„Citroen C5 AIRSCAPE” – prancūziškos aistros dvelksmas  (0)

Šių metų Frankfurto automobilių parodoje „Citroen“ pristato naujausią koncepcinį modelį – „Citroen C5 Airscape“. Tai bus dar vienas žingsnis, įsitvirtinant pačių gražiausių automobilių, t. y. kabrioletų, segmente. „C5 Airscape“ yra labai veržlaus ir dinamiško išorės dizaino. Vos pažvelgus į saloną matyti – vairuoti šį gražuolį malonu ir patogu.

„C5 Airscape“ važiavimo savybės taip pat apgalvotos iki smulkmenų. Dėl naujos kartos „UrbanHybrid” technologijos, „Snow Motion” sukibimo kontrolės sistemos važiuoti gera, saugu ir ekonomiška.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

IŠORĖS DIZAINAS Grynos ir elegantiškos „C5 Airscape“ kėbulo linijos sukuria galingo ir ištaigaus automobilio įspūdį. Aptakus priekis su masyviomis grotelėmis ir aštriais, ant variklio dangčio ir sparnų užeinančiais priekiniais žibintais atrodo truputį įžūliai ir labai stilingai. Chromuotas firminis ševronas užbaigia šį ansamblį ir įtikina, kad tai – „Citroen“ markės automobilis. "Citroen" kūrėjams puikiai pavyko sukurti dinamišką automobilio dizainą. Profilio linijos tarsi veržiasi į priekį. Grakštus pakeliamas stogas, dideli langai ir smailėjančios chromuotos durų rankenėlės dar labiau pabrėžia kėbulo linijas. Solidumo automobiliui suteikia atletiška važiuoklės bazė ir ryškiai išgaubtos ratų arkos. Be abejo, neatskiriama kabrioleto detalė – nudengiamas stogas; jis visiškai automatizuotas, greitai pakyla ir nusileidžia. SALONO DIZAINAS „Dailus” – tai žodis, visapusiškai atskleidžiantis „C5 Airscape“ salono dizainą. Dizainas pasižymi griežtomis ir preciziškomis linijos, bet galima atrasti ir lengvai išlenktų formų. Prietaisų skydelyje duomenys rodomi rodyklėms sukantis aplink, o ne skersai, kaip įprasta. Į elegantišką visumą lengvai įsilieja odos tekstūrą primenantys valdymo mygtukai. Salone viskas išdėliota aiškiai ir racionaliai. Vairaračio centrinė dalis išlieka stabili net ir sukant vairą. Šioje dalyje sumontuota dauguma svarbiausių jungiklių, kurie visada lengvai pasiekiami. Oda apmuštos sėdynės labai patogios ir užtikrina tikrą poilsį prie „C5 Airscape“ vairo. TECHNOLOGINIAI SPRENDIMAI Šis koncepcinis automobilis pasižymi ir techninėmis naujovėmis. Galingas 2,7 litrų variklis su specialiais filtrais naudoja biodyzeliną. Pasitelkus naujos kartos „Snow Motion“ sukibimo kontrolės sistemą automobilis tiek geru, tiek slidžiu keliu važiuoja labai stabiliai. Ši sistema reguliuoja sukibimo trukmę ir visas savo galimybes geriausiai atskleidžia važiuojant su žieminėmis padangomis slidžiu keliu. Stabilumu ir pravažumu automobilis niekuo nenusileidžia modeliams su visais keturiais varomaisiais ratais. Dar viena naujovė – „UrbanHybrid“ technologija. Paspaudus stabdžio pedalą variklis išjungiamas, o jį atleidus – iš karto vėl užvedamas. Sutaupyta energija panaudojama oro kondicionieriaus, radijo ir kitų prietaisų darbui. Sistema efektyviai mažina degalų sunaudojimą, nuodingų CO2 dujų išskyrimą į aplinką.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: