Štai ir bliūkšta dažnai kartojamas elektromobilių trūkumas: pademonstravo kokį atstumą tarp įkrovimų įveiktų „Tesla Model S“ važiuodamas 120 km/val. greičiu - net ne visi benzininiai automobiliai taip sugebėtų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HDi 2021-05-28 18:25
80k+ EUR už 515km ant 120km/h vis dar atrodo daugokai.
AAA000 2021-05-28 18:37
visiska nesamone toks skaiciavimas. paimam sakykim Tesla, kuri vienu ikrovimu nuvaziuoja 500km tuo 120km/h greiciu... ir paimam benzinini, kuris vienu pilnu baku nuvaziuoja 250km. kur isgi sugeba paspaust 120km/h esat reikalui... ir paimam straipsnio salyga - siektiek pakeista i realesne. sakykim 5 ciklus po 500km - reikia nuvaziuo 2500km palaikant 120km/h vidutini greiti... -------- paimma benzinini. jis tures uzsipilt kuro 10 kartu - sugais po 10 minuciu. dar sugais laukime - jei bus uzimta degaline kitu naudotoju sakykim nuo 5 iki 20 minuciu, ir dar sakykim bus nepakeliui degalines - reikes dar papildomai sukart kokiu 100km. kad palaikyt vidutini 120km/h greiti - sugaist 21 valanda, reikes kompensuot kazkaip apie 3-4 papildomas valandas. vadinas reikes vaziuot realiai 137-148km/h greiciu. kas manau realu benzininam auto... biski paspaudei ir nuvaziuosi. ------- dabar paskaiciuojam kaip su ta Tesla reikes sugaist tas 21 valanda, ir atsidurt galutiniam taske uz 2500km - vidutiniu greiciu 120km/h. tesla reikes pakraut minimum 5 kartus pilnai - nuo nulio iki maks - jei letuoju budu - po 8 valandas... vadinas sugaisim jau vien krovimui ne maziau 40 valandu... FAIL su Tesla neimanoma nuvaziuot 2500 km 120km/h vidutiniu greiciu. per 21 valanda ISVISO NEIMANOMA! nors meluoju - imanoma - reikia Tesla uzvaryt ant piekabos, isodint vaziuotoja ir priekaba trauks su benzininiu - tada spetum. bet lakstyt reikes bent 160km/h - kad kompensuot nemanevringumas. taigi imanoma o siaip Teslai reikes ne maziau 3-4 paru... jei dar itraukt papildomus km ieskojimui kur pasikraut, jei bus uzimta rozete/neveiks, jei nebus atveju kai visiskai nustimpa akumas, ir t,t. ir tai realus vidutinis greitis vaziuojant 2500km atstuma tebus tik kokiu apie 30-35km/h. faktiskai dviraciu galima greiciau vaziuot... kam ta Tesla aplamai pirkt - jei ji tokia sudinai leta dideliuose atstumuose...??? dviratininkus tegu pirma aplenkia... suknisti elektromobiliai, irodineja kad jie greiti... realiai dviraciu nelabai dar iveikia...
bahuriux 2021-05-28 19:25
AAA000 Įsivaizduok, kad vykdom tą patį testą tik tesla krausim su superchargeriu 150kW ir nafik mum jį krauti iki 100% jei galima tik iki 80%. O tu tuo tarpu važiuosi su savo dviračiu gali pasirinkti norimą nuvažiuoti atstumą nuo 500km iki kiek tik nori. Tikiuosi mintį pagavai ir nebeknisi proto su savo kvailais komentarais. ‐---------------- Kad ir kaip norėčiau nusipirkti kokį šustresnį EV, bet kolkas pirkti naują betkokią mašiną netik EV neapsimoka. Juo labiau nuo liepos 1d brangsta elekta ir mažiausia įmanoma kaina bus 11ct/16,5ct dviejų tarifų su planu namai ir su suknistais tarpiniais parazitais dar +6€ mėnesiui. O dyz kuras ir benzas nelabai brangsta.
AAA000 2021-05-28 19:43
ok imam superchargeri. Lietuvoje teslinis - jis ten kur yra - Kaune tik? ar isvis dar ner? jei vaziuosi 2500km - sakykim pora ratu apie Lietuva - tu papildomai dar turesi nuvaziuot kokius 2500km iki to superchargerio - kad ten pasikraut greituoju budu... realiai gal net i savaite nebetilpsi... Tikiuosi mintį pagavai ir nebeknisi proto su savo kvailais komentarais.? --------- as tau is praktikos galiu pasakyt apie elektromoibilius. sakykim nuvaziavai ne su Tesla - bet siaip su EV kibiru kazkokiu. pavazinetu jau. nu kokion Lenkijon - kokion Zakopanen - kur nieko nepazysti, nera superchargeriu, ir geriausiu atveju kokiu pora rozeciu - su neaiskiu aktyvavimu, ar gal net nemokamos. nu tai pasustravoji su elektromobiliu ten kokias 3-4 valandas - suvarai kokius 200km - pasibaigia akumas, o tada palieki EV prie rozetes ir visur peskom vaikstai likusia paros dali... ir dar grizt reikia - paziuret ar nenupiso kas kabelio, ar isvis kas nors kraunasi, pasimust su vietiniais EV turetojais del vietos po saule... ir pan... tampi kaip kazkoks suo prie budos, tik tu su savo "labai kietu" EV prie rozetes... o jei netycia neveikia - autobusu ar autostopais gali tekt grizt ir paskui dar EV gelbejimo operacija vykdyt teks... tiek permokesi, kad pora benzininiu kibiru iseis ir kuro metams...
bahuriux 2021-05-28 20:52
Visų pirma testas buvo daromas ne Lietuvoj. Antra net palei tavo sąlygas su tesla nuvažiavus 5000km per savaitę tu su dviračiu 2500km numirsi tris kartus kol nuvažiuosi. O šiaip jei duotu pasirinkti dykai tesla model s, gerą greitą dviratį kuris potencialiai "greitesnis už teslą" ir kokį paprastą automobilį už puse teslos kainos bet jis greitesnis už teslą ir dviratį, nors bėgėjasi iki 100km/h per 15-20s bet užtai gali su juo važiuoti toli su vienu baku ir degalinių visur pilnai yra. Ką rinktumeisi, jei sąlyga būtu ką pasirinksi su tuo ir važiuosi kol sudroši? Aš turėjau kažkada bulką 2l benzas/dujos važiavau kaip tik 2500km. Nuvažiavau su vienu nedideliu dujų dapylimu, išvis sudeginau, 70l benzo ir 80+30l snd balione liko kokia gal 10l dujų. Kuro man ėsdavo 5l benzo arba 7,8l dujų trasoj, nes šlanginė įranga 3 kartos buvo. Važiavau vien tik greitkeliais vidutinis greitis beveik visada buvo 100-130 km/h nuvažiavau per 3 dienas dvi naktis tarpe miegojau, vairavau aš vienas ir nei kiek nepavargau. Tą patį dabar padaryčiau per tą patį laiką ir su šita tesla, jei tik būtu pakankamai greitų superchargerių pakeliui nes važiavau per Europą pagrindiniais greitkeliais. Tektu tik paderinti poilsio laiką truputi. Dėl važiavimo su E kibitu į Lenkiją kurio nuvažiuojamas atstumas mažas ir tt. nu tai aišku kad turi būti kaip minimum mozochistas, kad tam ryžtumeisi, net jei ir esi mozochistas tai bent jau neprošalį generatorių būtu pasiimti, ai nu jo tada jau busi perdaug racionalus palei tave ir nebeliks jokio ekstrymo. Jei rimtai tai gyvenant preimiesty tikrai vertėtu turėti bent vieną EV kad ir kokį seną E kibirą.. Žinoma iškart po to kai įsirengi saulės elektrinę. Juk į ilgas keliones šeima važiuoja su viena normalia, ar pusiau normalia mašina (hibridu), tuo metu E kibiras kraunasi nuo saulės baterijų našarom. Ar vėl mane apkaltinsi per dideliu racionalumu ir kad nemėgstu ekstrymo?
