Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: Japonijos inžinierius – „mes taip padaryti tiesiog negalime. Jie Toyota ir Volkswagen yra aplenkę 6 metais“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2020-02-20 16:02
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.
Benediktas 2020-02-20 16:18
Nemegdziok AAA000
jilted 2020-02-20 16:39
Tada klausimas kodėl šiuo metu niekas nepasiūlo nieko geresnio? Nes atrodo, kad kol kas visi kiti gamintojai tik bando po pasiekti Teslos lygį. O jei kaip šios srities inžinierius žinai geriau nei kiti, tai kodėl pats nepasiūlai kažkokio baterijos prototipo ar dizaino. Dabar rinka atrodo ištroškus naujų baterijų ar patobulinimų. Jei žinai geriau nei Tesla, gali uždirbti milijonus surasdamas sprendimą, kaip patobulinti dabartines baterijas.
AAA000 2020-02-20 17:16
taigi cia apie autopilotu sistema straipsnis, o ne apie akumu baterijas. labai geras straipsnis beja. is esmes cia labai sudetingas mikrovaldiklis ir sudetingumu jis tikrai lyderis pasaulyje. toki sudetingumo laipsni ir teslos pigumo sanaudom staigiai isdirbt gali nebent kokios nors elektronikos milzinu kompanijos nebent - nes cia adaptuota milkrovaldiklio platforma skirta vienai funkcijai. faktiskai gal kokie samsung, lg, huavei ar aplle tik pasigalynet galetu tokiam lygyje. bet jie net nelenda rimtai i autopilotus. taigi pilnai sutinku su straipsniu, kad Teslos cia vienintelis rimtas koziris. kosmoso programoje ten irgi manau panasu dalyka turi. o ten net konkurentu beeik nera be kitaicu kosmoso programos. del komponentu bazes automobiliams - tiesiog pati baze moraliai paseno. dabar reikia visokiu jutikliu ir naujus standartus isdirbinet. o kai elektromobiliu gamintoju mazai - nera kam vystyt tiesiog ir komponentus. nera uzsakovu stambiu. bet manau kitaicai jau turi komponentu baze ir jau Tesla cia senai aplenke. isskyrus pacia valdymo platforma. cia kitaicam pavogt ar nuplagijuot tikrai neiseis idomu lexus kokio sudetingumo lygio sistema. ten irgi nebloga. ju variantai ant vdv padaryti - o cia sudetingiau siaip net. europieciai uzsisedejo ant vdv varikliu parametru reguliavimo elektronikos... kai pacius vdv gali isstumt elektromobilizmas - tai visi desimtmeciu idirbiai moraliskai atgyvent gali keliu metu begyje... ------ ir cia beja gal vienintelis teisingas straipsnis teslos pasiekimu apzvalgoje. dauguma kitu kazkokie propagandiniai , pucia slove kur jos nera ypac akumuose. tos gigafaktory gamyklos nera sudetingos technologiskai. o va t sita elektronine platfotma - cia nepadidinsi lengvai kaip akumu linijas... bet as netikiu "sviesia" autopilotu ateitim - per daug novatoriska. vartotoju mastysenos neperlausi deja nu tikesimes teslos valdikliui pasiseks. but gerai nes tokio autopiloto noriu ir as
kestutisz 2020-02-20 17:17
O jie kartais neaplenkė toje srityje kurioje niekas daugiau ir nelenktyniauja? Konkrečiai straipsnyje nekalbama nei apie baterijas, nei kažkokias ypatingas elektros grandines etc, tik "autopilotą" kuris kol kas yra vištos ir kiaušinio stadijoje - kol nepatvirtinta kad tokie gali važinėti gatvėse kas gali norėti mesti savo pinigus developmentui (o patvirtinta ir nebus kol neatsiras daugiau norinčių tą daryti)? Juolab ta autopiloto funkcija nelabai kam ir reikalinga, duokit pradžiai bent VDV lygiaverčius elektrinius auto :)
AAA000 2020-02-20 17:28
kaip nelenktyniauja? vien Google buhalteriai prikiso milijardus - o sukure visiska slamsta vysto tikrai bent 15-20 kompaniju labai rimtai. cia tikrai Teslos nepaims lengvai. Europa kazkodel labiau vysto isimenanti marsruta autopilota - kuris dalinai sugeba apsimokyt, o ne nuo nulio, kaip Teslos. Teslos autopilotas pazangesnis maziausiai vienu kokybinio suolio lygiu.
