Ekologiški automobiliai populiarėja vis sparčiau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2009-04-04 23:06
eilinis zmoniu mulkinimas Taip, hibridinis maziau kenkia aplinkai ir maziau naudoja kuro, taciau jei liks mada keisti automobili mazdaug kas 5 metai tai su tokiu kuro taupymu vargiai atsipirks automobilis.
Anonymous 2009-04-04 23:59
Kolkas pats hibridinio automobilio variklis yra didelis minusas. Aisku jei perki automobili is salono su garantija tai gal ir apsimoka(neskaiciuojant to kiek jis nuvertes), bet jei perki hibridini automobili deveta tai yra nemazai sansu kad suges hibridinis variklis o tada jau turesi bedu kaip reikiant, nes uz naujas detales reikes papurtyti kisene. Aisku nesiginciju del to, kad naudoja mazai degalu ir yra LABAI ekonomiskas, bet pirmi modeliai dazniausiai nebuna patys geriausi.
Anonymous 2009-04-05 00:28
o as nesuprantu kodel straipsnyje nebuvo net zodzio apie orinius (suspaustu oru varomus) automobilius?!
zamzungas 2009-04-05 00:38
matosi kad esi nepakankamai protingas skaityti straipsnius ir nesupratai jog straipsnis tik apie hibridinius autommobiliu, cie nebuvo kalbama nei apie elektra nei apie vandeniliu nei apie vandeniu varomus automobiliu o juo labiau apie suspaustu oru varomus kuriu ekologija ir ekonomika siek tiek abejotina, juolaba pats vaziavimo patogumas.
Anonymous 2009-04-05 01:02
oru varomo automobilio patenta nupirko TATA MOTORS, ta pati, kuri pagamino pigiausia auto pasaulyje. Taip, kad reikia laukti perversmo, arba siekiama kazkokios kitos naudos. to "zamzungas" o kokios tau kyla abejones del oru varomu auto ekologiskumo. Kiek zinau ten yra anglies pluosto bakas, ir paparastu kompresoriumi jis uzpildomas oru ir gali nuvaziuoti iki 200km, o kaina priklauso nuo kompresoriaus sunaudotos elektros energijos. Sios technologijos nauda yra miestui, nes greitis kiek zinau apie 120km/h, tad autostradoje greit nepavaziuosi, bet svarbu kad pigu.
Anonymous 2009-04-05 01:04
eilinis zmoniu mulkinimas, uz 10-15k labiau apsimoketu pasodinti miska, nei keliais procentais sumazinti co2 emisijas. marketinginis triukas tupiems amerikonams, kaip ir visas going green reikalas
Anonymous 2009-04-05 01:05
tiesa, Lietuvoje atsiranda vis daugiau elektromobilio kurimo entuziastu, bet kodel nera oru varomu auto entuziastu?
Anonymous 2009-04-05 01:38
teko isbandyti lexus h450 dzipa. na ka as galiu pasakyti. uz tokia suma kokia reiktu pakloti uz si dzipa galima nusipirkti 3 naujus vidutines klases auto. kuro sanaudos ~15l/100km cia vaziuojant misriai plius neiskaiciuotos elektros sanaudos nes auto pradeda vaziuoti ant elektrinio motoro o kai pasiekiamas stabilus greitis persijungia i benzinini arba i abu. jei reikia daugiau galios tai isijungiu abu varikliai. toliau pats dzipas toli grazu nekvepia prabanga. padarytas graziai taciau medziagos prastos ir atrodo labai ne kaip. vaziuoja smagiai taciau nestabilus kaip velnias. ant 50-60km/h ant neasfaltuoto kelio,bet ne zvyro auto plaukioja ir yra labai prastai valdomas. tai koks cia dzipas? slamstas mano nuomone. mano 2006 skoda octavia rs su 147kW 2l benzinas fsi ant 80 stabiliai stovi ant bet kokio vieskeliuko. ir sanaudos zymiai mazesnes ko pasekoje ir emisijos ismetama maziau. taip kad cia tie hibridai nelabai ka ir taupo ta musu zemele!
Anonymous 2009-04-05 01:45
Ateitis, žinoma, yra elektromobilis. Esu šiek tiek paskaičiavęs, kad jau dabar apsimoka dėvėtą auto perdirbti pas kauniškius į elektromobilį. Klausimas tik dėl baterijų kainos. Bet, jei apsiriboti 200 km rida vienam krovimui - jau apsimoka ir net pelninga. Jei daryti hibridą - su nedideliu dizel. generatorium, tai visai gerai. Geriau už Toyotą prius.
Anonymous 2009-04-05 11:31
Senai irodyta kad elektromobiliai ilguoju periodu padaro daugiau zalos nei BET KURIS kitas automobilis. O ir kainuoja zymiai brangiau, ir valdymas zymiai prastesnis, nebent ekologiskuma vertinat tik pagal ismetamo co2 kieki, kas butu absoliuciai juokinga.tai pasakykit prasau "protingieji" kodel tureciau rinktis elektra varoma automobili?
Arns 2009-04-05 11:41
ee, kazka matyt praleidau, pirma karta girdziu apie elektromobiliu zala. Gal kas paaiskinsit kur jus tiek izvelgiat ju minusu?
SaliamonXP 2009-04-05 11:48
hibridiniai automobiliai prastai valdomi?
zamzungas 2009-04-05 12:51
as bandziau remtistuo abejotinu energijos tvermes desniu, kiek reikia energijos tam orui suspaust ir kiek su tiek elektros energijo gali elektromobilis nuvaziuot. lexus hibridus montuoja ne kiek del aplinkos kiek dl vaziavimo komforto. del hibridiniu automobiliu valdymo tai is pirsto lausta, kadangi lietuvoje bene vienintelis daugumai zinomas hibridas toyota prius, kurio valdymas gan prastas, tai su juo pavazineja padare isvadas kad visi hibridai lievi ( cia toks tradicinis atvejis jeigu pirmtakas lievas tai ir kiti bus tokie). aisku hibridai yra truputi sunkesni del papildomo motoro ir bateriju, taciau pasistenge konstruktoriai tai gali panaikint. kad elektromobiliai labai neekologiski yra vissiskas melas, pats elektromobilis aplinkai vissiskai nekenkia, o jei visi zomones butu protingi ir batareiku nemetytu kur papuola tai jis niekad aplinkos nepriterstu. cia skeptikai sako paziurekit kaip elektrines tersia ( jie nekreipia demesio i tai kad aplinka tersia tik silumines elektirnnes kuriu senei laikas atsisakyt) o jei elektra gamintume tik atomines jegainese, vandens , vejo ir saules elektirnese, tai elektromobilis par savo gyvenima nepriterstu daugiau negu betkoks panasaus dydzio plastiko ir metalo gabalas
andrulisandrulis 2009-04-05 13:44
Na va trumpas filmukas apie oru varoma auto http://www.youtube.com/watch?v=ztFDqcu8oJ4 , nematau jokiu problemu, kodel ji nebutu tinkama naudoti, tuo labiau nereikia jokiu brangiu akumu ir t.t. Manau cia gal geresnis variantas nei elektromobilis, o tuo labiau ne hibridas.
JAULER 2009-04-05 14:19
Nu ten to video gale tai jau truputį nusišnekėjo, nes sakė, kad yra galimybė suspaustu oru varyti variklį, o tas variklis varytų generatorių kuris spaustų orą, nebent jie sugalvotų kaip apeiti energijos tvėrmės desnį ... na vaikiška.... Be to suspausti orą kainuoja, ir nemažai (o ten buvo paskayta, kad tai nemokama). Šiaip manau, kad ateityje įsigalės arba visiškai elektromobiliai, arba vandeniliniai. Nes hibridai vistiek praktiškai visą energija paima iš benzo, tik paskui ją tam tikrais atvejais gali efektyviau panaudoti. Oru varomi automobiliai reikalauja suspausti orą, kuris ne taip jau lengvai susispaudžia (kompresoriai neturi didelio N.K.). Kas dėl elektromobilių ar vandeninlinių (na vandeniniai praktiškai tas pats, nes vandens išskaidymo procesas tiesiog perkeltas į mašiną), tai jie turi neblogą N.K., daug maloniau važiuoja, nes nesproginėja prieš nosį kažkas, o tyliai ramiai rieda, be to, labai greitai pakeliama galia iki norimo taško. Na ir mažai teršia (elektromobiliai realiai daugiau teršia, nes vienaip ar kitaip elektrą reikia pagaminti).
