Ledo kibiro iššūkį keičia kitas  (6)

Manote, kad tik jūs atsikėlęs ryte būnate susivėlęs, užtinusiomis akimis, o žandą dabina pagalvės raukšlių įspaudai? Toli gražu! Panašiai atrodo ir kiti žmonės, ryto veltinis nesvetimas ir įžymybėms. Tuo leidžia įsitikinti sparčiai populiarėjanti aukojimo akcija.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Socialiniuose tinkluose vis didesnio dėmesio sulaukia nauja aukojimo akcija, kurios dalyviai turi nusifotografuoti vos nubudę.

Manoma, kad „Unicef“ inicijuota akcija gali sulaukti tokio pat pasisekimo kaip neseniai per pasaulį nuvilnijęs ledo kibiro iššūkis, kurio dalyviai paaukojo milijonus dolerių organizacijai, siekiančiai išgydyti šonine amiotropine skleroze sergančius žmones.

Naujosios labdaros akcijos dalyviai šias nuotraukas pažymi šaukiniu „WakeUpCall“. Jos pradininkė „Unicef“ ambasadorė Jemima Khan paragino internete skelbti ne tik nuotraukas, bet ir vaizdo įrašus bei aukoti organizacijos fondui, kurio lėšos bus skirtos nuo karinio konflikto Sirijoje nukentėjusiems vaikams.

Pastebima, kad naujasis „iššūkis“ labai primena dar vieną anksčiau šįmet populiarumo sulaukusią internetinę akciją – „NoMakeupSelfie“, raginusią nusifotografuoti be makiažo. Jos dalyvės (makiažas vyrams, pasirodo, nėra aktualus) buvo kviečiamos aukoti vėžio tyrimams.

Prie „Unicef“ akcijos jau prisijungė nemažai žinomų vyrų ir moterų iš viso pasaulio. Paviešinę ryte darytas nuotraukas, kuriose yra užsimiegoję ir susitaršiusiais plaukais, jie gali pakviesti prie akcijos prisijungti kitus tris žmones.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(7)
(56)
(-49)

Komentarai (6)