Marius.brn 2021-05-29 12:39
Butent tesla daznai makes no sense siandieniniam pasaulyje. Is vienos puses tesla visados turejo toki kompleksa, kad EV turi prilygti VDV, nors mano nuomone visiskai to nereikia. Todel kad elektromobilis, bent dabar yra vietine transporto priemone. Pirma todel kad bateriju gamyba turi problema su tarsa (kol neatsirado tobulu technologiju) ir daryti viena didele baterija vietoj triju yra labai nedraugiska aplinkai. Tai kad cia tokia tesla hipocracy, bet anyway. Beabejo, kai sulauksim bateriju kurios yra tobulos, tai bus ok vazineti kad ir su 200kwh (kas bus epic). Antra VDV masina ant tolimo kelio yra zymiai geriau nei mieste. O EV visados, visom prasmem bus geriau mieste del mazo greicio, didziules regeneracijos naudos ir beabejo jokiu ismetamuju. Ir todel normaliam seimos ukiui viena ekonomine EV + senas geras kibiras yra daug ekologiskiau ir praktiskiau, nei viena brangi toli nuvaziuojanti tesla. Cia panasi logika kaip sitame video: https://www.youtube.com/watch?v=MEqxaH4 ... gExplained
AAA000 2021-05-29 22:24
bet straipsnis tai mum paskaityt ikeltas - nu tai ir derinu pagal situacija vietoje viska tu cia normaliai planuoji - bet primesk kiek visos tos tavo "racionalizacijos" kainuoja... reikia hybrido-miniveno minimum. reikia saules elektrines. reikia namo su sklypu tai saules elektrinei. reikia iprocius planuot smarkiau. ir va TADA JAU GALI NUSIPIRKT ir EV uz 50k€+ ir jau isgausi ta efekta, kad 500km nuvaziuot 120km/h greiciu... VIENA KARTA net man tai juokinga ir tiek...butaforinis-rozinis straipsnis blondinems... ----- as siaip darbo reikalais kura pilu mazdaug kas 3-4 dienos. iki pilno bako. o jis 85l ar 90l berods, nors tiek nesu ipyles dar niekada. pilu taip po 70-80l net buna. dar pilu kanistriukus generatoriui kai kada. man visiskai netinka EV. o net tas dabartinis kuro pylimas nervina - nes ATIMA MANO LAIKA. cia fantazieriams straipsnelis. ir tiek is to tavo varianto, as pirkciau padrozta busika ant dyzelio. ir pakeliui is siukslyno dvirati susirasciau - veziociausi busike kaip inventoriu. jei negalima jo pagal tavo salygas pirkt mane net dviraciai uzknisa - nes juos reikia i sandeliukus kist - rakinet ir pan... ATIMA MANO LAIKA. tokia beprasme veikla - dviracio pastatymas. as ju kelis turiu - visuose kampuose primetes, kad greiciau pradet vaziuot o va busika numeti - vazinejantis patogiai rakinamas sandeliukas. supranti kiek jis man LAIKO sutaupo? tas dabartines Teslas galit susikist i sikna, kol neisleis miniveno bent...
AAA000 2021-05-29 22:33
puikus komentaras. technologija reikia ne garbint - o naudot tinkamai. EV nera stebuklas. ir jis tarsus. ir turi labai daug minusu. bet pliusu turi irgi labai daug. ir reikia ne draust technologijas - kaip debilai daba daro - o panaudot jas naudingiausiai imanomai. EV geras auto miesto salygom, kur JAU YRA daug tasku pasikraut. ir kur gyvena ne bomzai daugiabuciuose vistinykuose, o normalus zmones privaciuose namuose ar bent jau kotedzuose - kurie turi salygas isirengt bent jau asmenine EV rozete (su parkavimo vieta). tai ir reikia sita sektoriu remt ir skatint jo pletra. kaip VISUMA. o kiti sektoriai turi gaut kitokias lengvatas ar paramas. kad pasiekt bendra geroves lygmeni. bet ne - islenda kokie nors konservuoti debilai - daba drausim ta - leisim ana. ir visi tures landziot per kanalizacines skyles pagal ju dudele... ar ten kokius kodus issiminet... ir kurie cia glusai uz tokius APLAMAI balsuoja?
immortallt 2021-05-30 23:39
Marius.brn, senu kibiru važinėti į tolimas keliones - nu jo, nerealu. Kitas dalykas, kažin, koks vidutinis Tesla tarnavimo laikas, tiksliau, atstumas? Tada įsijungia dar įdomesnis faktorius, kai pradėsi litį ne naują, o iš perdirbtų akumuliatorių naudoti (dar 15 metų turbūt nebus rimtų ličio akumuliatorių kiekių perdirbimui), tada tarša kris iki kokių 50-70k km kad susilyginti su VDV, kai EV tarnavimo trukmė bus kokie 500k km, jei ne 1kk km.
Audrius 2021-05-31 13:50
Vis mastau apie tesla, bet ramybes neduoda pora dalyku: 1. Ju surinkimo kokybe, pilnas intikas atsiliepimu. 2. Ju oficialios atstovybes ir service centro nebuvimas LT. Kas nors turit patirties su teslos eksplotavimu LT? Ypac del service centru ir garantiniu.
AAA000 2021-05-31 14:25
eilinis buhalterinis grybo pjovimas... verslo apkrovom tie teslos akumai nelaikys ir poros metu. jau dabar matosi, kad kazka makliavoja skandinavijoj... lygiai taspats nutiks ir vartotojams su visokiais sezoniniai poreikiais - o tokiu dalis bent trecdalis. ar net dauguma pvz salyse su ilgesnem ziemom. ar kur labai karsta (neveltui ten silumos siurbliu Muskas prikisinet bando, aiskiai susidure jau). ir pan. buhalteriniai pezalai visada tinka tik tipiniam vidurkio vartotojui - ta prasme nugaidintam statistiskai. kibiriniu auto turetojai tokie ir yra. kur nesugeba suvokt daugiau savo kokio nors jaris kibiro ribos...
sub 2021-05-31 15:08
Pasidomėk "Deals on wheels". Negaliu teigti 100 %, bet manau kad jie yra Tesla prekybos atstovų patneriai Lietuvoje.
Marius.brn 2021-05-31 21:38
O bateriju perdirbimas/antrinis panaudojimas galioja ir ekonominiams EV. Tai ta pati islosi is su triem ekonominiais EV.
bahuriux 2021-05-31 22:33
to EV baterijų negalima skeilinti buhalteriškai, aš čia padandysiu paskeilinti palei fiziką ir elektrotechniką. Jei sumažinsi bateriją 3 kartus, perfofmacas kris ~3 kartus, o baterijos susidėvėjimas padidės, arba baterijos amžius sutrumpės 3+ kartus, nes tieisog tam pačiam kilometrų kiekiui tu naudosi 3 kartus daugiau ciklų. Kadangi mažesnė baterija sveria mažiau gali pagalvoti, kad važiavimui reikės mažiau galios iš pačios baterijos, na taip bet peranksti džiaugtis. 3 kartus didesnės tokios pat baterijos dirba daug ekonomiškiau, nes nekrenta įtampa, taip drastiškai, nes baterijos vidinė varža grubiai kalbant 3 kartus mažesnė. Tai rezultate tas ant to mažiau masės, bet bet prastas baterijos efektyvumas ir performancas, jau neminint trumpo baterijos gyvenimo laiko, sunaikins tavo žalią 1/3 idėją. Aš statau "2ct" ant 2/3 baterijos. Optimalus EV būtu su ~60kWh baterija, dydžio ir performaco kaip TM3, ypatingai aerodinamiškas kėbulas būtu labai pageidautina.