Anonymous 2009-04-05 15:01
Vienas automobilių gaminyojų koncernų vadovas yra pasakęs: "Hybrid is like a mermaid: when you want the fish you get the women, when you want the women you get the fish" Su šiuo teiginiui visiškai sutinku, nes hibridai ne ateities technologijos, tačiau archajiškas senų technologijų spraudimas į šiuos laikus. Mitas, kad hibridai yra ekologiški ir taupūs greitai išblėsta, tereikia išvažiuoji iš miesto. Kur jie mato tą ekologiškumą, jeigu surinkti tokiam automobiliui sunaudojama DAUG daugiau resursu negu parastam.
SaliamonXP 2009-04-05 15:27
ir kas ten jau atsitinka isvaziavus is miesto? As manau, kad visdelto hibridai yra ateities technologija. Tik truputi kitokie nei, kad dabar pardavinejami. "Mano" hibridai yra truputi arciau elektromobiliu: jie yra pakraunami is elektros tinklo, nuvaziuoja kokius 200km ir benzinini varikli naudoja tik pasibaigus energijai baterijose. Vandenilis manau neissprendzia jokiu problemu, ji sudetinga laikyti, brangu pagaminti (kainuoja tiek pat kiek benzinas, nes gamtoje laisvo vandenilio nera, nepaisant kliedesiu apie tai kad jis labiausiai paplites elementas visatoje. Taip jis paplites, bet ir labai aktyvus, stipriai prilipes prie kitu elementu, o atplesimas kainuoja laika ir energija), o kokios energetines blokados atveju kai degalines uzdarys masina pavirs i metalo lauzo gabala. Seip jei kas nezinojot, tai benzina irgi galima gaminti sintetiniu budu, tik nelabai apsimoka (vokieciai per antra pasaulini gamino), o saugojimo atzvilgiu jis yra zymiai pranasesnis uz visas kitas energijos saugojimo ir gaupimo formas (daug galvot nereikia, supylei i bakeli ir pastatei i kampa 8) ). Seip esu uz zalia ateiti, bet bukim realistai.
LAZAS 2009-04-05 15:56
Hibridiniai automobiliai yra ekonomiški (kuro sąnaudų atžvilgiu) važinėjant mieste, kai greitis yra sąlygini mažas, o nuvažiuojami atstumai trumpi dėl esančių šviesoforų ir sankryžų (Stabdymo energija regeneruojama į baterijas). Užmiestyje retas, kuris važiuoja ant 50 km/h todėl elektrinis variklis ten neturi ką veikti, visą laiką dirba vidaus degimo, dėl papildomo baterijų ir el. variklio svorio, kuro sąnaudos gali būti apie 50% didesnės negu, kad tokio pačio variklio tūrio automobilio. Vandeniliu varomų automobilių esmė yra tame, kad vandenilį išgaunančios technologijos yra ateitis. Taip jūs esate visiškai teisus, kad šiuo metu H2O skaldymas yra daug energetinių procesų reikalaujantis procesas, tačiau, tai yra keičiama patelkiant mikroorganizmus, kurie fotosintezės metu išskiria vandenilį ir n kitų inovacijų, kurios iš jų pasitvirtins parodys tik laikas. Ne vien vokiečiai žaidė su akmens anglies vertimu į skystą kurą. JAV rimtai mąsto apie alternatyvą nestabilioms naftos kainom :
SaliamonXP 2009-04-05 16:24
Nevisai taip, kuro sanaudos trasoje nuo automobilio svorio nepriklauso. Priklauso daugiausiai nuo automobilio aerodinamikos, padangu trinties i kelio danga ir vejo krypties Svoris labiausiai itakoja isibegejima ir stabdyma (taip pat manevringuma - bet dabar ne apie tai). Esme paprasta, kuo daugiau objektas sveria, tuo daugiau energijos jam reikia suteikti norint pasiekti tarkim 100km/h greiti (beisbolo kamuoliuka zmogus gali igreitinti daugiau kaip 100km/h per sekundes dali, pameginkit su plyta, arba automobiliu )
Smėlis 2009-04-05 21:31
yra nemažai naujų technologijų ar bent jų užuomazgų kaip pigiai gaminti, transportuoti ir saugoti vandenilį. visgi manau, kad jis ir yra ateitis. hibridas ar elektromobilis tėra tik tarpinė stotelė, kuri man visai nepatinka. laikas parodys kaip ten bus.