Netikėta žinia. „Volkswagen“ markė nustos gaminti automobilius. Nepatikėsite, į ką persiorientuos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

donatasv 2023-09-06 07:15
Atkartojo mano žodžius praitoje temoje? Kažkos deja vu... Pas jį reik siūst mūsų immortall, atmuštų visas nesamones su masto teorema greit...
Benediktas 2023-09-06 07:41
Bet pigiau važiuoji. Mašina juk nestovi vietoje. Reikia vertinti ir eksploataciją. Pvz. vėliau žmogus gali nusipirkti dėvėtą Tesla, kurios akumas 80% - ir vistiek 99% jo kelionių, tai bus pigiau ir patogiau, nes krautis galės namuose, net nereikės gaišti laiko krovimo stotelėse arba kaip dabar vdv - kolonėlėse. Ir nebūtina keisti akumuliatoriaus. Jei žmogus daugiausia malasi savo mieste, tai kraunant savo namuose ir važinėjant elektra tauposi daug ir patogu. Žinoma, jei gyvena savo name. Jei prie daugiabučio įrengtos stotelės - nežinau, kokia ten elektros kaina bus?
Andraika 2023-09-06 08:46
Turiu Seat- pirkau 3 metų senumo salone iš buvusio vieno šeimininko- pagal popierius- moterėlės, auto prabėgus buvo 80K. Kokybė surinkimo tai šūdų šūdas, ypač elektrinės dalies, niekam nerekomenduočiau, ko tik neteko keist/taisyt. Kažkodėl nemanau, kad Cupra kokybė baisiai geresnė.
donatasv 2023-09-06 08:53
Su akumuliatoriais čia gal mano patirtis 5 metai ir pradeda netenkinti tas kas liko... Taupai su elektra? Jei gyveni mėnulyje tada taip. Tas taupymas tik sąlyginis. Kai pirkau sau elektromobilį skaičiavau visus įmanomus variantus. Sukiši didelę krūvą pinigų ir jei nesikeičia valdžios dotacijos saulės elektrinėms tada su pigesniu elektromobiliu išlipi panašia kaina kaip su prabangesniu vdv. Pliusas tik vienas mažiau judančių detalių, mažiau tepalų, skysčių tai kol nauja teoriškai neturėtų būt staigmenų. Su amžiumi visi šitie pliusai tirpsta. Mano planuose laikyt max 5 metus ir keist tai toliau bus kitų bėdos ir rizika. Aš maluosi mieste 90% savo kelionių. Šeimos atomobilis. Bėdų neturiu kol neišlendu iš miesto. Nuo 50km iki 100km važiuoju kasdien ir džiaugiuosiu. Truputuką užknisa, kad dėl krovimo stotelių trūkumų tenka koreguoti savo maršrutą sukt iš kelio 20/50 km kad pasikrautai, dar įdomiau būna kai atvažiuoji ir randi neveikiančią arba užimtą stotelę, o iki kitos kaži ar užteks energijos arba koks klounas numetė mašiną ir paliko nežinia kuriam laikui. Tai tarkim paskutinė kelionė į klaipėda ir atgal užtruko vos 3 valandas ilgiau nei su vdv (600km). Jei su infrastruktūra viskas būtų gerai tai būtų apie valandą ilgiau. Kaina tokios kelionės jei nebūtų nemokamų pakeliui tai būtų panaši kaip ir su vdv. Jei važiuočiau mažiau nei 20k per metus elektromobilis niekad neatsipirktų net ir su nemokama elektra. Mūsų šeima su pagrindiniu auto (šiuo metu elektromobilis) nuvažiavo apie 30k netoli darbo nemokama krovimo stotelė, + saulės elektrinė tai hemarojus nėra toks baisus. Tas mano pasakymas atsipirktų lyginant kainą vdv vs ev. Žalios pusės ir hemorojaus su ev nevertinau. Čia tau reali situacija. P.S. su nemokama elektra ir 20k nuvažiuojamu atstumu gal biškį perlenkiau. Atstumas man rodos mažiasnis čia su saulės elektrine tiek buvo. Aišku svyravimus įveda kuro kaina. Kai viską skaičiavau kurą dėjau apie 7litrus dyzelio už 1.1 euro.
mixed 2023-09-06 09:27
as jau maciau kaip mes krausime namie https://ibb.co/3BnFcnm
HardAxe 2023-09-06 09:50
brangūs jie, nes daug norinčių pirkti, ne dėl savikainos.
immortallt 2023-09-06 10:06
Na jie nesugebės gaminti pigiai, sugebės kiti. Krovimas prie daugiabučių bus nuo mažos įtampos, t.y. lėtas krovimas ir iš esmės elektros lizdas. Brangiausiai kainuoja gerbuvio atstatymas. Tai ir krovimo kaina bus artima elektros lizdo kainai, arba lygi. Priklausomai kaip įsirenginės, leis kitiems įrengti ar patys pasistatys.