AAA000 2021-05-31 22:35
man tai juokingiausia kai imortalas komentavo, kad tesla inovatoriai - baterijas korpuso elementuose integruos. iki siol juokiuosi kai ES aiskina apie ziedines ekonomikas, geresni perdirbamuma ir ateina toks "inovatorius".. kur toki ekologiskai zalingo ir sunkiai perdirbamo sudo sausaini suprojektaves ir dar viso automobilio dydzio... kai dabar gamina bent jau isimamus. sakykim 20% turio sunkios-brangios utilizacijos. o bus vos ne 100% turio... teslu ir varikliu valdikliai labai sudino dizaino... ypac ziurint per ekologiska aspekta - ten konkretus slamstas... jie erdviniai - vietoj plokstuminiu... utilizuot problema automatiskai, kad istraukyt perdirbimui... o ir konvejerine gamyba isbrangsta. o nieko juk neislose, kad raip suprojektavo. Tesla dare ta tik kad butu "firmine" priklausomybe.
AAA000 2021-05-31 22:42
cia nuo daug ko priklauso. jei EV vartos tik pasivazinet iki krautuves ir darbo, nedragins - tada gal nesudros ir mazo talpumo akumo. vartotojas cia lemia beveik viska. turi but pasiulyta tai paciai akumu sistemai keli kebulu tipai. o vartotojas nera gi visiskas asilas - pasirinks ko jam reikia. man uzknisa, kad gamina tik kibirus. ir kibirus dragint. kitokiu EV faktiskai ir nera... kai turetu but kiekvienam kebulu tipui bent po 3 skirtingos galios sistemas... va tada EV laikysim kad jau yra pasiula... daba vistu galvas skaiciuoja... kai realiai tokia gamos pasiula gal tik po desimtmecio tebus... ir ta temaciau tik planuose pas BMW/VW/Nisan ir kitaicus. net pas Ford to ner... nevyksta ta EV pletra deja masiskai... Tesla tai is esme sika elektromobilizmui...
Marius.brn 2021-06-01 08:02
Performance pieno i parduotuve? To perforcmance bus daugiau nei reikia lyginant su vdv. Tamsta, jus vel einat i radikalumus. Cia tokie dalykai galioja, jei ta baterija bus isnaudojama iki paskutinio laso kiekviena diena. Tada ir baterijos gyvenimo laikas sutrumpes ir t.t. As labai aiskiai parasiau, jei vaziuoji kasdien kokius 50km, tai tie dalykai paveiks baterija minimaliai nes pvz 33kwh baterija gali padaryti apie 200km. Todel ir sakau, kad imesti baterija 100kwh i masina ir vazineti pieno i parduotuve yra tris kartus didesne zala gamtai lyginant su EV kuris turi 33kwh. Tai kad jei vaziuoji kiekviena diena 500km, tai as sutinku, jokios naudos is tokios mazos baterijos ir jokios dideles naudos ekologijos prasme (nes nu vistiek geriau tesla, su 100kwh, nei VDV) Bet ko tai man nesitiki kad vidutiniam pilieciui tai aktuali problema. Vien tai faktas kad jei pradetu eiti EV po 20k eur, zymiai daugiau padarytu naudos, nes paprasciausiai daugiau zmoniu galetu jas ipirkti ir tikrai mazinti tarsiu TP skaiciu.
