Elonas Muskas pažadėjo: „Tesla“ technologijos – visiems. Tokio sprendimo priežastis sužavės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arunas1948 2020-08-03 05:57
Nieko ypatingo tik biznis, mokekit ir viska gausit.
bahuriux 2020-08-03 11:46
Ant popieriaus skamba labai žaliai, gražiai ir altruistiškai, bet realiai čia Elono verslo planas. Genealumas tame, kad visą pasaulį pasodins ant savo autopiloto, kaip ant adatos, kaip ir windows OS tai tobulai padarė. Aš manau jis nemokamai (arba už simbolinę kainą)išdalins tą basic autopiloto versiją, o premium autopilotas kainuos 5k$, bus galima užsisakyti internetu per 20 sekundžių ir per porą klickų. Bus geresnis biznis nei iš pačių tesla EV. Na dar žinoma varikliai ir transmisijos neblogos po patobulinimų jau yra.
kukulis4 2020-08-03 14:51
Bet kame blogis? Juk is vienos puses ziurint - nenori tai ir neperki ir nenaudoji, o is kitos - pas kitus auto gamintojus irgi ne debilai dirba. Ta prasme yra alternatyvu. Gali nepirkt ir nesinaudot, gali savo sprendima kurt. Bet vaizdziai snekant, panasu, kad Tesla turi tokio surio, kuriam reta pele galetu atsispirt. Man labiau patiktu, jeigu tiek elektromobiliu, tiek autopilotu rinkoje butu didesne konkurencija, bet jos nera ir greitu metu turbut, kad nebus. Ir cia kalta ne Tesla, del to kad daro, o visi kiti, kurie savo laiku nedare, o dabar jau, bemaz, per velu.
vytautas50 2020-08-03 15:21
Visi nauji BMW ir Mersedes praktiškai patys važiuoja, atpažįsta ženklus, stabdo, persirikiuoja ir parkuojasi. Laikas nuo laiko tik reikia paliesti vairą. Jokio stebuklo nėra. Kad nuvažiuotų iš taško A į tašką B patys praktiškai labai minimalūs papildymai. Pasižiūrėkit testinius važiavimus ir pamatysit galimybes.
Paramotoras 2020-08-03 21:41
Solidus gamintojai nepirscioja atl8ke elementaru veiksma.
kukulis4 2020-08-03 22:18
Seip noreciau papasakot kodel lyginant su tesla, kiti autogamintojai autonomiskumo klausimu yra ties ten, kur tesla buvo daugmaz kokiais 2012tais, bet galvoju, gal del tamstos nesivarginsiu. Cia, va, neblogas video, su keliom man patikusiom izvalgom apie tai, kuo tesla autopilot (net be full self driving) geriau negu $300k sveriantis m850i, bei kodel, bmw visgi, gamina gerus automobilius. Bet cia ne rusiskai, tai nesuprasi... https://www.youtube.com/watch?v=ceziEp4oEFA&t=1s
HDi 2020-08-03 22:55
Model S cars equipped with this system are capable of lane control with autonomous steering, braking and speed limit adjustment based on signals image recognition.
lizunas 2020-08-04 03:09
Štai opensource autopilotas, galite palaikomoms auto įsidiegti https://github.com/commaai/openpilot
kukulis4 2020-08-04 06:57
Teslos neaukstinu, kitu nemenkinu. Ka parasei, greiciausiai yra tiesa. Bet tu man tiesiog parodyk kita autonomous driving sprendima, kuris siandien prilygtu teslai. Tokiu nera. Ps, yra toks Waymo (google child company) - ju sprendimas remiasi lidar'u ir siam momentui gali buti prilygnimas 4tam autonomous driving lygiui, kas is pradziu gali pasirodyti wow, bet toki lygi jie pasiekia labai nedideleje vieno miesto dalyje (geofenced). Tai nezinau ar galima lygint su tuo ka turi tesla.
Pumper 2020-08-04 08:21
Dar kokių dešimt metų prireiktų įstatymais reglamentuoti tas autonomines auto, tai nesuprantu, kam čia taip girtis, kad gerą sistema turi, plius, kodėl visos pasaulio valstybės turėtų norėti prarasti šimtus tūkstančių darbo vietų vairuotojam, kad kažkoks Muskas trilijonierium taptų? Bus nustatyta, kad žmogus vis tiek privalo mašinoj sėdėti už vairo, tai ir nebus jokio tolko už tas autonomines sistemas dar papildomai mokėti.
Arunas1948 2020-08-04 08:37
Nesuprantu, vairuoju automobili 50 metu ir jauciu malonuma vairuoti, kam reikalingas autopilotas, supratau blondinem.
kukulis4 2020-08-04 09:18
Del to, kad masinos eksplotacija be vairuotojo bus pigesne, negu kad su vairuotoju, ir masina be vairuotojo gales vaziuot 24/7. O kaip rodo praktika, naujoves visu pirma ateina ten, kur didziausi pinigai. Mano asmeninis pasiulymas visiems duona valgantiems is barankos sukiojimo pasirupint, ka veiks uz kokiu 5-8 metu.
kukulis4 2020-08-04 09:19
Tavo metuose malonuma reiktu jaust kai atsikeli is lovos neapsimyzes. Aik gult.
