„Nissan“ pristatė naujovę - elektromobilių iškrovimo stoteles, bet kam jos?  ()

Elektromobilių vairuotojai nuolat seka naujienas apie naujas įkrovimo stoteles. Infrastruktūros plėtra jiems yra labai svarbi - kartais kelionės tikslą jie renkasi būtent pagal įkrovimo stotelių prieinamumą. Tačiau prie šio mėnesio pradžioje atidaryti „Nissan Pavilion“ parodų centro Jokohamoje, Japonijoje, yra ne tik įkrovimo, bet ir iškrovimo stotelių. Kodėl „Nissan“ mano, kad jos trauks elektromobilius?

Naujasis „Nissan“ parodų centras nėra muziejus. Tai - interaktyvi erdvė, kurioje „Nissan“ pristato savo inovacijas. Nuolatinės ekspozicijos čia nebus, tačiau lankytojai galės susipažinti su naujausiais „Nissan“ pasiekimais - nuo autonominių technologijų iki elektromobilių. Aplink visą „Nissan Pavilion“ yra nemažai įkrovimo stotelių, čia pamatysite ir nemažai bendrovės elektromobilių, kurie ne tik vežios svečius, bet ir, pavyzdžiui, pardavinės ledus. Centro lankytojai galės įkrauti savo elektromobilius. Arba juos šiek tiek iškrauti.

„Nissan Pavilion“ turi įdomią naujovę - elektromobiliai už stovėjimą galės sumokėti elektra. Kitaip tariant, stovėjimas bus nemokamas, jei leisite centrui patuštinti jūsų automobilio bateriją. „Nissan“ tikina, kad sistema nėra kvaila ir elektromobilių tikrai negadins. Ir nepadarys taip, kad namo tektų važiuoti taksi. Tiesiog tai - būdas paskatinti žmones atvykti elektromobiliais ir dar viena technologijų demonstracija.

Reikalas tame, kad „Nissan“ nori parodyti, kad elektromobiliai nėra tik transporto priemonė - jie yra ir važiuojančios elektros energijos saugyklos. Tiesą sakant, „Nissan“ su Japonijos Vyriausybe yra pasirašiusi susitarimą, kad nelaimės atveju „Leaf“ elektromobiliai padėtų išvengti energijos krizės. Be to, elektromobiliai lygiai taip pat gali pasitarnauti ir savininkams - jie gali suteikti energijos namams, kai sutrinka elektros tiekimas.

Šįkart energija naudojama kavinei apšviesti. „Nissan Pavilion“ naudoja tik švarią energiją - centras yra nusagstytas saulės jėgainėmis, o pagrindinį poreikį užtikrina hidroenergijos jėgainės. Elektromobilių mokestis už parkavimą nebus labai žymus, nes tai - tik technologijos demonstracija.

„Nissan“ yra tikrasis elektromobilių rinkos senbūvis. 2010 metais „Nissan“ pristatė „Leaf“ - pirmajį masinės gamybos elektromobilį pasaulyje.  Ilgą laiką tai buvo ir perkamiausias elektromobilis. Dabar „Nissan“ svajoja iki 2023-iųjų fiskalinių metų pabaigos parduoti vieną milijoną elektrinių transporto priemonių (lengvųjų automobilių ir furgonų). „Nissan“ tikisi, kad žmonės supras, kad elektromobilis yra ne tik transporto priemonė, bet ir pajėgi energijos saugykla ir tai paskatins elektrifikaciją.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(4)
(2)
(2)

Komentarai ()