„Facebook“ pamėgdžioja „Twitter“  (0)

Socialinių tinklų svetainė „Facebook“ atsinaujina ir bando atrodyti panašesnė į „Twitter“. Skirtingai nei „Facebook“, kur draugai pranešinėja vieni kitiems apie savo gyvenimą, „Twitter“ leidžia žmonėms pasidalinti atnaujinimais ir nuorodomis.

Dėl šios priežasties „Twitter“ tapo įrankiu, sujungiančiu panašiai mąstančius žmones. Tai leidžia žmonėms bendrauti realiu laiku, be to, tai puikus įrankis įmonėms, norinčioms pasiekti savo klientus ir stebėti jų atsiliepimus apie kompaniją.

Atrodo, kad „Facebook“ susidomėjo šiomis savybėmis. Nuo praėjusio rudens svetainė „Facebook“ bandė įsigyti „Twitter“, tačiau jai nepavyko ir dabar ji bando pristatyti funkcijas, imituojančias „Twitter“. Praėjusią savaitę „Facebook“ pridėjo dvi naujas funkcijas: dabar vartotojai gali pridėti žymelę prie draugų ar kompanijų, kurias paminėjo. Be to, jie gali naudoti naują svetainės versiją „Facebook Lite“.

„Facebook“ atstovė Meredith Chin nesureikšmino šių pakeitimų. „Mes atnaujiname savo produktą nuolat, nes siekiame prisitaikyti prie sparčių pokyčių“, - teigė ji. Tačiau kiti tai mato šiek tiek kitaip.

„Svetainė „Facebook“ pavydi „Twitter“, - sakė kompanijos „Altimeter Group“ socialinės žiniasklaidos konsultantas Jeremiah Owyang. – „Facebook“ pripažįsta, kad „Twitter“ kelia didelę grėsmę, todėl jie daro viską, kad galėtų atkartoti jų funkcijas“.

Norėdami pridėti žymelę prie kito „Facebook“ nario, vartotojai turi prieš draugo vardą įvesti „@“ simbolį: šis simbolis – tai susitarimas, kurį pradėjo naudoti „Twitter“ vartotojai. Idėjos įgyvendinimui svetainė „Facebook“ pridėjo skiltį, kurioje žmonės gali pamatyti žinutes, kuriose jie minimi. Šie paminėjimai yra susieti su vartotojų profilio puslapiu.

„Tai dažnas interneto mechanizmas“, - teigė „Facebook“ produkto vadovas Andrew Huang. Jis tikisi, kad „Facebook“ nariai šią funkciją labiau naudos pasakojimams. Jau kurį laiką „Facebook“ leido vartotojams nuotraukose pažymėti draugus, tačiau tik dabar jie gali tai padaryti ir būsenos atnaujinimuose. Kai žmonės pažymimi, jiems pranešama elektroniniu laišku. Atnaujinimas pasirodo jų profilio puslapyje, o jų vardai susiejami su jų pačių puslapiais.

Andrew Huang, sukūręs naująją funkciją, sako, kad tai leis vartotojams lengviau kalbėti apie realaus pasaulio ryšius. Tai leis žmonėms ir verslams stebėti, ką kiti sako apie juos. Anksčiau tai daryti buvo pakankamai sunku. Jau kuris laikas „Twitter“ tvirtina, kad netrukus pristatys funkciją, padėsiančią verslininkams bendrauti su klientais. Tuo tarpu „Facebook“ siūlo verslams specialius puslapius bei galimybę pirkti reklamas.

Pavyzdžiui, restoranų tinklas „Luna Park“ naudojasi „Facebook“ ir „Twitter“ paslaugomis, kad galėtų reklamuotis. „Svetainė „Facebook“ yra naudingesnė, nes restoranas gali patalpinti nuotraukas ar ilgesnius atnaujinimus“, - tvirtino vadovas Chuck Meyer.

Tačiau vartotojai dažniau naudoja „Twitter“, kadangi čia jiems paprasčiau sekti verslą, o „Facebook“ jie laiko svetaine, kurioje galima bendrauti su draugais. Restoranų tinklas svetainėje „Facebook“ turi 1 580 gerbėjų, o „Twitter“ – 2 350. Chuck Meyer džiaugiasi, kad „Facebook“ pridėjo šią pažymėjimo funkciją, kadangi restoranų tinklas bus įspėtas apie naujus žmonių apsilankymus bei jų atsiliepimus. Be to, apie tai bus pranešta ir elektroniniais laiškais.

„Daugybė socialinių tinklų pavydi „Twitter“, nes žmonės šioje svetainėje praleidžia daug laiko. Dėl šios priežasties „Facebook“ nusprendė padaryti tą patį – ji suteiks žmonėms dar vieną galimybę sugrįžti į svetainę“, - sakė socialinės žiniasklaidos konsultantas Jason Keath.

Antroji nauja funkcija – „Facebook Lite“. Ji skirta žmonėms, turintiems lėtą interneto ryšį arba naujiems vartotojams, norintiems susipažinti su pagrindinėmis svetainės funkcijomis. „Facebook Lite“ iš esmės pateikia tik atnaujinimų srautą. Ši versija apima ir nuotraukas bei komentarus, tačiau joje nėra kitų tradicinių „Facebook“ funkcijų.

„Facebook“ padarė ir kitų pokyčių, primenančių „Twitter“. Kovo mėnesį buvo atnaujintas pagrindinis vartotojų puslapis. Nuo šiol jame rodomi visi draugų atnaujinimai. Be to, jaučiamos ir projektų bendradarbiavimo kryptys. Praėjusį mėnesį „Facebook“ leido prekių ženklams ir garsenybėms siųsti būsenos atnaujinimus tiesiai į svetainę „Twitter“ – jiems net nereikia apsilankyti „Twitter“ svetainėje. „Twitter“ vartotojai žinutes gali siųsti į „Facebook“ svetainę.

"Svetainė „Twitter“ ir toliau siekia sumažinti trintį tarp įvairių paslaugų, - sakė įkūrėjas Biz Stone. – Mūsų paslaugos papildo mobiliojo ryšio tinklus, socialinius tinklus, paieškos sistemas, programinės įrangos platformas, televizijos tinklus ir galbūt keletą kitų sričių“.

Tačiau mažai tikėtina, kad „Facebook“ pavers „Twitter“ nereikalinga vartotojams. „Aš nemanau, kad tai gali įvykti artimiausiu metu. Gali būti keletas aspektų, leisiančių „Facebook“ konkuruoti ar net įveikti „Twitter“, tačiau kol kas šios svetainės saugios“.

Aut. teisės: IT žinios

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: