Oficialu: Lietuvoje prasidės tokie pokyčiai, kad teks pirkti naujus automobilius arba sėsti į autobusus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2022-08-11 12:41
kalba eina jau apie isgyvenamuma ir paskutines masinos atimima. apie uzdraudima aplamai keliaut su savo masina. o tu fantazuoji, kad "liko galimybe rinktis". 500 tukstanciu liko - sutinku. bet kokius 300 tukstanciu issodino aplamai. o tavo ta "ekologija" dar labiau suprastejo. nes ties 300 tukstanciu daba reketuoja pvz gimines is tu 500 tukstanciu, ir tuos tavo "ekologiskus turbininius" dar labiau drozia - nes gimines ubagus veziot reikia. paziurek skolinimasis kaip suklestejo. cia nelogiska. tiesiog ivyko turtinis persiskirstymas per dalies turto valdymo formu uzdraudima. ekologija nepagerejo. tik statistikai atsirado "kazkoks didesnis skaiciukas" elektromobiliu. kurie nevazineja masiskai tiesiog, nera net infrastrukturos, rozetes uzimtos/per brangi elektra... o "nurase" lauzus irgi statistiskai - per kazkokias manipuliacijas kazkokiais debiliniais kodais... fiziskai ju po presu nesukiso. o PINIGUS tai isdalino!!! gavosi kad turciai siektiek garazuose susikiso elektromobiliu... va ir viskas kas "pasiekta". pataise "statistika", bet VAZINEJANTIS parkas realiai paseno dar kokiais 2-3 metais... kai galejom kaip tik nuimt nuosavybes valdymo mokescius ir perimt naujausius devetus vdv auto, kol vokieciai dros elektromobilius. Ukraina pasielge teisingai siuo atveju ir mus nukonkuravo. mum tiesiog reikia daryr viska pagal perkamaja galia - paskaiciuot kokio senumo parka galim masiskai ipirkt. ir i tai orientuotis. o ne vaizduot kazkokia statistine-politine psiaudo ekologija. su naujesniu auto parku geriau gyvensim ir ekologija automatiskai geres. kazkada - po kokiu 10-15 metu ipirksim masiskai ir elektromobilius. tiesiog devetus. o daba padare valdzia kolosalia zala musu valstybei ir ekologijai... ir dar apnaikino visa automobilizmo paslaugu sektoriu... mes gi negaminam auto - jie mum importuojamas resursas. remonta, ardyma ir perdirbima reikia plest. daba dotuojam vokieciusm ju pramone ir save socialiai skriaudziam... salies bananejimo strategija...
immortallt 2022-08-11 14:06
Seną automobilį susitvarkykite, kad būtų techniškai tvarkingas - nedegintų tepalų, nebūtų kitų dūmų. Tada paaiškės, kad remontas kainuoja brangiai ir pigiau tepalus pilti. Tokia ir pigi senų geldų eksploatacija. Antraštė ir gera - teks pirkti naujus automobilius... Nauji, tai jau beveik 20 metų. Ir problema ne tik automobilių amžius, bet ir visi trilitriniai, kurie katalizatorius ir DPF išpjovę velniop, variklis degina tepalus, ir nieko to net nesiruošia tvarkyti, nes šitų dalykų sutvarkymas kainuoja dar bent tiek kiek už mašiną sumokėjo, ir staiga dyzelio ekonomija patampa dyzelio prabanga.
kestutisz 2022-08-11 17:09
Tas pats mano minėtas 18m senumo kibiras jau 2 TA (nuo karantino laikų, anksčiau reikėjo dar ten lempas pajunginėt) taip praeidinėja - vienam gale atiduodi, kitam išlenda su žaliui lapu. Ar man tikrai reikia dar kažką tvarkyt? Kodėl bent jau nepasako? :)
gytis13 2022-08-11 17:33
Aš va 21m senumo mašina važinėju ir jos net nevadinu kibiru. Nuvažiuoji į TA, tada servisan, kaina iki 100 eur ir antra TA praeinama. Priekabės dažniausiai prie važiuoklės tarp kitko. Tai čia bloga mašina?Kuo?
FtBall 2022-08-11 17:53
Tai pas mus problema yra, kad TA nelabai ką gero patikrina. Mano buvęs beater'is (dabar priduotas už 1000€ kompensaciją) praėjo su nedirbančiu cilindru. Realiai ką TA patikrina - ar duslintuvas nėra kiauras. O katalizatoriai, DPF, lambda - viskas ok, praleidžia.
kestutisz 2022-08-11 17:55
Tai čia gal iš inercijos pavadinau. Realiai - darbinis arklys, va nauji tai tikrai kibirai :)) O mašina nebloga, blogi mes kurie nesukam ekonomikos rato... per dešimtmetį kaip jau labai atgyvenusi aš jau turėjau atiduot kažkam bent keliasdešimt k, iš tų dar ten 21% valstybiniam reketui ir pan. :)
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-11 18:22
O tu tą naują prižiūrėk taip, kaip kažkas tą seną prižiūrėjo (pylė pigiausius tepalus, dar ir pradelsdamas po 5-10k), tai pamatysi, kaip tas naujas net garantinio neatlaikys Turėjau 2004 2.2tid - jokio dūmelio. Galėdavau garaže užkurtą laikyti, net kvapo nesijausdavo. Trasoj 90km/h važiuodavau, tai dyzelio apie 4 litrus imdavo (3.5 - 4.5 priklausomai nuo vėjo, reljefo, sezono ir ar sėdžiu ant šiknos fūrai). O kai atvarydavau keisti tepalus, tai meistras net stebėdavosi - sako kiek supyliau, tai lygiai tiek ir išpilu. Kad mašina sena ir litražas didesnis, tai nereiškia, kad ji yra problematiška. Čia labiau viskas priklauso nuo to kaip tas auto buvo prižiūrimas. Turbina, interkūleris, šlangos, kompresija - bent vienas nueis ir turėsi juodų dūmų ar tų deginamų tepalų. Tiesa dabar su benzu man kiek kitaip su tepalais. Žiūriu apie porą litrų dapilu per 15k, nors kai pirkau prieš 5 metus, tai gal tik kokį puslitrį dapilt reikėdavo. Bet nusipirkęs susipyliau xado makaronų. Turbūt reikės ir dabar į juos investuot - matomai yra išdilimai.
kukulis4 2022-08-12 07:46
Paziurekim is kitos puses - Kadangi dauguma cia diskutuojanciu perkam devetas masinas, tai perkam ta, kas buvo nupirkta nauja pries 10-15 metu. Panasu, kad tendencijos tokios, jog aplink 2030tus vazinesim golfais, kaskajais, fabijom, ir panasiais serpatrebais Ps. Minde, tu tai vapsce, apie masina kalbi kaip apie zmona
Xdmin 2022-08-12 10:07
Gytis, Kestutis, Mindaugas: Seni automobiliai nebus uzdrausti. Juos TA tikrins labiau, ir tiek. Gal normos emisiju bus grieztesnes, nes tais laikais tokios auktos normos buvo leidziamos kaip patys kad sakot, be masina be 1 veikiancio cilindro i jas tilpo. O jei turite tvarkingus automobilius, tai jie ir toliau praies TA ir galesit naudoti juos. Pats turiu 22 metu automobili, ieskok tu ten ko nori jame, koki sarnyra reikes pakeisti ir neberasi prie ko prikibti, nes masina buvo priziurima, bet paziurekit kiek yra masinu kurios naujesnes jau nudroztos. Juda is vietos - juodos dumas, vaziuoja be gazo - baltas dumas ( ir ne, ten ne kondensatas) arba isvis melynas. Ir tokiu lauzu yra nemazai. Isvis TA nors ir uzknisa varyti, ji turetu buti kas 12 menesiu ar net kas 6, kad neapsimoketu niekaip moketi po 50e kysio kaskart, remontas pigiau butu, nors zinant sovietinio zmogaus mastyma, turbut geriau duotu 50 kysi negu 100 mechanikui.
immortallt 2022-08-12 10:49
Kad už 100 mechanikas ne kažką padarys, jei pas tave juodi dūmai eina, ar katalizatorius jau sudėvėtas ir jį reikia keisti. Mindaugai, yra ir 30 metų tvarkingų automobilių, bet jų mažuma. Jei anksiau viena ranka ant mechaninės pavarų dėžės svirties buvo, tai dabar viena ranka ant oro sklendės eina.
AAA000 2022-08-12 11:04
nei tu supranti apie auto, nei geriau rasinek savo nesamones. sitoj srity tu vegetaras - kuris pavadinimais ir terminai tik metosi. kad ta EURO rezima atstatyt "siuolaikiniam" kibire, kainuoja daugiau nei pats kibiras kuri tu nuperki ir galvoji kad netersi. juos cia ir suveza is vokieciu, kai kibiras pradeda kazkas rimciau byret. o byra kibirai, net jei stovejo dilerio aiksteleje. ir kilometrazas neblogas. vokietis tiesiog ima nauja ir gauna kruvas nuolaidu. o dileriai sustuma i bananines rinkas - tipo Lietuvai ir Afrikai. va tik toki suda mes iperkam. DAUGUMA. naujos tiki pas vadziagyvius ir islistos teleloto kokiam ar per prekybcentriu akcijas - nes jie taip apeina mokesciu sistemas mes mokestines dalies nepakeliam sumoket kaip visuomene. vokieciams sita dalis vos ne nuline... buna net dotuoja regionas i minusa valstybei. kad tik naujom vazinetu ir suktusi apyvarta. o pas mus smaugia.
Xdmin 2022-08-12 11:33
Nzn kaip Vilniuje ar Klaipedoje situacija, bet Kaune ju daug, ypac slyvu su 3.0 d.
