Standartizuojamas elektromobilių pakrovimo kištukas  (14)

Dar vienas didelis žingsnis link serijinės elektromobilių gamybos ir viso tinklo plėtros - didžiosios automobilių gamintojos ir energetikos kompanijos sutarė naudoti vienodą trikontaktį kištuką elektromobiliams įkrauti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmoji stambi kompanija, aktyviai paraginusi kurti standartizuotą elektromobilių pakrovimo kištuką, buvo "General Motors". Neilgai trukus į jos raginimą sureagavo Vokietijos energetikos kompanija "RWE", kuri ne tik pristatė naują standartą, bet ir suderino jį su pagrindinėmis elektromobilių rinkos kompanijomis.

Standartinis, trijų kontaktų, 400 V kištukas leis skirtingose valstybėse įkrauti skirtingų gamintojų elektromobilius. Tiesa, kol kas nenurodoma, kada tiksliai automobilių gamintojai ir įkrovimo infrastruktūros diegėjai pradės naudotis universaliuoju kištuku. Visgi dėl jo jau sutarė tokie gamintojai kaip "Volkswagen", BMW, "Ford", "General Motors", "Fiat", "Toyota" ir "Mitsubishi".

Standartinį kištuką remia ir energetikai, tokie kaip "E.on", "Vattenfall", "EDF", "Npower", "Endesa" ar "Enel".

Universalusis kištukas, kurio parametrai paskaičiuoti taip, jog leistų pakrauti elektromobilio akumuliatorių per kelias minutes (žinoma, jei tą leidžia pats akumuliatorius), buvo oficialiai pristatytas Hanoveryje vykstančioje pramoninės elektronikos parodoje.

Universalaus kištuko patvirtinimas laikomas svarbiu žingsniu populiarinant elektromobilius ir tuo pačiu ekologišką automobilizmą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (14)