„Rinspeed iChange“: automobilis-transformeris, valdomas „Iphone“ (Video)  (12)

Šį kartą žadamas neįprastas išmaniojo įrengionio „Iphone“ bei netradicino elektomobilio duetas. Ne, ne įmontuotu pakrovėju ar USB sąsaja bus įpatingas automobilis, šį kartą tai elektromobilis kurio vidaus funkcijas valdys „Iphon‘as“, o pats automobilis primins tikrus transformerius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Apple“ įkvėptas Šveicarijos automobilių dizaineris Frank Rinderknecht savo automobilį pavadino „iChange“. Telefono ir automobilio duetas, nėra vienintelis koncepcinio modelio ypatumas, mat pasak dizainerio šiuo modeliu jis stengsis pakeisti žmonių požiūrį į tai kas yra automobilis. Orginalus elektromobilis iš vienviečio gali transformuotis į automobilį trims asmenims. Netradicines dizainerio idėjas įgyvendino Šveicarijos automobilių bei jų tobulinimo bendrovė "Rinspeed", bendradarbiaudama su "Siemens". 1.050 kg sveriančiame automobilyje įmontuotas 130 kilovatų elektros variklis. Žema aerodinaminė pakaba žymiai sumažina energijos suvartojimą, teigia gamintojai. Bendradarbiaudama su „Rinspeed“, "Siemens" šiuo koncepciniu automobiliu siekia atskleisti ateities automobiliuose be išmetamųjų dujų pritaikomas galimybes. Bendrovė pabrėžia, kad technologija gali būti sėkmingai naudojama ne tik transporte, tačiau ir energijos kaupimo sistemose. Koncepciniame "iChange" įmontuota sistema yra dalis "Siemens" kuriamos technologijos, kurioje dėmesys telkiamas į atsinaujinančius šaltinius ir kartu mažinama priklausomybė nuo degalų.

"iChange“ yra puikus pavyzdys kaip galima išlaikyti judrumą naudojant atsinaujinančius šaltinius", - sako Gernotas Spiegelbergas, "Siemens" viceprezidentas.

Automobilio variklis išvysto 150 kilovatų arba 204 arklio galias. Maksimalus „iChange“ greitis – 220 kilometrų per valandą, iki 100 kilometrų per valandą greičio mašina įsibėgėja per 4,2 sekundės.

Variklis komplektuojamas su šešių laipsnių „Subaru WRX“ modelio greičių dėže. Būtent šis konstruktorių pasirinkimas leido pasiekti įspūdingas modelio greitėjimo charakteristikas.

Su trimis ličio baterijomis, 1050 kilogramų sveriantis automobilis, gali nuvažiuoti apie 90 kilometrų. Baterijų pakrovimo laikas – maždaug 3 valandos. Nuvažiuotas atstumas gali būti gerokai trumpesnis, jei vairuotojas pasirinks sportinio vairavimo režimą.

Tikinama, jog parodoje Geneva Motor Show pasirodysiantis modelis galės transformuotis priklausomai nuo to kiek keleivių turės juo važiuoti. Iš triviečio, pasak kūrėjų, automobilis vienu mygtuko paspaudimu gali „susitraukti“ iki vienviečio sportinio automobilio, tokiu būdu sumažindamas oro pasipriešinimą bei judėjimui reikalingą energiją.

„Rinspeed iChange“ bet kuriuo atveju yra trivietis automobilis, tačiau jei juo važiuoja tik vairuotojas galinė automobilio dalis dėl geresnių aerodinaminių savybių yra nuleidžiama žemiau, todėl žmonės ten paprasčiausiai netilptų. Tačiau prireikus į saloną sutalpinti dar du keleivius, mygtuko paspaudimu galinė kėbulo dalis pakyla į viršų padarydama daugiau erdvės gale.

Kol kas neskelbiama nei automobilio pardavimo data, nei jo kaina.

Primename, kad prieš metus „Rinspeed“ pristatė „sQuba“ - automobilį, kuris ne tik važiuoja sausuma, bet ir plaukia tiek ant vandens, tiek po vandeniu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (12)