„Volkswagen“ vadovas - „Nenorime tapti dar viena „Nokia“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-11-11 20:51
suvaris VW bankrotan su tokiom "idejom". integracija internetan tera tik priedas. pageidautina, bet nebutina funkcija. viska lems pasyvieji (praktiskieji) vartotojai. o ne technologiju fanatikai. automobili dabar is esmes sudaro mechanika+dezes komfortas+naudojimo patogumas. VW stiprus pirmuose dviejuose ir atsilieka tik treciam. Tesla stiprus tik treciam ir kai ka rodo pirmam (pvz asinchroniniai varikliai). jei VW apleis savo stipriasias puses - nu tai tada ir taps Nokia kurs savo OS irgi manau nesamone... kur reikia iranga i kuria susikis bet kokio gamintojo OS - va cia butu stipru. reikia diegt tiesiog populiariausias OS. arba bent jau free variantus. ypac kai VW ten net nesigaudo... o gamint reikia butent visokias davikliu-diagnostikos-valdymo mechanikas ir standartizuot su programiniu valdymu. gerint parametrus. va cia ju problema. Tesla cia visa procesoriu susiorganizavo. Tesla is esmes kazkur kaip kokia Nvidia, programinio valdymo pajegumus stiprina. pas VW nieko tokio isvis net negirdejau kad vyktu... kurs jie matai nauja OS kad toki pareiskima rimtai drebt - reikia but jau pasamdzius puse Indijos programeriu...
leox 2020-11-12 07:17
„Nokia“ technologinis pranašumas išnyko kaip asfaltas pavasarį..
Paramotoras 2020-11-12 07:40
Ryskiai neteko tesla naudotis. Nera ten jokio dezes komforto ar kokybes. Ten tik barskanti drebanti deze
House_of_gold 2020-11-12 09:41
Aš nesuprantu iš tikro automobilių industrijos... Visi pirkėjai šaukia, kad nori, jog būtų gražinti klimato kontrolės mygtukai ir bent jau garso kontrolės mygtukai ir pan. O juos toliau grūda į ekranus, taip ne tik sukeldami nepatogumų, bet dar ir eismo saugumą mažindami. Viskas OK, jei ekranai ir tos išmanios funkcijos yra naudojamos su saiku. Pavyzdžiui, parkingo davikliai ar galine vaizdo kamera ir t.t. Mano auto visad liks tik transporto ar darbo priemonė, o ne kažkokia išmani dėžė
HardAxe 2020-11-12 09:59
Cia gal tapsnokliu karta neigali mygtukus paspausti ateina? tikiuosi mygtukai ateis per kokius 5-10 metu su kokiu klasikiniu modeliu, o tada del populiarumo visi prades kopijuoti. Labai tikiuosi.... Nokia irgi kure symbian OS.
Paramotoras 2020-11-12 11:01
Taip pigiau ir pasipiarinti gali.
HardAxe 2020-11-12 11:28
tai va, dabar atrodo naujoviska ir kieta. Bet kai visi pavairuos tokius pora metu mygtukai bus piaras
kestutisz 2020-11-12 11:57
Taip yra paprasčiau dizaininti vidų - kai dar tiksliai ir nežinai kokių tų mygtukų reikės, nei kaip juos sudėlioti kad nepasentų dar tik pirmajam nuriedėjus nuo konvejerio. Dar žiū vis atsiranda UX dizainerių mačiusių A/B testus tai jiem išvis kitaip ir neįmanoma dirbt ne bandymų metodu :) Tapšnoklį blogiausiu atveju nu tiesiog padidinsi/pagreitinsi ar ten kitu kampu pasuksi, o perpiešti valdymą galima nors kas mėnesį. Bent aš norėčiau kad būtų ir ekraniukas, ir virtinė mytukų (na tarkim kaip dabar Peugeot "pianinas", nudžiautas dar nuo Mini) kuriem pats galėtum priskirti funkcijas. Na ir noriu galimybės pats pasikeisi OS ar bent jau aplikaciją kuri tiesiog iškvietinėtų tiesiog karučio API funkcijas, idealiu atveju dar ir kad galėčiau pasikeisti CPU, bo nesuprantu kodėl į automobilius deda jau nžn dešimtmečio senumo pajėgumus, aišku suprantu kad kai pradėjo dizaininti tai ir buvo -10 metų atgal, bet būtent va todėl ir turėtų būti galvojama kaip jį galima atnaujinti.
