„Porsche“, laikykis – Elonas į Niurburgringo trasą atveža „Model S“, kad visiems būtų aišku kas čia geriausias (Video)  (22)

Elonas Muskas paskelbė, kad „Tesla“ kitą savaitę į Niurburgringo trasą atgabens „Model S“ elektromobilį. Ir greičiausiai dėl to, kad įveiktų „Porsche Taycan“ užfiksuotą rekordą.

Prieš pristatydama savo pirmąjį elektromobilį, „Porsche“ jį išbandė legendinėje Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje.

Elektrinis „Taycan“ įveikė 20,6 km ilgio trasą per 7 min. ir 42 sekundes, o „Porsche“ iškart pareiškė, kad tai tik įrodo, jog jų automobilis „yra pats greičiausias tarp keturių durų, pilnai elektrinių sportinių automobilių.“

„Porsche“ jau kurį laiką svarstė išbandyti „Taycan“ šioje trasoje ir netgi yra anksčiau teigę, kad jų elektromobilis yra geresnis už „Tesla“ automobilius.

Galiausiai „Porsche“ oficialiai pristatė „Taycan“ bei paviešino visas specifikacijas ir neišvengiamas jų palyginimas su „Tesla Model S“ rodo, kad pastarasis automobilis vis dar yra lyderis.

Tačiau to nepakanka ir „Tesla“ siekia „Porsche“ įrodyti, kad jų automobilis taip pat gali atlaikyti sudėtingus testavimus Niurburgringo trasoje.

Elonas Twitter’yje pranešė, kad kitą savaitę „Tesla“ Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje išbandys savąjį „Model S“.

Taip pat gerai žinomas ir labai populiarus „youtuber’is“ Marques Brownlee (MKBHD) mestelėjo užuominą, kad po testavimų gal ir „Model S“ reikės pervadinti į „Model S Turbo“. Dėl to „Taycan Turbo“ elektromobilio pavadinimo internete vis dar verda diskusijos ir gana daug žmonių šaiposi iš tokio „Porsche“ sprendimo.

Pats Elonas neįvardijo, jog šis „Model S“ testavimas yra susijęs su „Porsche“ paskelbtu rekordu ir siekiu jį pagerinti, tačiau šis pranešimas sekė iškart po to, kai „Tesla“ vadovas pasijuokė iš „Porsche“ sprendimo elektromobiliui suteikti „Turbo“ pavadinimą.

Iš tikrųjų turėtų būti labai įdomu, nes iki šiol dar nei karto nematėme, kaip naujausia „Model S“ versija įveikia Niurburgringo-Nordschleife trasą.

Tik šių metų pradžioje „Tesla Model 3 Performace“ važiavo Niurburgringo-Nordschleife trasa ir ją įveikė per 9 minutes. Tačiau tuo metu buvo įprasta diena ir trasoje buvo daugybė kitų automobilių, kurie lėtino automobilį.

Be to, „Porsche Taycan“ testavimų metu vairavo profesionalus lenktynininkas Larsas Kernas. Todėl šių rezultatų lyginti negalime ir dabar belieka su nekantrumu sulaukti ką gi pademonstruos „Model S“.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas

(41)
(4)
(37)

Komentarai (22)