kestutisz 2020-02-20 17:56
Bet tai čia softas gal kiek labiau advanced, ir tai labiau dėl to kad gal anksčiau rimčiau apie tai pagalvojo. Straipsnis labiau apie kažkokį stebuklingą hardwarą (kuris taip, jų pačių sudizainintas, bet realiai gaminamas Samsung'o). Net jei tikrai niekas nežino kaip gi čia dar pagaminti tokį stebuklingą chipą per artimiausius 6 metus (niekaip netikiu - vin dėl to, kad jų stebuklas yra 14nm FinFET CMOS, o tas pats Samsung'as jau nuo 2018 ne tik žino bet ir moka kažką gaminti su 5nm procesu) - tiesiog įmestų didesnę dėžę su daugiau ir didesnių procesorių... :)
mindaugas.vaitiekūnas 2020-02-20 18:37
Įtariu, kad nežino, kaip tuos tranzus išdėliot, o ne kaip juos pagamint Ir dar programinė įranga daug ką reiškia. Čia gal tas ir turima omenyje, kad reikėjo eilę metų testuoti ir rinkti informaciją ant ankstesnių platformų, kad galiausiai sukurtų šią.
HDi 2020-02-20 18:47
Nes elektromobilis vis dar nišinis produktas, kad jam būtų galima skirti tiek pajėgumų ir investicijų. O ne-tesla gamintojai gamina tai ko nori pirkėjai, ir tik po truputį plėtoja savo platformas tinkamas elektromobiliams, plečia kraunamų hibridų segmentą, paleidžia vieną kitą elektromobilį, bet bandyt pranokt Teslą ar stačia galva nerti į elektromoblius tikrai būtų keista ir naudinga tik vartotojui, bet pačioms įmonėms nebūtinai. Pramins tesla kelius, atsiras infrastruktūra, ners ir grandai į tą reikalą pilnu tempu, o kolkas tik tam ruošiasi.
Kilgoras Trautas 2020-02-20 19:10
priskaldei malku visiškai. Google nuo pat pradžių kuria absoliučiai "self driving" sistemą (waymo), o Tesla - tai daugiau yra "driving asistant" https://miro.medium.com/max/731/1*Qh4hQ ... ndcPuA.png https://en.wikipedia.org/wiki/Self-driving_car Be to kažkur skaičiau, kad Tesla, kaip ir BMW, naudojasi Nvidia, Mobileye platformom, o kas ten jiems chipus gamina velniai žino gali but TSMC, gal Samsung, o gal ir koks NXP, bet tikriausiai bus ten kur Nvidia gaminasi savo chipus. p.s. O tie Googles buhalteriai yra Stanfordo univero dirbtinio intelekto laboratorijos inžinieriai.
iPienius 2020-02-20 19:45
pilnas autopilotas dar nera visiskai leidziamas istatymais. net ir turint veikiancia sistema gatveje dar nelabai gali naudot.
