„Tokių dalykų elektriniuose dviračiuose aš dar nebuvau matęs - čia beveik motociklas“: įspūdžiai apie „Xiaomi“ elektrinį dviratį, su juo nuvažiavus 500 km („Xiaomi HIMO C20“ apžvalga, Video, Lenkijos sandėlis)  (1)

„Aš esu išbandęs ne vieną elektrinį dviratį, bet Xiaomi HIMO C20 yra išties ypatingas. Vien elektra galima nuvažiuoti net 50 km., o ir ant vairo atsiradusi akceleratoriaus rankenėlė suteikia tokį jausmą, lyg važiuočiau motociklu. Ir tai tik menka dalis šauniojo Xiaomi HIMO C20 dviračio savybių.“


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apžvalgininkas tvirtina, kad „Xiaomi HIMO C20“ elektrinis dviratis yra labai simpatiško dizaino ir iš pirmo žvilgsnio mažai kuo skiriasi nuo įprasto dviračiu.

„Xiaomi HIMO C20“ išmatavimai yra tokie: 147 * 61 * 106 cm ir sveria 21,1 kg. Dviračio korpusas pagamintas iš tvirto aliuminio ir juo gali važiuoti žmonės iki 100 kg svorio.

„Tai reiškia, kad juo gali važiuoti tiek paaugliai, tiek ir suaugę žmonės. Be to, Xiaomi HIMO C20 yra sulankstomas elektrinis dviratis.

Jo vairą galima nulenkti žemyn ir taip jis tampa kompaktiškesniu bei patogiau transportuojamu automobilio bagažinėje.

Beje, Xiaomi HIMO C20 dviračio pedalai taip pat yra nulenkiami, o tai taip pat prisideda prie patogesnio dviračio transportavimo.“

„Vienas iš didelių šio dviračio privalumų yra pačiame dviratyje integruota pompa. Tereikia nuimti reguliuojamą sėdynę ir čia iškart turime pompą, skirtą pripūsti 20 colio dydžio Xiaomi HIMO C20 ratams (1:00 min.).

Tokio dalykėlio elektriniuose dviračiuose aš dar iki šiol nebuvau matęs. Puikus gamintojo sprendimas – labai praktiškas ir pompa naudotis itin patogu.“

„Xiaomi HIMO C20“ taip pat turi ir ryškų ekraną, kuriame pateikiama tokia informacija, kaip: greitis (km/h), nuvažiuotas atstumas, baterijos energijos likutis ir važiavimo režimas.

Išmaniosios programėlės „Xiaomi HIMO C20“ nepalaiko.

„Skaičiai šiame ekranėlyje matomi gerai ir ryškiai šviečiant saulei. Čia tik įžvelgčiau vieną minusą. Vietoje baterijos įkrovos skalės, geriau jau būtų rodomi procentai.“

„Tuo pačiu su šiais mygtukais galima pasirinkti ir važiavimo režimą – jų čia yra 3: Eco, vidutinis ir aukštas.

Eco režimas automatiškai aktyvuojasi, kai greitis yra daugiau kaip 5 km/h ir iki 15 km/h. Tada elektros variklis padeda minti pedalus.

Vidutinio režimo atveju – greitis iki 15 km/h – ir elektros variklį valdome su ant vairo esančiu akceleratoriumi.

Pasirinkus aukščiausią važiavimo režimą, viskas tas pats – tik greitis pasiekia iki 25 km/h.

Pastaba: kai viršijamas 15 km/h greitis, Xiaomi HIMO C20 pradeda skleisti garsinį signalą. Ko gero, tai padaryta dėl didesnio saugumo pėstiesiems, bet norint, jį galima atjungti. Jis susietas su dviračio įspėjamuoju garsiniu signalu, tad tereikia ištraukti kištuką.

Ant vairo taip pat yra rankenėlė, su kuria galima keisti mechanines pavaras. Jų čia iš viso yra 6 ir tai daugiau nei pakankamai.“

„Kalbant apie Xiaomi HIMO C20 valdymą, tai jis yra labai malonus. Kur kas maloniau važiuoti šiuo elektriniu dviračiu, nei su mano prieš tai bandytais.

Dar grįžtant prie tų palaikomų trijų važiavimo režimų, tai aš praktiškai nenaudoju vidutinio. Mieste yra labai gerai pasirinkti Eco režimą, kai tenka važinėti keliais kur tuo pačiu vaikšto ir daug žmonių.

O užmiestyje ar keliuose kur žmonių praktiškai nėra – pasirenku aukščiausią važiavimo režimą.

