„Porsche“ vadovo paviešinti planai apie elektromobilius ir kompanijos ateitį nustebino daugelį: iš kur tokie pasikeitimai ir toks užsispyrimas?  (5)

„Porsche“ generalinis direktorius Oliver’is Blume’as naujausiame interviu pareiškė, kad „Porsche 911“ niekada nebus elektrinis. Tačiau tuo pačiu pripažįsta, kad jie „negali sustabdyti“ automobilių elektrifikacijos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prieš dvejus metus Oliver’is Blume’as galvojo kiek kitaip ir kėlė mintį, kad „911“ visgi gali tapti elektriniu.

„Aš drįstu spėti, kad iki 2030-ųjų sportiškoji Porsche jau turės elektromobilį. Kas žino – galbūt iki tada net ir mūsų ikoninis sportinis automobilis 911 taps elektriniu“, - tąkart teigė „Porsche“ vadovas.

Panašu, kad jau persigalvojo. Naujausiame interviu „Porsche“ vadovas Oliver’is Blume’as jau kalba visai kitaip apie „911“ elektrifikavimą.

Jis tvirtina, kad „Porsche“ judės elektrifikacijos kryptimi, bet tuo pačiu visada išliks tuo automobilių gamintoju, kuris gamins vidaus degimo variklį (VDV) turinčius automobilius ir „911“ visada bus tik su VDV:

„Iki 2025-ųjų apie 50 proc. visų Porsche transporto priemonių bus elektrinės arba hibridinės. Ir visgi, Porsche visada siūlys [automobilius] su vidaus degimo varikliu ir ypač 911 modelio atveju. Tačiau mes suprantame, kad negalime sustabdyti automobilių elektrifikacijos proceso.“

Iki šiol „Porsche“ tikslai automobilių elektrifikacijos srityje buvo kiek neaiškūs, bet tie „50 proc. iki 2025-ųjų metų“ leidžia suprasti, kad kompanija elektromobilių ir hibridinių automobilių kūrime visgi rodys daugiau pastangų.

„Porsche“ jau daug pastangų įdėjo ir į savo pirmąjį „Taycan“ elektromobilį, kurio planuojama pagaminti 40 000 vienetų.

Pripažinkime, Oliver’io Blume’o pareiškimas yra gana dviprasmiškas. Tarsi ir reikėtų džiaugtis, jog „Porsche“ ketina įdėti daugiau pastangų, judant automobilių elektrifikacijos linkme, bet tas noras įnirtingai likti prie vidaus degimo variklį turinčio „911“ - verčia kilnoti antakius.

Iš kur toks užsispyrimas? Juk niekas nepatikės, kad Vokietijos gamintojas negali pagaminti sportinio elektrinio automobilio. Jau su „Taycan“ įrodė, kad „Porsche“ tą puikiai sugeba.

Ką gi, laikas parodys kaip bus iš tikrųjų. Pastaraisiais metais senieji automobilių gamintojai pamėgo garsiai reikšti mintis apie automobilių elektrifikaciją ir neretai po kurio laiko savo nuomonę keičia. Galbūt ir „Porsche“ vadovas persigalvos.

O ką jūs manote apie tokius Oliver’io Blume’o pareiškimus? Logiškas sprendimas gaminti VDV automobilius ir po truputi judėti elektrifikacijos linkme, ar reikėtų greičiau persiorientuoti ir pagaminti elektrinį „911“?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(14)
(4)
(10)

Komentarai (5)