Xdmin 2020-02-20 20:26
Siemet legaliai paleisti autonominiai siuntu pristatymo automobiliai. https://www.theverge.com/2020/2/6/21125 ... -exemption
AAA000 2020-02-20 21:18
as siek tiek ne apie tai turejau minty. yra verslo strategijos, kaip suformuot poreiki vartotojams, isiterpt i sistema ir is to generuot pajamas. google nusitaike tik i aptarnavima ir susimove. o tie inzinieriai - jie nepriime pacio sprendimo. jie tik vykdytojai, kurie neapziojo idejos iki isbaigto projekto. Teslos verslo modelis visiskai kitoks. jie kuria realu produkta orientuota ne i paslauga, o i iranki, kuris ta paslauga pades vykdyt. transporto-keliavimo-pervezimo sektorius. o autopilotas tik vienas is komponentu. man pvz nepatinka ju programine iranga visiskai - duomenu rinkimo metodai, atnaujinimas ir pan. bet ju analogine dalis - pats procesorius labai gerai isdirbtas rinkinys. as manau jie ten kruvas variantu pratestavo, kol toki funkcini rinkini surinko ir sukiso i ta "valdymo dezute". ir toki darba nera lengva pakartot. strigs kazkas kazkur. net jei nukopijuosi. programine iranga kadanors nuknis, dekoduos ar koks negaves "pakankamos" algos rimtesnis proramuotojas isnes pas konkurentus tiesiog net ir tai padarius - kiti gamintojai nesugebetu taip iskart integruot i savo auto va tame kitu atsilikimas. sprendimai turi but isdirbti ir gyvybingi. ir komponentai standartizuoti kazkokiam bendradarbiavimo lygmeny - nes nebus pigu ir konkurencinga. sita dalis - autopilotas - svarbi, bet dar nera lemianti visa automobilizmo ateiti. ta dar reikia arba idiegt praktikoje, arba irodyt - kad sistema patikima ir patogesne. net jei Tesla bankrutuos - autopiloto mazga jau kazkas tikrai perpirktu cia jau reali verte sukurta. plius Tesla irgi tobulina pati mazga. "grynina". o kiti tik pirstelius ciulpia is pavydo - net platformos normalios neturi, visi komponentai atsilike...
Berserkas 2020-02-20 22:04
Nesupratai, kad čia juokelis apie AAA000
Berserkas 2020-02-20 22:21
Tesla HW3 https://cleantechnica.com/2019/06/15/te ... -dive/amp/
lizunas 2020-02-21 04:10
Neperskaitėt viso straipsnio ar ką? Juk inžinierius pasakė: Modulių gamintojams reikia biznį tęsti. Kaip suprantu, pas Tesla tas vienas blokas atsakingas už visus mazgus. Kai pas VDV gamintojų technikoje visi mazgai turi savo "smegenis": durelės, airbags, šviesos, variklis, media ir t.t. Ir prašau, kiekvienas modulis kainuoja, ir ne vienas gamintojas juos gamina. O šį kas nors matė? https://github.com/commaai/openpilot/bl ... -openpilot
mch0lic 2020-02-21 09:06
Būtent! Beveik visi gamintojai realiai tik surenka automobilius iš dalių kurias gamina šimtai smulkių dalių gamintoju visam pasaulyje. Nei vienas tradicinis gamintojas nepasirengęs pjaut šakos ant kurios sėdi, ko pasekoje tų konkurencingų elektromobilių ir gamintojų Teslai nėra. Iš kitos pusės, Tesla jau pradėjo savo nešvarius žaidimėlius (greito krovimo išjungimas, parduodant naudota automobili išjungiamas auto pilotas, subscription service planas ir .t.t) kas iš tikro mane stipiriai nuvylė ir realiai bent jau iki kažkokių esminių pasikeitimų manes kaip prikėjo nebedomina.
Berserkas 2020-02-21 10:06
24 ARM branduoliai* Dėl to per tą planšete ir galima žaisti žaidimukus
HDi 2020-02-21 10:17
Kiekviena architektūra turi savo minusus ir pliusus, ar tai hardware ar tai software. Didelė monolitinė sistema turi savus privalumus ir trūkumus, decentralizuota sistema iš mažų komponentų - savo. Nusprogs koks kondensatorius tam teslos kompe, ar užtvindys tą kompą netyčia ir visa mašina out? Teks keist kompą už brangiai? O kai daug valdymo modulių, tai realia px ar nusprogo airbagų modulis, ar abs ar magė. Mašina vistiek važiuos, kol bus gyvas variklio kompas. Su daug modulių priežiūra ir infrastruktūra sudėtingesnė, gal brangiau, bet didesnis patikimumas, paskirų modulių darbas neįtakoja kitų sistemų darbo, lengviau atskirus modulius pritaikyt kituose gaminiuose. Čia kažkoks eilinis Teslos aukštinimas, kad viską ką tesla daro, yra zjbs neisigilinant net į privalumus ir trūkumus.
3xxx 2020-02-21 11:20
Jo, man irgi prieš metus AAA000 pasakė, kad visos Teslos yra shoodas įskaitant ir jų baterijas. Tai aš juo ir tikiu šventai. Ir jūs tikėkit.