minutę, o susimokėjęs pamirštu kad tai iš vis kada įvyko. Sprendimo atsakomybė - jai pojūtis, kada TAVO sprendimai yra tavo kaltė, o ne KITŲ instrukcijų nesilaikymas yra tavo kaltė. Mano pasiūlymas būtų už kiekvieną bent menkiausią gautą baudą - net ir radaro užfiksuotą - atvykti į pasirinktą policijos departamentą ir ten praleisti kažkiek laiko tvarkant popierius, susimokant ir laukiant eilėje, kaip senais laikais. Žmogiškasis faktorius auklėja vaikus, o trumpas trenkimas per šiknytę vaiko nepriverčia susimąstyti. Geras pavyzdys - nuvažiavus į Austriją ar Čekiją maloniai nustebsite vairuotojų draugiškumu ir vairavimo kultūros stiliumi. Nusišypsosite, kai vairuotojas iš anksto sustos prie perėjos ir šypsodamasis draugiškai pamojuos ranka. Arba pakelsite antakius iš nuostabos, kai Austrijos greitkelyje pamatysite Opel Zafira meistriškai keičiant juostas absoliučiai saugiai ir lengvai (tai yra neaprašoma, turite pamatyti patys). Tada grįždami Lietuvon per Lenkiją keiksitės: "blemba, vėl lenkas užlindo nepamirksėjes, nu kur*a mač, kas stabdo greitkelyje?! Čekas niekada taip nesielgtų. Aš nenoriu vairuoti kaip lenkas, aš vairuosiu geriau". Šiais laikais yra populiaru mesti rūkyti dėl to, kad žmonės nori tobulėti, ir mato daugybę gerų pavyzdžių draugų rate. Panašiai, manau, turėtų būt sprendžiama su viršyjimu. Mane motyvuoja sulėtinti štai toks labai paprastas sakinys iš mano draugės lūpų: "Tu esi labai geras vairuotojas. Tavo automobilyje jaučiuosi labai saugiai. Šaunu matyti kaip tobulėji."