HardAxe 2023-09-06 10:52
buvo momentas iš vartotojų pusės, kai elektromobiliu galėjai beveik už dyką važinėti, pačioje pradžioje. dabar panašus momentas pardavėjų pusėj - gamini bet ką ir perka išankstiniais užsakymais. Truputį pasiūbuos, nusiramins. Kas dėl remonto - kiek dabar turim pagyvenusių EV savartyne dėl stipusios baterijos? Ne tiek ir daug. praeis dar 10-15 metų išmoks garažiniai perrinkti bateirjos blokus, klijuoti modulius po avarijų ir t.t., kiekvienos naujos automobilių kartos atsiliepimai būdavo tie patys - senas tai patikimas, bet va tas naujas tai kažkokia nesąmonė, pagamintas tik garantiniam laikotarpiui. Imk seną modelį geriau. Aš dar jaunas, bet šitą esu per gyvenimą apie viską girdėjęs, common railą, įpurškimą, turbinas, EGR, DPF... Viskas garažiniam kelia didelį nerimą, iki technika pasensta, atpinga ir jie išmoksta chaltūrint. Vienintelė reali tragedija naujuose automobiliuose, tai tie dizainai be mygtukų salone. Visa kita - bus sutaisoma.
pirmas 2023-09-06 14:30
O aš nesupratau, kaip markė gamina automobilius? Gal žmonės ar gamykla gamina
donatasv 2023-09-06 14:59
Šitoje vietoje galima padiskutuoti. Man labiau panašu į negebėjimą konkuruoti su tesla. Tesla auto rinką pakeitė labai smarkiai. 1. Mega cast sumažina kėbulo kainą. 2. Akumuliatorių gamybos srityje jie visa galva aukščiau. 3. Dealerių atsisakymas. Tie nusineša nemažą kasnį. 4. Nebuvimas priverstinio apsilankymo servise. Nesugedo nėr ko važiuot... atima papildomas pajamas. 5. Visokių knopkių atsisakymas valdymas per liečiamą ekraną. 6. Tesla turi muską reklemos neperka. 7. Teslos visa galva aukščiau IT srityje. 8. Lankstumas gamyboje. Pritrūko komponento (chip shortage) įmetė analogą. 9. Patys projektuoja sau procesorius. Ir dar galėčiau vardyt... Jei dabartiniai gamintojai nori konkuruoti, jiems labai smarkiai teks pasistengti šiose srityse, kad gebėtų pavyti teslą. Per kainą jie labai smarkiai smauge senuosius gamintojus. Visas biznio modelio sukūrimas iš naujo labai smarkiai leidžia apkarpyti išlaidas.
Benediktas 2023-09-06 15:09
Jiems nėra kitos išeities. Arba Tesla arba kinai nukonkuruos. Turės daryti viską, kad kaina mažėtų. Ir Tesla rodo, ką reikia daryti. Bet EV ne tik mašina, bet ir autopilotas šiais laikais. Kita mašinos vertė, jei ji tik metalo gabalas. FSD yra kitas Teslos privalumas. Kadangi su DI įvyko revoliucija (dar tik jos pradžia, kuriai nebus galo), manau per kelis metus bus išspręstas FSD. FSD prasme - kiti gamintojai nuo Teslos, gal kokia 7 metais atsilieka, jei ne daugiau. Waymo - daug žemesnis lygis, nes jiems pirma turi gamintojas perengti 3d aplinkos skanavimą tam tikroje vietovėje (ir kitur važiuot negali) plius atrodo, „kaip tankai su šašlykinėmis“ apkarstyti gremėzdiškų LiDar. Suprasčiau, jei tuos lidar, kaip nors mažesnius padarytų ir pigius.
donatasv 2023-09-06 16:46
Tesla nėra totalus lyderis, bent jau amerikoje labai smarkiai konkuruoja mersas. Man rodos fsd 3 lygio amerikoje pirmas gavo mersas.
Benediktas 2023-09-06 16:59
Kalbu apie FSD 5 lygį. Kai gali skaityt knygą gale atsisėdęs. Abejoju kad Mesas tokį lygį pasiekęs kaip Tesla. Kažkaip nematau video youtube, kad Mersas pats važinėja gatvėm, žiedais, sankryžom ir t.t.
donatasv 2023-09-06 17:30
Šitą faktą dėl licenzijos 3 fsd apžvalgose mačiau nesu 100% tikras. Naujausias mersas jau kaip ir buvo su fsd tamtikruose keliuose. Tik jie gal nedaro kaip muskas už didelius pinigus neduoda testuot bezdžionėms.
Benediktas 2023-09-06 17:47
Save irgi bezdžione vadini?
donatasv 2023-09-06 19:35
Iš medžio išlipau, bet teorijos iš ko kilo žmogus nepamiršau
immortallt 2023-09-07 08:04
Ne iš beždžionės žmogus kilo.
donatasv 2023-09-07 08:57
Tai katrą evoliucijos teoriją išpažysti? https://lt.m.wikipedia.org/wiki/%C5%BDmogaus_evoliucija Aš tai šitą. Ouranopithecus ← ankstenės bezdžionės. Nors žvelgiant į archeologinius tyrinėjimus visokius pumapunku, indojos išpoliruotas olas iki milometro dalių tikslumu ir panašiai. Tai bangavimo teorija neatrodo tokia neįtikima. Žmogus Iškyla technologiškai, katastrofa, nusmunka ir vėl išnaujo. Tada jau galima diskutuoti ir bandyt pritemt moters atsiradimą iš vyro šonkaulio
immortallt 2023-09-07 10:03
Turime bendrą protėvį su beždžionėmis, bet kilome ne iš beždžionių. Toks mažas skirtumas, bet esminis, kuris paaiškino kodėl iš beždžionių žmogus negali išsivystyti arba kodėl dabar nėra išlikę tarpinių grandžių (nesivysto nuolat).
donatasv 2023-09-07 12:53
Turlm bendrą protėvį bezdžionę? Tai taip išeina protėvis bezdžionė bet kilom ne iš bezdžionės? Praplėsk mintį nes kažkokia mistika čia. Žmogus prasidėjo nuo driežo, pakeliui drieža netyčia patvarkė bezdžionė?