Smile 2020-11-12 12:06
"išnyko kaip asfaltas pavasarį" - čia kaip?:)
Nerkus 2020-11-12 13:03
Iš straipsnio pavadinimo susidaro įspūdis, kad Volksvageną perka Mikrosoftas...
Benediktas 2020-11-12 13:09
Maladiec VW susigriebe, jau nebankrutuos. Bet kai Tesla sukurs patikima autopilota, kas tures pinigu, pirks Teslas. Per ta laika manau stipriai ir surinkimo kokybe Teslos pageres, nes jie daug investuoja i naujos gamybos techninius sprendimus.
arduain 2020-11-12 13:14
Norėčiau pamatyti tokį kietuolį, kuris nuolat naudoja nors pusę visų "pribumbasų" savo automobilyje ir tuo pačiu važiuodamas nesudaro jokių avarinių situacijų. Čia matau dvi problemas. 1. Visi tie papildomi ekranai ir ekranėliai su begale mygtukų, kuriuos kiekvienas gamintojas išdėlioja savo nuožiūra (kuo daugiau, tuo geriau) yra paprasčiausias marketingas, o ne būtinas daiktas. Nebent svarbus kokiam narcizui. Navigacijos sistemai netgi nereikia interneto, kas iš esmės yra tik tavo sekimas ir būdas nulupti pinigų su visokiais updatais ir servisais. 2. Visi tie davikliai, važiuojamos juostos sekimas ir pan. sukelia netikro saugumo ispūdį ir, kas svarbiausia, atbukina tavo vairavimo įgūdžius - paleidęs vairą įsivaizduoji, kad esi saugus ir kietas... Už kokių 30 metų beveik niekas nemokės vairuoti be interneto. Nėra interneto - negaliu atvykti į darbą... O savavaldžiams duoti valią šiame amžiuje gerokai per anksti, dar neišlipo iš pampersų. Automobilis yra transporto priemonė, skirta nuvykti iš taško A į tašką B saugiai ir su sąlyginiu komfortu. Nereikia painioti su foteliu namuose, alaus skardine ir telefonu rankoje, nes tai jau skirtingi dalykai. Marketingas yra kita medalio pusė, kuri sužlugdys dar ne vieną kompaniją vien dėl perlenktos lazdos.
Paprastas_zmogus 2020-11-12 14:44
Viskas nuolatos keičiasi. Keičiasi ir supratimas kam koks daiktas yra skirtas. Kažkada galvojome, kad telefonas skirtas tik paskambinti. Niekas prieš 20 metų net neįsivaizdavo kokie bus šiandienos telefonai ir ką mes su jais galėsime daryti. Net neabejoju, kad su auto industrija bus lygiai tas pats. Kai automobiliai taps vis "protingesni", atsiras daug naujų panaudojimo būdų ir funkcijų apie kurias šiandien mes nepagalvojom dar. Tai sakyti "vat šitas daiktas yra skirtas tik X ir viskas, o visa kita yra tik marketingas" yra ne tik trumparegiška, bet ir apskritai rodo siaurą mąstymą. Beje, kalbant apie palyginimus su Nokia, tai manau už Nokia dar geresnis pavyzdys yra Blackberry. Kažkada buvo labai sėkmingi ir gerai vertinami darbiniai akrliukai. Dabar, visiškai sunykusi kompanija, kuri yra totaliai nereikšminga telefonų rinkoje. Kaip tai atsitiko? Ogi, atėjo nauji rinkos žaidėjai, kurie pasiūlė visiškai šviežias idėjas koks gali būti telefonas. Iškart buvo akivaizdu, kad tų naujų žaidėjų vizija ir yra ateitis. Tuo tarpu Blackberry, vietoj to, kad permąstytų savo strategiją, prisitaikytų, toliau visiems aiškino, kad touchscreen'ai yra tik laikina mada, ir telefonas TURI TURĖT fizinę klaviatūrą. Kur Blackberry dabar su savo tom klaviatūrom? Sakyčiau, kad tegul gamintojai žaidžia su tom naujovėm, tegul kuria naujus dalykus. Kartais tie nauji dalykai bus keisti, kartais nepatogūs, bet iš klaidų pasimokys ir neišvengiamai įvyks progresas.
