Testuojama programa, pasiūlanti sporto rungtynių bilietų kainų prognozes  (0)

Bilietų kainų nustatymas yra sudėtinga procedūra: reikia tikėtis geriausio, bet ruoštis blogiausiam. Nustatydamos aukštas kainas komandos siekia kuo daugiau uždirbti, tačiau kai jiems nesiseka, kainos mažinamos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kainos nustatomos likus mėnesiams iki rungtynių ir vėliau jų nebegalima pakeisti, todėl dažnai neįmanoma reaguoti į netikėtumus, pavyzdžiui, oro sąlygas, komandų pergales arba pralaimėjimus.

San Francisko komanda „Giants“ išbando programinę įrangą, kuri ne tik įvertina bilietų pardavimo datą, orų prognozes, būsimas pergales ir pralaimėjimus bei kitus kintamuosius, bet ir padeda komandai nuspręsti - sumažinti bilietų kainas, ar padidinti.

„Giants“ – tai pirmoji komanda, išbandanti šią programinę įrangą. Analitikai mano, jog tai gali padėti komandoms prisitaikyti prie žiūrovų antplūdžio arba sumažėjimo. Dauguma komandų toms pačioms vietoms nustato skirtingas kainas: tai priklauso nuo savaitės dienos, metų laiko. Tačiau tai nustatoma prieš prasidedant sezonui ir vėliau nebegali būti keičiama. Tačiau „Giants“ bando tapti lankstesniais.

Naujoji sistema gali atsižvelgti į tai, kaip gerbėjai perka bilietus. „Gerbėjai moka didžiulę kainą antrinėje rinkoje“, - sakė „Northwestern“ universiteto sporto administracijos direktorius Dan Migala. Komandos turi įvertinti kainas ir įpusėjus sezonui, tačiau kol kas jie dar bijo tai daryti: gerbėjai, iš anksto nusipirkę bilietus, gali pasijusti įžeisti, jeigu šalia sėdintys žiūrovai vėliau nusipirktų pigesnius bilietus. Nuolaidos gali būti išeitis. Nuo 2000 m. komanda „Giants“ sulaukia žiūrovų antplūdžio. Šiais metais bilietų pardavimai išaugo 1,7 proc., tačiau per vienas balandžio mėnesį vykusias rungtynes buvo parduota mažiau nei 30 000 bilietų.

„Giants“ ne vienintelė komanda, bandanti prisitaikyti prie recesijos. Toronto komanda „Blue Jays“ organizuoja „Messin' with Recession“ naktis, kurių metu gerbėjai gali įsigyti bilietus po 5 dolerius, o dešrainius – po 1 dolerį. Kai kurioms komandos „Padres“ rungtynėms galima įsigyti 2 bilietus už vieno kainą.

Komandos „Giant“ kainų eksperimentas apima 2 000 vietų (iš viso yra 41 000 vietų). Kadangi per rungtynes daug vietų būdavo tuščios, komanda sumažino bilietų kainą iki 5 dolerių. Tačiau komanda nustato didesnes kainas, kai paklausa padidėja. Kainos priklauso ir nuo priešininkų komandos bei pačių žaidėjų.

Per 17 rungtynių pardavimai, naudojantis kintančių kainų mechanizmu, išaugo 20 proc., lyginant su tuo pačiu periodu pernai metais - tai atitinka 500 papildomų bilietų. Komanda taip pat kuria algoritmą, padėsiantį nustatyti geriausią laiką mažinti ar didinti kainas. Komandos gerbėjai „AT&T Park“ parke per vienerias rungtynes išleidžia apie 22 dolerius maistui ir prekeiviams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT žinios
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)