„Nissan“ išleis elektromobilio prototipą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Argonaut 2009-07-31 20:53
Gal ir gerai bet nafta yra viskas
Nerkashis 2009-07-31 22:38
Va dar vienas žaidėjas električkų rinkoje. Šaunu. Laukiam kitų...
immortallt 2009-07-31 22:41
Nekantrauju kol galesiu savo trigrasi prikisti prie kokio galingesnio elektromobilio ir ji padraskyt
kionig 2009-08-01 02:30
Aha ir tos noumones laikau, kad pakolkas nafta perspjauna tas visas elektrickas Tegu pasvajoja nisanas apie konkurencija su benzininiais
ligonis 2009-08-01 03:29
galima istrauka is kadaise buvusio pokalbio: "na nieko sau, galima keliauti tuo melynu daigtu(vandeniu), gal jum su galva negerai?!?!" dar viena galimas: "is niekur kiiture netrauksi energijos, kaip tik is dyzelio/bendzino gen eruojamos energijos automobiliams" as asmeniskai net negalvojes rinkiciaus elektromobili jei butu tam salygos. juk jo eksplotacija gali atsieiti tik tiek kiek jis pats kainuoja be papildomu investiciju(jei kokybiskas, ir pats nemanai, kad elektra "gamina" tik elektros tinklai)
kionig 2009-08-01 09:31
Elektromobilis pakolkas tinkamas tik mieste, bet ir tai jo galimybiu ribos nedideles. Jo eksploatacija pirmais metais butu ypac pigi, bet 2-3 metai akumu eksploatacija kainuos panasiai kaip naujas elektromobilis, kurio 80% kainos sudaro akumu kaina. Kad ir dabar butu salygos, vistiek reikia laukt kol akumai atpigs.
bahuriux 2009-08-01 12:24
Esi teisus, jeigu galvoji apie iprastus akumuliatorius, bet yra aukstos itampos ultrakondencatoriu EEStor ~3500V 52kW/h pasikrauna kad ir per 1minute jei turesit kita toki pati namie, nes tokios apkrovos tinklai neatlaikys. mieste galima nuvaziuoti 500+km, uz miesto ~350km (geros aerodinamikos Cd~0,2 ir maziau kebulas padetu nuvaziuoti dar toliau). Toks elektromobilis jau yra priimtinas, kaip pilnavertis, o baterija EEStor "nemirtinga".
kionig 2009-08-03 01:48
Labai tie ultrakondensatoriai ispustas burbulas. Kazin kaip tu 30 faraddu per minute pakrausi, is kur imsi tokias nezmoniskas sroves ? Tinklai gali laikyti, bet zinoma, paprastam ivadui imanoma per keitikli. Be kita ko, tik ne ten, kur stovi 16A ar 20A automatukai. Labai jau tie 500 km egzotika , cia gal kokiu 40 km/h ir ne daugiau ir kazin ar bereiketu aptakesnio korpuso. Jo jo tavo kondikas kazin ar jau toks nemirtingas. Pasidomek daugiau apie bario titanata
Tir4elis 2009-08-03 13:55
Na, kad ir 160 km. Kiba mieste ar priemiesty mažai? Ne kasdien ir tuo labiau ne visi laksto į kitus miestus arba prie jūros. Kasdieniam vartojimui tiek tikrai pakanka.
bahuriux 2009-08-05 00:31
Pakrauti galima nuo 1 minutes iki 10 valandu cia nuo ivado galingumo priklauso, jei garaze ar degalinej bus dar baterija tokiu uzkrautu kondencatoriu, tada ir per minute neproblema pakrauti. Gera aerodinamika padeda vaziuojant greitkely, o mieste neturi reiksmes. Del atstumo mieste, tai vaziuojant 50km/h naudojama variklio galia yra maziau arba = 5kW, uzmiesty 100km/h 12-15kW priklauso nuo pasipriesinimo. Del bario titanato nezinau visos teisybes, bet rasoma kad giliu pakrovimu iskrovimu ciklas yra 100000, o tai yra daugiau negu 270metu kiekviena diena pakrauti ir vaziuoti iki kol baigsis baterija. Gerai tarkim vaziuosi i diena virs 1000km ir krausi tris kartus vistiek tai yra 90metu. Dar kokiu klausimu bus? Man ramybes neduoda tik vienas dalykas, kada galesiu nusipirkti pilna 52kW/h versija, visa kita tik technines smulkmenos
kionig 2009-08-05 15:37
Mazai ir priedo dar turesi judeti kaip vezlys Nebutinai i kitus miestus, bet tokiam mieste kaip vilniuje tai myzeris tas 160. Aisku tokiam kaime kaip panevezys butu sociai . Mano nuomone, dabar geriausia butu hibridas(tik ne prijusas ), o koki rimtesni, bet jie ydingi tuom, kad yra tas automatinis persijungimas is vieno rezimo i kita pasiekus tam tikra greiti.
bahuriux 2009-08-05 21:11
Tingiu labai daug rasinet. pvz bulka 2,0l valgo maziau negu 6l benzo 100km kelio vaziuojant ant 100. 1l benzo turi 45MJ energijos. 45000000*6*0,2(NK)/3600 (sekundziu valandoj)=15kW primeciau grubiai, nors variklio nk yra neblogas, bet turbut nevirsys 20% beto transmisijoj prarandama daug ko galima isvengti elektrinej pavaroj. 6000000V/1000 (atstumas tarp ploksteliu 1mm is lempos)=6000V pramusimo itampa 1mm. nesuprantu ka cia visi paiso apie dielektine skvarba, paaiskink kuom blogai kad ir 6MV/m. Jei yra keitiklis tai tik valio. Kad nemesciau pinigu i bala pirksiu tik kai bus normalios rekomendacijos is vartotoju. prieko cia vezliai? ir 40km/h greiciai neisikertu, tas kondencatorius tinka draginei masinai kad ir 300kW varikliui. Nera teisingesnes masinos uz elektromobili tik deja su akumais vargas.
kionig 2009-08-05 23:52
Tai negalvok taip pat kaip su bulka. Gi kuo daugiua reikalausi tuo daugiau ir ims sroves, taip tavo 500 km ir mazes. Kad ir elektromobilis netures didelio NK. Teisingesne masina mano nuomone yra hibridas.
bahuriux 2009-08-06 00:02
Jei hibridas tai tik plug-in hibridas ir joks kitas! Jei nebus normalaus ultracapacitorio pirkti labai nusiminsiu.