Elektrinė riedlentė kitaip (Video)  (0)

Elektrinės riedlentės – toli gražu ne naujausias išradimas. Tradicinis tokių transporto priemonių atributas – rankose laikomas valdymo pultelis. Tačiau Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė „Zboard“ elektroninę riedlentę patobulino taip, kad dabar elektrines riedlentes galima valdyti klasikiniu būdu – kojomis bei paskirstant kūno svorį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Zboard“ elektrinės riedlentės konstrukcijoje svarbiausia naujovė – du nemaži juodos spalvos mygtukai riedlentės priekyje ir gale. Priekinis mygtukas – akceleratorius (jį užmynus riedlentė greitėja – kuo stipriau užminama, tuo greičiau važiuojama), o galinio mygtuko paskirtis – stabdymas. Rinkon bendrovė yra pateikusi du elektrinių riedlenčių modelius – „Zboard Classic“ ir „Zboard Pro“. Abu jie – su 400 vatų elektriniais motorais. Riedlentės skiriasi tik akumuliatorių tipu, nuo kurio priklauso faktiškai visos riedlentės charakteristikos. Švino rūgšties baterija sukurta 250 ciklams, ji generuoja 24 km/h greitį ir veikia 8 km atstumu. Su tokia baterija riedlentė sveria 16 kg. Kaina – 500 JAV dolerių. Ličio-geležies fosfato baterija (500 ciklų) kainuoja 250 JAV dolerių brangiau, tačiau riedlentės svoris – mažesnis (13,6 kg), greitis – didesnis (27 km/h), o ir nuvažiuoti ja galima dvigubai toliau. Beje, abiejų tipų baterijos iš paprastos buitinės rozetės įkraunamos per 5 valandas. Elektrinėmis riedlentėmis nerekomenduojama važinėtis lyjant lietui ir telkšant baloms, taip pat jos netinka atlikinėti triukus. Riedlentininko svoris neturi viršyti 102 kg. Riedant į pakalnę, „Zboard“ saugumo sumetimais riboja greitį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(0)

Komentarai (0)