Štai ir bliūkšta dažnai kartojamas elektromobilių trūkumas: pademonstravo kokį atstumą tarp įkrovimų įveiktų „Tesla Model S“ važiuodamas 120 km/val. greičiu - net ne visi benzininiai automobiliai taip sugebėtų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2021-06-01 23:01
Mažesnis akumuliatorius turi didesnę vidinę varžą, kas reiškia mažesnį iškrovimo/pakrovimo NK, nes dėl varžos krenta įtampa, o tai yra nuostuoliai šimumos pavidalu pačiam akume. Tuo pačiu prarandam ir galimybę smagiai užmesti gazo kartais, kai ištikro reikia (aš nesu tas bnv vairuotuojas kuris stoteles varto jei ką, bet pagreitis man patinka, laiku ir vietoj). Man atrodo net ir leaf bėgejasi per ~8s iki 100, tai visai neblogai, tik akumas to nemėgsta. Aš nieko prieš jei vidutinio dydžio EV turi bent 40kWh, tai jau gana gerai, na palei mane optimumas 50-70kWh ir įsibėgėjimas mažiau 5s.
HardAxe 2021-06-01 23:08
Netiesa, 2x mažesni akumai tarnaus trumpiau. Juos krausi gylesniais ciklais ir jie gaus didesnę apkrovą taip pat važiuojant. Sakykim celė "mėgsta" būti iškraunama ne didesne negu 10x savo talpos srove (40Ah==400A max). Tikslių skaičių nežinau. Tai didesnis akumas bus mažiau traumuojamas.
kukulis4 2021-06-01 23:11
Del sito as irgi noriu pasisakyt. As irgi neturiu nieko pries begejimasi iki 100 per 5s ar maziau, bet kalbant apie EV, kuri as pirkciau kasdieniam naudojimui, pagreitis butu tas pirmas dalykas, kurio atsisakyciau vardan mazesnes kainos.
Xdmin 2021-06-01 23:30
Bet kiek tai turi itakos nusidevejimui kai kalbame apie dideles baterijas ir trumpalaikes apkrovas. 10C daznai buna nurodomas kaip saugus maksimalus iskrovos greitis, bet tokia iskrova palaikyti pastoviai elektromobilyje nerealu. Pvz: Nissan Leaf su 40kWh baterija - 400 voltu sistema, tai reiskia kad akumo talpa yra 100 Ah. Iskraudinejant 1C greiciu, jei neskaiciuojam nuostoliu, gaunam 40kW. Tai yra labai mazas iskrovimo greitis, bet pakankamai daug galios net ir isibegejimui, jau nekalbu apie pastovaus greicio palaikyma, kai uztenka vos trecdalio to vaziuojant ±100 km/h.
Marius.brn 2021-06-02 08:39
Didesnis akumuliatorius gyvens ilgiau, nei mazesnis, bet ne dvigubai ilgiau. Tarkim vaziuoji 100km per diena, tai tavo akumas prie 100kwh baterijos baterijos patiria Depth Of Discharge kokius 15% o su 33kwh baterija patiria 50% DOD. Jeigu vaziuoji kasdien tik kokiu 50km tai bus analogiskai koks 7% ir 25%. Prisiminkime, kad didele baterija reikes ir zymiai daugiau metu vazineti, ir amzius irgi veiksnys baterijai. Ta pati tesla, kuri anot jusu "specu" yra amzina duoda ta pacia 8 metu garantija kaip ir nissan ar kiti. Skirtumas tik tas, kad jei bandysi leaf drozti po 300km kasdien, tai baterija tikrai gali nedagyventi 8 metu, o tesla dagyvens, nes didesne baterija. Bet kad tesla baterija laikys 16 metu ar 24 metus, nes dvigubai ar trigubai didesne tai yra apsurdas, nes baterijas zudo elementarus dalykas - laikas. Tai kad, vidutiniskai po 10 metu, tikrai dauguma bateriju iskeliaus i antrine rinka ir nesvarbu ar ji didele ar maza. DOD iskrovimo laikymas 80% - 25% ribose zenkliai islaiko baterijos gyvenimo laika. Todel teslos ir kiti turi daznai galimybe nekrauti masinos daugiau nei 80%, nes butent kad islaikyti zemesne itampa. Net 33kwh baterija yra labai galinga, atsizvelgiant variklio galia (ir taip, tas nebus 100kmh per 3s), kur zenklus apkrovimas yra tik begejantis akumuliatoriui. Pagavus greiti apkrovimas yra labai zemas. Negana to, mieste turim stipria regeneracija prie kiekvieno sviesoforo ir sankryzos. Mieste begejimas nera labai tolimas ar didelis. Tai kad kaip ir sakau, jei zmonems rupi ekologija, tai pirma turim kepti Ekonominius EV, kad isvaryti visa duminga metalo lauza is miesto, kur tikrai jo ir reikia. O ne bandyti lygintis su VDV, kas yra 5 metu mentalitetas.
HardAxe 2021-06-03 15:48
tada pirmas žingsnis būtų kraunami hibridai, jei apie nebezdėjimo mieste poreikį. Ir išgrūsti visas degalines iš miesto ribų.
conjurer 2021-06-03 16:21
Kur aš tada girtas nusipirksiu atsigerti, ir pavalgyti 4:20 ryte?