Tai yra smūgis „Porsche“ reputacijai: JAV energetikos departamentas atliko elektromobilio „Porsche Taycan Turbo S“ bandymus - visiškai ne tie skaičiai, apie kuriuos skelbė gamintojas  (13)

Praeitų metų pabaigoje rašėme, kad pasak Jungtinių Valstijų energetikos departamento „Porsche Taycan Turbo“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km. Tai - labai prastas rodiklis, stipriai nuviliantis tuos, kurie tikėjo gamintojo skelbtais 443 kilometrais. Tačiau dabar pasirodė ir „Taycan Turbo S“ bandymų duomenys - tai yra neefektyviausias elektromobilis rinkoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jungtinių Valstijų energetikos departamentas atliko tuos pačius bandymus. Priminsime, kad JAV atliekami naujų automobilių bandymai vykdomi kontroliuojamoje aplinkoje. Paprastai tariant, elektromobiliai testuojami ant specialaus stendo, kad gamintojai negalėtų skųstis, jog vienų modelių bandymai atlikti lyjant, kitų - spiginant saulei. Tiek „Turbo“, tiek „Turbo S“, yra greitos „Porsche Taycan“ versijos. Ateityje pasirodys ir mažiau galingos pigesnės versijos, kurios tikriausiai nuvažiuos toliau. Galiausiai, tai yra „Porsche“ - niekas nekreipia dėmesio į 911 degalų sąnaudas, todėl ir „Taycan Turbo S“ įveikiamas atstumas nėra toks kritiškas pardavimų skatinimo parametras, koks yra kitiems elektromobiliams.

Taigi, neseniai atlikti „Porsche Taycan Turbo S“ bandymai parodė prastą rezultatą - pilnai įkrautas automobilis įveikia 309 km - šiek tiek mažiau nei „Turbo“, kuris nurieda 323. Tačiau skirtumas yra kur kas didesnis nei tik 14 km - vienas įveikia 201 mylią, kitas - 192. Tas pirmojo skaitmens skirtumas marketingo prasme galėtų būti didžiulis. Ypač turint omenyje, kad  pagal šį rodiklį „Porsche Taycan Turbo S“ yra prasčiausias savo klasėje.

Bet tai nestebina. „Turbo“ ir „Turbo S“ naudoja tą pačią 93,4 kWh bateriją, tuos pačius variklius ir transmisiją (taip, transmisiją). „Turbo S“ yra tiesiog galingesnis - išvysto 750 AG, kai „Turbo“ gali pasigirti 670 AG.  Kai galios daugiau, o baterija mažesnė, tai energijos resursai išnaudojami greičiau.

Ir „Porsche“ tai nepatinka. Nepriklausomi AMCI bandymai parodė, kad „Porsche Taycan Turbo S“ vienu įkrovimu įveikia 447 km. Tai - didžiulis skirtumas. Tiesa, AMCI testai yra šiek tiek laisvesni - ne tokia galinga „Turbo“ versija tuose bandymuose surinko 443 km.

Palyginimui, „Tesla Model S Performance“ oficialiuose bandymuose surinko 560 km (348 mylias). Tai yra smūgis „Porsche“ reputacijai. Ir, kadangi šie rezultatai yra oficialūs, dabar JAV „Porsche Taycan Turbo S“ bus parduodamas su 192 mylių lipduku.

Beje, tai nėra taip blogai, kaip atrodo. Šiuo atveju tos 192 mylios gali būti konvertuotos į 3,5 l/100 km. Jei tokį rodiklį demonstruotų tokio greitumo benzininis automobilis, visi girtume jį už efektyvumą. Tačiau pirkėjai nelygins „Porsche Taycan Turbo S“ efektyvumo ir benzininių konkurentų degalų sąnaudų - tai yra tik įdomi detalė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(41)
(25)
(16)

Komentarai (13)