Xiaomi HIMO C20 turi 250W galios elektrinį variklį ir tai yra geras rodiklis, nors man norėtųsi, kad jis turėtų 350W variklį, kaip ir elektrinis Xiomi Mijia 365 Pro paspirtukas.

Iš principo 250W galios užtenka su Xiaomi HIMO C20 važinėtis įvairaus tipo keliais, bet važiuojant į statesnius kalnus, reikės papildomai pasidarbuoti ir pedalais.

Nenuostabu, juk Xiaomi HIMO C20 nėra pats lengviausias dviratis – sveria 21 kg. Tad vaikams jį stumti bus sunku.

20 colių dydžio ratai yra labai kokybiški, taip pat neturiu jokių priekaištų amortizacijai. Ankstesnis mano testuotas modelis turėjo 16 colių dydžio ratus. Koks skirtumas?

Esmė paprasta – kuo mažesni ratai, tuo lėčiau važiuosite ir labiau jausite įvairius kelio nelygumus bei akmenukus ant žvyruoto paviršiaus. Su Xiaomi HIMO C20 važiuoti labai malonu.“

„Taip pat verta pažymėti, kad Xiaomi HIMO C20 tiek priekyje, tiek gale turi diskinius stabdžius. Esant sausai kelio dangai – stabdymo kelias yra iki 4 metrų, o esant šlapiai dangai – iki 6 metrų.

Patys pedalai pagaminti iš tvirto plastiko, nulenkiami. Forumuose rašo, kad juos galima nulaužti, tad rekomenduoju naudotis atsargiau ir ramybės vardan įsigyti metalinius pedalus.

Beje, pakuotėje jau yra metaliniai purvasaugiai ir kojelė atremti dviračiui.“

„Xiaomi HIMO C20 aprūpintas didelės talpos baterija: 36V 10 Ah. Ir čia itin didelis privalumas, kad ją galima išimti.

Su pakuotėje esančiu raktu atrakinsime šį baterijos bloką, nusinešite į namus ar kitą mums patogią vietą ir taip ją įkrausime (3:27 min.).

Labai didelis privalumas, nes ankstesnį elektrinį dviratį tekdavo visą nešti iki artimiausios rozetės ir taip įkrauti jo bateriją. Su Xiaomi HIMO C20 viskas kur kas paprasčiau ir patogiau.“

„Gamintojas tvirtina, kad šios baterijos energijos užteks iki 80 km (su papildomu pedalų minimu, o vien elektra iki 50 km aut. past.) ir man su Xiaomi HIMO C20 jau nuvažiavus 500 km – nelieka jokių abejonių dėl šių skaičių.

Viskas yra teisybė. Kaip ir tai, kad pilnai įkrauti Xiaomi HIMO C20 baterijai prireiks 6 valandų.

Be to, su Xiaomi HIMO C20 dviračiu galima drąsiai važinėtis ir lyjant lietui. Jis atitinka IPX5 standartą.“

„Xiaomi HIMO C20 taip pat priekyje turi ryškiai baltai šviečiančią lempą, kaip ir gale turime įtaisytą raudonai šviečiantį žibintą.

O ant pedalų šonų turime pritvirtintus atšvaitus. Taip būsime geriau matomi kitiems eismo dalyviams.“

„Apibendrinus, Xiaomi HIMO C20 yra kur kas universalesnis elektrinis dviratis, nei prieš tai mano bandyti.

Jis tinka ne tik važinėtis po miestą, bet ir gamtoje – esant nelygiems keliams. Xiaomi HIMO C20 turi didelės talpos bateriją, puikius stabdžius, Shimano pavarų sistemą, labai išmoningai integruotą pompą, kokybišką sėdynę bei nuimamą bateriją.

Ir man didžiausias privalumas yra Xiaomi HIMO C20 turima akceleratoriaus rankenėlė, suteikianti tokį jausmą, lyg važiuočiau motociklu.

Minusai? Pradeda skleisti garsinį signalą viršijus 15 km/h greitį, plastikiniai pedalai ir ganėtinai didelis svoris.

Dizainas yra skonio reikalas, bet man Xiaomi HIMO C20 išvaizda labai patiko. Trumpai tariant, Xiaomi HIMO C20 yra stilingas, praktiškas ir juo naudotis labai malonu.

Taip pat galima jį sulankstyti ir jis puikiai telpa į automobilio bagažinę bei yra patogus gabenti viešuoju transportu.

Labai nudžiugino atsparumas vandeniui. Jau pačią pirmąją dieną su Xiaomi HIMO C20 elektriniu dviračiu mane užklupo lietus ir aš buvau visiškai ramus, kad jam nieko nenutiks.“

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(36)
(12)
(24)

Komentarai (1)