Kinijos elektromobilių gamintojas skelbia apie revoliuciją sukelsiančias kieto būvio baterijas: didžiulis energijos tankis ir seniai laukta galimybė - dabar net senesni elektromobilių modeliai galės nuvažiuoti didesnius atstumus  ()

NIO oficialiai paskelbė inovatyvų būsimą baterijų variantą savo elektromobiliams - 150 kWh baterijų paketus, sudarytus iš itin didelio tankio kieto būvio elementų.

Kinijos elektromobilių gamintojas yra įsitikinęs, kad šiuos naujus 150 kWh kieto būvio baterijų paketus klientams pradės tiekti nuo 2022 m. ketvirtojo ketvirčio – tai yra beveik po dvejų metų.

Pirmą kartą NIO pradėjo naudoti 70 kWh bateriją 2018 m. 2019 m. pristatė 84 kWh, o 2020 m. pabaigoje – 100 kWh. Puikus dalykas yra tas, kad šias baterijas buvo galima atnaujinti, tad senesni automobiliai turėdavo galimybę gauti didesnės talpos baterijas.

Naujos 150 kWh baterijos taip pat bus keičiamos ir atnaujinamos kiekvienam NIO modeliui. Pirmosios kartos „NIO ES8 2018“ su nauju 150 kWh baterijų paketu galės nuvažiuoti daugiau nei 730 km (NEDC).

Kai tik bus galima įsigyti 150 kWh baterijas, nauji, efektyvesni NIO modeliai pasieks dar didesnį diapazoną:

 

Didžiausia naujiena yra ta, kad visiškai naujas „NIO ET7“ su 150 kWh baterija galės įveikti daugiau nei 1 000 km (NEDC). Tačiau iš pradžių, 2022 m. pirmąjį ketvirtį jį bus galima įsigyti tik su 70 kWh ir 100 kWh baterijų pakuotėmis.

Energijos tankis 360 Wh/kg

 

NIO teigia, kad naujų kieto būvio baterijų (150 kWh) energijos tankis yra 360 Wh/kg (tikriausiai elementų lygmenyje) ir, kad tai yra 50 % daugiau nei 100 kWh paketo atveju.

84 kWh pakuotė 2019 m. buvo 180 Wh/kg (pakuotės lygiu). Spėjame, kad 100 kWh baterija pakuotės lygiu tikriausiai viršijo 200 Wh/kg.

Žadama, kad naujosios baterijos gali pasiūlyti „gerą veikimo laiką“ ir „didesnį įkrovimo efektyvumą“.

Baterijų elementai gali būti tiekiami naujos bendrovės „Solid State Lion“. Apskritai viskas skamba puikiai, nepaisant to, kad šios technologijos dar reikės laukti dvejus metus, kol ji bus pristatyta aukščiausios klasės elektromobiliuose.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(32)
(7)
(25)

Komentarai ()

Visi šio ciklo įrašai