AAA000 2020-11-12 15:14
taigi ismaniuose vistiek yra isjungimo-aktyvavimo mygtukas uzsleptas, bet buna. kartais isvis iskelia laidu, i pvz koki ausiniu prieda o va "ismanioji" mygtuko versija kaip taisykle sudinai veikia ir kelia problemas. nu niekaip nesugeba suveikt greiciau uz mechanini geriau jau sukurtu koki nors pvz "pririsama" programiskai zieda-mygtuka. ar koki auskara-mygtuka. nes vistiek reikia tokios funkcijos. pacio ismanumo aktyvavimui. o tada pereini i "ismanuji" rezima, ir gali ten braukyt tuos ekranus. ar koki holo-papildytos realybes vaizda ateity. va sito labiausia truksta. kompuose tam yra pele ir trejetas standartizuotu mygtuku korpuse. o va kitur sito aiskiai truksta. nors kokia mechanine jungti idetu. mygtukus tegu gamina kas nori... man patiktu atejai prie auto, ilipai. ir su savo asmeniniu "vairu-kompu-aktyvatorium" ir suderintu softu prisijungei. padarei auto restarta, nusistato ten viskas pagal tave. sakykim 30 sec begyje. na ir vaziuoji pilnam komforte. o ka siulo daba? ateini - ir uzvest nemoki ir spiegia ten dar kas nors kinietiskai ar vokiskai...
immortallt 2020-11-12 15:18
Visi davikliai ir pan. tik užmigdo vairuotoją... - taip užmigdo, kad net kai neįjungtas autopilotas, Tesla automobiliai į avarijas patenka apie 4x rečiau nei kiti automobiliai, tokiam pačiam atstumui. Tai jei per metus vietoje 4000 žuvusių ant JAV bus tik 1000, tau atrodo neverta į tai investuoti? Kiek iš viso maigote mygtukų mašinoje? Pas mane klimato kontrolės nėra, tai tenka pasireguliuoti paduodamo oro temperatūrą. Dar dažnai prireikia uždaryti oro sklendę. Muzikos garsą pasireguliuoti. Klimato kontrolė ant tokių automobilių būna, tai temp reguliuosi max kartą mėnesyje. Kitkas kas maigoma, daroma dažniausiai sustojus.
AAA000 2020-11-12 15:26
aha - ateini nakti. pazadintas, prastai issimiegojes, neissimyzes ir nevalges. priekinis stiklas apsales, salone zinai kad apsvietimas nuduses, masinos priekis uzverstas kokiu suledejusiu sniegu nuo keliu valytuvu, padangos pusplikes, mygtuka maigai ir dar nereaguoja. o reikia uz 5-10 min but... ir dar sakykim pultelis iskrenta i pusni ar kokia bala. muzikos garsa ir salono temperatura pasireguliuot cia aisku svarbiausia... tu matau be kibiru nesi isvis normaliu masinu vairaves. vienaturiu bent jau pavazinek kada nors. na kur salona aplamai prisildyt ar atvesint reikia bent pusvalandzio.
kukulis4 2020-11-12 16:17
Paantrinsiu. Mano manymu, fiziniai mygtukai, jungikliai, suktukai, etc yra butini ten, kur kazka jungineji vaziuodamas. Visa kita gali buti sukista i touchscreen'us.
kukulis4 2020-11-12 16:21
Saugumas. Ten kur reikalingas saugumas - eksperimentams ne vieta. Jeigu kainurie kolduno i burna nesugeba isidet neissimozoje puses snukio, tai nereikia tiketis, kad neziuredami pataikys i kazkur touch screene esanti mygtuka. Visa tai, ko paprastai nelieti vaziuodamas - okey, tegu buna ekranuose.
immortallt 2020-11-12 17:38
Tai kad tokie ar taip, ar taip maigo savo telefonus, ir nepataiko spaudyti fizinių mygtukų automobilyje.
Paprastas_zmogus 2020-11-12 21:00
1. Visos svarbiausios funkcijos būna dubliuojamos mygtukais ant vairo. 2. Nesuprantu kaip šiais laikais, kai visi yra pripatę prie telefonų su liečiamais ekranais, kažkas gali verkti, kad nepataiko mygtuko paspausti... Ką tu ten spaudai? Navigacija bandai naudotis? Tokius dalykus stovint, o ne vairuojant reikia daryti.