AAA000 2022-08-12 11:40
siaip situacija kinta. kysiu daba maziau reikia. TA "sisteminiai" suprato, kad imituot geriau srauta, nes uzsidaryt gali kysiai i gilesni seseli sulindo, kelis pagavo gi daba tiesiog su servisais kazkaip bendrauja, yra servisai "kur pravaro" - jei per juos "remontuojiesi". o is pasalinio neims. as manau kartelis kazkoks. ar gal ruosiasi sita teise kazkurie valdziagyviai aplamai servisams atiduot. kazkas vyksta pagal mane. bet ne ekologijos gerinime... o tu balsuok toliau - be taves tavo pinigus ir tavo laika paims o ekologija niekam be manes gal ir nerupi
kukulis4 2022-08-12 11:50
Ar tu gali savo minti sudet i viena-du sakinius, kaip visi normalus zmones?
AAA000 2022-08-12 11:59
galiu. sraiges 16 neuronu mastymo masyvas daugiau tetrio lygmens neivirskina?
Xdmin 2022-08-12 12:44
O nepagalvojai kad tie servisai paprasciausiai sureguliuoja lempas, sutvarko vaziuokle, uzvirina kokia skyle duslintuve ir daznu atveju tiek uztenka kad TA praeit?
immortallt 2022-08-12 12:57
Naujų automobilių salonai ir siūlo paslaugą,pravaryti technikinę. Ten turbūt ir kyšius duoda? P.S. paskutinį kartą automobilis mano technikinę praėjo iš antro karto. Rankinis stabdys nelaikė pakankamai, žibintai nusireguliavę buvo, ir svarbiausia, prarūdijęs kiaurai dugnas prie arkos buvo. Aš maniau, kad auto tvarkingas, nes vairuoti man nemaišė. Bet automobilis sensta, net ir laiku keičiant skysčius, jo nedraskant ir pan. Kyšio technikinei nesu mokėjęs nė karto, ir visada praeinu. Jei jūs nepraeinate be kyšių, tai gal automoblis nėra tvarkingas? P.P.S. technikinė tikrina ne ar automobilis gerai važiuoja, o ar jis yra saugus kitiems eismo dalyviams. Ir tikrina dar stipriai per mažai. Pradedant nuo taršos kontrolės.
kestutisz 2022-08-12 13:59
Neiįsivazduoju net kokio baisumo kibiras pas tave. Pas mane kaip tik problema - kažkas pradeda girgždėt (na paskutinį kartą buvo atraminis guolis, dar prieš tai kitoj ta išvis lūžusios spyruoklės) - palauki iki TA, kad tuo pačiu atidirbtų už tą duoklę, pasakytų ką taisyt - ir nieko, va tau žalias lapas. Turi vistiek važiuot į servisą, kad nu bent biškį pažiūrėtų ir sutvarkytų. Bet čia net ne seno kibiro bėda - aš jau legendas pasakoju kaip naujo pežo per 30k supuvo(!) duslintuvas, sugriuvo amortizatoria*i ir dar ten kažkas. O darbinio arklio, su jau "260k" (pirkau su tradiciniais "160k") tai net nežinau tokių problemų... *dėl supuvusių/sugriuvusių dalių ir dileris pečiais gūžčiojo, sako irgi nesupranta ko deda tokius popierinius, vistiek tenka keist pagal garantiją, tikėtina kad gal "sutaupyt" (dzin kd po to n kartų daugiau prisukama aptarnavimams) iš svorio tą papildomą co2 gramą...
immortallt 2022-08-12 15:26
Rankinis stabdis - sureguliuoti reikėjo, trosas atsipalaidavęs. Prarūdyjo kiaurai, nes 10+ metų automobiliui ir daug požeminiame parkinge laiko praleido. Variklis dirba kaip bitutė, tepalo per 15k km sudegina ~100 ml. Nauajs pežo per 30k supuvo 30k gali važiuoti 5 metus. Klausimas, kokia priežiūra buvo. Tai pasakysi, pas tave "darbiniame arklyje" tepalo nedegina variklis, DPF ir katalizotrius yra ir veikia kaip priklauso, t.y. pakeitei naujais po jų tarnavimo laiko pabaigos?
kestutisz 2022-08-12 15:59
pežo duslintuvas supuvo per 2-3 metus, sprendžiant iš metais senesnio gauto pakaitinio dugno - (baisesnis realiai nei mano dabar jau 18m senumo) reikia skubiai atsikratyt, taip ir padariau. Požeminio parkingo matęs nebuvo. tepalus nžn, atpratau tikrint, turbūt nedegina :) (buvo tekę kažkada tikrint vos ne prieš kiekvieną važiavimą, tai irgi buvo kaip tik mažiukas, turbūt "ekologiškas" varikliukas), O dėl dpf ir pan - irgi nežinau, aš gi kas porą metų moku reketuką už "apžiūrą", turbūt tam kad sužinočiau kas neveikia. Ne?