„Volkswagen“ pasauliui parodė naująjį savo šedevrą ir būsimą kompanijos veidą - ID.3 taps šeimos elektromobiliu kiekvienam? (Video)  (7)

„Volkswagen ID.3“ - vienas svarbiausių automobilių per visą „Volkswagen“ istoriją. Skaičius modelio pavadinime nurodo naujojo etapo pradžią - pirmasis priklausė „Vabalui“, antrasis - „Golf“, trečiasis - ID.3. Bet ar ką tik pristatytas automobilis tikrai pasieks planuojamas pardavimų apimtis? Ar jis pavergs žmonių širdis taip, kaip senosios „Volkswagen“ legendos?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

ID.3 yra vidutinio dydžio hečbekas, sukurtas ant naujos modulinės elektromobilių platformos MEB. Tai nėra greitas sportinis automobilis. ID.3 net nėra prabangos etalonas. Tai yra automobilis, kuris elektromobilių kontekste turi užimti tą vietą, kurią tarp benzininių mašinų kadaise užėmė „Beetle“ ir „Golf“. Ir tai matosi.

Visų pirma, tam, kad ambicingos pardavimų apimtys (pradžiai - šimtai tūkstančių ID.3, o nuo 2025 -ųjų - po 3 milijonus „Volkswagen“ grupės elektromobilių per metus) būtų pasiektos, ID.3 negali būti brangus. Todėl jis pagamintas iš paprasto plieno, o ne anglies pluošto ar kitų kompozitų. Todėl jis vis dar turi veidrodėlius, o ne kameras. Ir todėl jo viduje rasite kokybiškas, bet ne prabangias medžiagas (ir dar kelis pažįstamus „Volkswagen“ mygtukus).

Siūlomos trys „Volkswagen ID.3“ versijos - pigiausioji su 45 kWh baterijomis nuvažiuos 330 km, vidutinis modelis su 58 kWh leis įveikti 420 km, o brangiausias 77 kWh modelis su viena įkrova nukeliaus 550 km. Pigiausias modelis kainuos mažiau nei 30 tūkstančių eurų (prieš tai, kai pirkėjas apsilanktys papildomos įrangos lapuose).

Ar tai pigu? Elektromobilių pasaulyje - taip. Juolab, kad ir ta pigiausia 45 kWh versija gali nuvažiuoti visus 330 km. 100 kW įkrovimo stotelė 290 km ID.3 baterijoms gali padovanoti vos per pusvalandį. Įveikti tokį neblogą atstumą vienu įkrovimu padeda itin aptakus kėbulas.

Grožis yra skonio reikalas, tačiau akivaizdu, kad „Volkswagen ID.3“ buvo sukurtas galvojant apie visus. Nebuvo bandoma šiam automobiliui padovanoti išskirtinių, įsimintinų bruožų, kurie vieniems labai patiktų, o kitiems pasirodytų per drąsūs. Tačiau tai - sena „Volkswagen“ strategija - tokie paprasti, modernūs ir niekam nekliūvantys automobiliai parduotuvėse tiesiog lekia nuo lentynų.

„TopGear“ pasižvalgymas aplink ID.3

ID.3 yra maždaug „Golf“ dydžio, tačiau viduje vietos žymiai daugiau. Priekinis ID.3 stiklas yra labai nuožulnus, o ir variklio priekyje nėra, todėl panelė yra labai toli nuo vairuotojo. Viduryje nėra transmisijos tunelio, o stogo linija yra gana aukšta. Žurnalistai, kurie jau pasėdėjo ID.3 viduje, teigia, kad tai yra labai erdvus automobilis, kuriame laisvai sutilps 5 žmonės ir jų bagažas.

„Volkswagen“ inžinieriai pasirūpino, kad ID.3 turėtų tobulai tarp ašių subalansuotą svorį. Svorio centras, žinoma, yra labai žemai, nes baterijos sumontuotos po kėbulu. ID.3 nebus sportiškas, tačiau to iš jo ir nėra tikimasi - juk iš pradžių ir „Beetle“ bei „Golf“ nebuvo labai atletiški.

Nors dizainą jau sukritikavome, „Volkswagen ID.3“ nėra visai nuobodus. Savo humoro jausmą „Volkswagen“ pademonstravo pedalus papuošdama štai tokiais simboliais, kuriuos matėme ir ID.3 koncepcijoje:

Viduje, kaip šiais laikais įprasta, bus du ekranai. Mažesnis, sumontuotas už vairo, atstos įprastą prietaisų panelę. Čia vairuotojas matys važiavimo greitį, automobilio duomenis, pagrindinę navigacijos infomaciją. Didesnis 10 colių ekranas yra centre - jis skirtas įvairioms automobilio funkcijoms valdyti.

Įdomu tai, kad „Volkswagen“ iš ID.3 beveik visiškai išgyvendino fizinius mygtukus. Dabar viskas valdoma balsu, liečiamu ekranu ar lietimui jautriais jungikliais. Vieninteliai fiziniai mygtukai salone yra skirti langams ir avariniam signalui įjungti.

Tiesa, ar pastebėjote, kad šiame straipsnyje jau galima pamatyti ir naują „Volkswagen“ logotipą? Jis pristatytas kartu su pirmuoju tik elektriniu markės modeliu ID.3. Logotipas, kaip ir tikėtąsi, išliko praktiškai toks pats, tačiau, pasak „Volkswagen“, šis pokytis žymi naujos eros pradžią.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(36)
(7)
(29)

Komentarai (7)