Fantastiškas pasiūlymas! Su tokiu daiktu bet koks dviratis virsta elektriniu monstru - Samsung baterija, 750W elektros variklis, 55 km/h greitis, vienu įkrovimu iki 130 km, galybė pirkimų ir įspūdingi apžvalgininkų bandymai („Bafang BBS02B 48V 750W“ elektrinio dviračio modulio atsiliepimai, iš Lenkijos, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2021-06-24 18:32
Aš va tokį kompleksą maždaug metai naudoju. Daiktas aišku geras, nesigailiu kad pirkau. Tik visa bėda kad reklamuojant pergiriama gerokai kartais. Visų pirma, su 750W versija 40 km/h neviršysi.Norint viršyti 40 reikia lenktis prie vairo kad oro pasipriešinimas sumažėtų.Baterija irgi tiek nelaiko kiek čia pasakojama, mišriu režimu važiuojant apie 50km pakanka.Aišku tos 40 procentų įkalnės irgi pasakėlės mažam vaikui,bet į 20 procentų kalnus lipa kuo puikiausiai. Problema yra dviračio grandinė, reikia keisti maždaug kas 500 km, nes gerokai pailgėja ir atsileidžia įtempimas. Kas būtų su simpleksine pavara nežinau,gali būti problemos dėl grandinės dilimo ir prašokinėjimo, aš naudoju vidines pavaras tai grandinė neprašokinėja, retkarčiais patempiu. Aišku bėgių sistema suteikia tikrai žvėrišką trauką, bet tuo negali piktnaudžiauti kad vidinių pavarų nesulaužyti. Vienu žodžiu daiktas geras, įsimontavau nesunkiai, dviračio stipinai nelaksto, niekas nelūžinėja, apart grandinės.,gal reiks dėti stipresnę nuo motorinio dviračio.
Atk 2021-06-25 08:47
As turiu kitos firmos mid drive ttdss ar kazkaip taip vadinasi. Su torg sensoriu. Labai patenkintas. Pirkau is eu sand uz 300 eur viena varikli be akumo 250 vatu... Bet svoris 3.8 kg, vietoj tiketosi 3,5 kg. Galima perjungt bet koki begi ir ivaziuot ir i 40 laipsniu ikalne, bet gali jau stotis fviratis, jei per stati ikalne ant galinio rato... As tai per gyvenima niekada grandines nekeiciu... Esu su paprastu dviraciu 5000 km nuvaziaves ir nekeiciau grandines... Bet kitam dvirati su begiais parinkus sunkiausia begi grandine nusoksta, bet ten kliba galinis perjungiklis, gal del to... Bet vistik sunkus tampa dviratis, todel galvoju gal ir geriau i priekini rata 250 vatu 1,4 kg svorio varikli, o likusi svori skirtuma skirt akumuliatoriui ir atstumad turetu but didesnis nei su siuo mid drive varikliu. Dar sis variklis mazai naudoja prastovoje, kai ijungtas kontroleris, hub varikliu kontroleriai naudoja 2,7 vatus, o sitas 1 vata. Jei ne didelis svoris, tai ko geo sekanti karta irgi pirkciau mid drivi, o taip tai galbut geriau ir hub motora pirkti, dar jam maziau prieziuros reikia, hab varikliui. Dar 25 max gteitis be teisiu legalus, tai kam tas 750 vatu, nebent i kalnus greit ivaziuot. Bet mane lengvai iveza 57 kg svorio ir 250 vatu variklis i visus kalnus, tik greitciu mazesniu. Bet 250 w turetu but ekonomiskesnis. Bet kad variklis per viduri ir zemai, tai tai ne taip stipriai jauciadi tas svoris, jis priduoda stabilumo. Bet kai reikia pertempti ar perkelti dvirati, tai tas svoris niekur nedings.
vytautas50 2021-06-25 08:59
Atk 2021-06-25 12:23
Priekiniam rekomenduociau iki 250 w varikli. As turiu ir 350 w varikli priekiniame 36 voltu ir pagal nutylejima srove maksimali buvo 20 amperu, cia jau 720 vatu maks. Tai as per ekrano nustatymus sumazinau per puse iki 10 amperu ir tada ratas neprasisuka ir nereikia dropautu. O i statu kalna padedu pedalais.variklio svoris apie 3,5 kg su sustoprintais stipinais, storais, bet dabar istaciau i dvirati su priek amortiz... Zodziu kazkokiu problemu su priekiniu varikliu neturiu. Bet jei nupirkti 1,4 kg varikli tai isvis jis bus beveik kaip paprastas ratas. Tik visi linke didinti variklio galia, o as linkes mazinti, kad didesnis nuvaz. Atstumas butu ir efektyviau eikvotusi energija. O 25 kmph greitis ir taip pakankamai didelis ir jau pavojingas ypac dviraciu takais ir saligatviais kur daug visokiu zmoniu vaikstonir vazineja. Didesnis greitis, didesnis ir budrumas reikalingas, o nuo didesnio budrumo greiciau pavargsti, tai ir nera prasmes greitai atvaziuot pavargusiam...
gytis13 2021-06-25 18:29
Dėl galios mažinimo tai suabejočiau ar tikrai mažo galingumo pavara ekonomiškesnė už didelės galios bet nepilnai apkrautą pavarą. Aišku reiktų variklių charakteristikas patyrinėti, bet didelės galios variklio bent jau apvijų varža daug mažesnė, tranzistorių varžos taip pat mažos tad nuostoliai variklyje greičiausiai mažesni esant mažai apkrovai. O ekonomiškumas tai apkrova + variklio nuostoliai, apkrova vienoda abiem atvejais belieka nuostoliai