bahuriux 2021-06-01 10:10
Į parduotuve pieno bet ekologiškai galima ir dabar kokį leaf padėvėtą pirkti. Reikia pigių EV bet jų trumpas tarnavimo laikas nėra ekologiškas sprendimas. Dar vieną buhalterizmą noriu išmušti iš jūsų galvų, baterijos ciklų skaičius yra ribotas, tarkim 2000 ciklų geriausiu atveju ant popieriaus, realiai ne laboratorijoj tai bus 1000, bet tas priklauso nuo pačios baterijos technologijos, gali būti ir 500 ciklų gali būti ir 4000. Baterijos ciklas yra kai tu jos talpą išnaudoji ir vėl pakrauni nesvarbu, ar per vieną kelionę, ar per 20 kelionių su nedideliu dakrovimu. Kitaip sąkant 200km range EV nuvažiavus 200km ir vėl pakrovus bateriją yra išnaudojamas 1 ciklas, nuvažiavus 20 kartų po 10 km, bet kartais dakrovus, o kelionės gale po tų 10km*20kartų pakrovus pilnai akumą, taip pat yra 1 ciklas. Manau nesunku suprasti, kad mažesnio akumuliatoriaus tarnavimo laikas kris ne procentais, bet kartais dėl pareikalautų daugiau ciklų tam pačiam atstumui.
Marius.brn 2021-06-01 11:57
Dar sykį sakau eini į radikalumus. Nuvaziuojamas atstumas per dieną, temperatūra ir greito krovimo ciklai gadina baterija. Maza baterija nėra skirta dideliu atstumu įveikimui, kas beabejo būtų tikrai kenksminga baterijai. Bet jei naudoti vietiniams tikslams "po miestą" ir iškrovimas per dieną koks maks 30-40% tai ta baterija tarnaus labai ilgai. Tai kad ciklų skaičiavimas galioja tik 100%-0% situacijose. Apie ką ir šnektu pirma turi prikepti "leaf'u" tai kad tikrai būtų ženklus indėlis į ekologiją. o Tesla su 100kwh vistiek nebus konkurencingą prieš VDV jei reikės važiuoti kelis tūkstančius km ir dar su kokiu prikabinamu nameliu. Jei šnekėti apie ekologiją ir pasakoti kad esi geriau visom prasmėm už vdv yra apbsurdiska. VDV dar kurį laiką turės savo ženklius privalumus. Nes tas lyginimas kiek nuvažiuoja prie 120kmh tai yra mazvaikiskas kompleksas. VDV didelių greičiu, ypatingai su dideliu svoriu bus žymiai patogesnė nei tesla su 100kwh ir už kokį 100k eur. Todėl ir šneku, kad vietoj to kad koncentruotis į TP kuri yra pigi ir tinka tobulai judėti aplink namus (kas yra priežastis didžiausiai taršai beabejo, jei aplink namus judi su senu golfu år passatu) tai tesla koncentruojasi į akseleracija, kiek nuvažiuoja prie 120kmh ir t.t. O kas dėl praktinės pusės tai mano leaf kuriam virš trijų metų, ir nuvažiuoja kasdien average 100km (40kwh), per metus virš netoli 30000km (jau 89000km), baterija yra idealios būklės. Bet faktas yra tai kad jisai kraunamas namuose, beveik niekados nepatiria iškrovimo iki dugno.
Xdmin 2021-06-01 22:47
Jei nedroziant tai 2x mazesnis akumas tarnaus 2x trumpiau, nes 2x dazniau krausi. Kitaip sakant, sudrozi 1 akuma, pakeiti kitu, ir kai ji sudrosi, tai butu ir tas pirmas dvigubai didesnis jau sudroztas. Teisingai? Jei taip, tai ekologiskiau naudoti mazesni akumuliatoriu, jei tenkina, nes: pigiau isigyti mazesnis svoris - pakaba/stabdziai/padangos ilgiau tarnaus kad elektromobilis butu maziau tarsus uz VDV jis turi nuvaziuoti gana daug kilometru, taciau daug miesto automobiliu nuvaziuoja maziau nei 10k per metus