Arunas1948 2020-08-04 09:56
Pesimistas draugas Kukulis, nupirkau sklypa salia esamo, statysiu nama nuomai, pensijos per mazai.
kukulis4 2020-08-04 10:06
vytautas50 2020-08-04 10:40
Jūs tą amžių taip pat netrukus pasieksit. Tuo labiau visos senatvinės ligos dabartinį jaunimą pasigauna vis anksčiau. Ir jaunesni Jus, atėjus laikui, pasiūs kažkur labai toli ir laikys visišku d..... Kas liečia visokius autopilotus tai jie veikia kol mato kelio žymėjimą. Rimtomis žiemos sąlygomis jie beprasmiai. Bent pas mus žiema normaliai valomas labai ribotas kelių kiekis. O vasaros metu visokie rajoninės reikšmės keliai praktiškai taip pat neatpažįstami autopilotui. Ir kad artimiausioje ateityje kažkas pasikeis nenusimato.
sub 2020-08-04 12:05
Pensijos per mažai, bet sklypo pirkimui ir namo statymui užtektų. Logika toks keistas dalykas, kuris prasilenkia su jumis.
AAA000 2020-08-04 12:31
pas tesla isgrynintas autopilotas, o ne isgryninta kazkokia viena funkcija. is esmes tu teslos programa galetum ismest is automobilio ir isidet kokia nors individualia versija. pas europiecius tik autopiloto atskiros funkcijos is esmes sudetos. jie biski kitu keliu nuejo. va tame atsiliko sistemos nesukure - nes speju galvojo, kad jos tiesiog nereikia. o pasirodo vertingas dalykas o va muskas normaliai integravo kompa i savo auto. as siaip manau pvz vw ta moduline elektromobiliu baze irgi vertingas dalykas - kur cia visiems ikisinet per licenzijas bando vertingesnis dalykas net uz autopilota. muskas tik kelis neisbaigtus mazgus teturi. ir neturi dideles rinkos dalies aplamai automobilizme. tos teslos dar labai zalios. tik pazangiausias autopilotas visko nepatems. ir cia tik laikinai tokia situacija. tiketina kokiu 5 metu begyje standartizuosis autopilotu baze ir bus pilna alternatyvu net ir tesloms.
Ernestass 2020-08-08 22:06
Norėčiau pasakyti, kad nesuprantu Elon Musk ir kodėl žmonės jį taip garbina. Jis daro nesamones, pusė jo projektų tiktais sukišti į balą milijonai bei gražios koncepcijos. Pievas jis išdarinėja, bet spaudoje nerasi rimtos jo kritikos. Labai sunku rasti netgi forumus ar žmones kurie juokiasi iš jo kaip tas turėtų būti. Šoumenas Trumpo lygio, bet kažkodėl visuomenė jį priima rimtai. Manau, kad jis moka gražiai pateikti raktinius, populiarus žodžius jis ir yra dėl to populiarus. Čia vienas iš pavyzdžių apie kurios kalbu. Jis pardavinėja visuomenei nesamones, bet visuomene vietoje to, kad išjuoktų jį kaip Trump'ą, laiko jį rimtu žmogumi. Baigsis viskas dideliu fiasko kai nebegalės mulkinti jis daugiau žmonių ir teks pradėti pinigus grąžinti ne naujų skolų dėka, bet savo verslo pelningumu. P.s: Kaip tas youtube veikia čia, bandžiau keliais būdais įkelti linką, bet vis tiek neveikia.
immortallt 2020-08-09 23:54
Jo, nerasi Tesla kritikos Koks varžtelis bent vienam nulūžo - jau straipsnių paklodės - jokiam kitam automobiliui taip nėra buvęs. Skiri 5 minutes, randi kad tai netiesa. Musk'as kiša milijonus į "prikolus"? Tesla neturi reklamos biudžeto. Kiek tas pats BMW per metus sukiša į reklamą, ar žinai? Musk'as ant visų prikolų neįkiša nė dešimtadalio to. Yra dalykų, kur Musk'as daro nesąmones, bet niekas manau nedrįs ginčytis, kad jei ne Musk'as, klausimas kiek dabar būtų elektromobilių gatvėse. Privertė kitus pakrutinti subines. Visi lygiuojasi į Tesla, net Porsche. Išeis roadster'is, porsche vėl teks prakaituoti, kad bent neatslikiti. O fruktas su namo statybomis, kad pensijai prisidurti, tai tikrai spangsta. Pastačius nuomai, namas atsipirks geriausiu atveju per 20 metų, jei statysi gerai. Dabar iš viso minimum A+ energetinė klasė. Jei turi po ranka 150-200k €, tai nuperki 4 butus, patvarkai, išnuomoji po pusmečio ir turėsi dvigubai didesnes pajamas, nei iš namo.