Rimtas pasiekimas. VW kietojo kūno baterijos išlaiko 95 % talpą po 1000 įkrovimo ciklų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2024-01-11 20:55
Gal ir gausis šis tas...
bahuriux 2024-01-12 11:39
Puiku bet svarbiausias parametras yra energijos tankis per kg, o dar svarbesnis kaina 1kWh talpos, turint galvoj kad pilnų ciklų kiekis pakankamas. Kodėl niekas nesidomi Na-ion baterijom, jos būtu pigesnės, nors energijos tapla mažesnė. Ir išvis nebus EV revoliucijos, kol nebus standartizuotų sprendimų pvz akumų dydžių standartai, galėtu būti ir variklių standartai, ir aišku open source softas ir panašiai, gamintojai galėtu naudotis tais standartais. Pvz stacionarius kompus mes galim susidėlioti iš standartinių komponentų, įsivaizduokit skaitmeninį atsilikimą jei būtu kiekvienas gamintojas gamines tik savo PC su tik savo vieno standartais, tai va dabar taspts su EV atsilikimas, o galėtume jau visi važinėti EV už puse tos kainos ką jie kainuoja šiandien. VDV jau būtu atgyvena. Kur tie ES žalieji, kaij ų iš tikro reikia, galėtu toj srity padaryti realų darbą. Aš ir dabar galiu prisipirkti akštos kokybės, high performance liion 21700, (3,7V) 4,2V, 4Ah, iškrovimo srovė 45A, celės masė 70g, deklaruojama 2000 ciklų protingai naudojant, kaina 6€ su kapeikom vienetas su pvm, čia mažmeninė kaina perkant vienetais. Gaunasi apie 430€ 1kWh, bet šita baterija gali atiduoti didesnę galią nei betkuri kita liion, tai reiškia jos vidinė varža mažesnė, tai reiškia ekonomiškesnė/efektyvesnė pakrovimo iškrovimo rėžimu mažiau kaista. Aš jas naudoju gaminti akumus long range rc lėktuvams ir jos puikiai pasiteisina, joks modelių vdv neprilygtu palei nuskrendamą atstumą ir laiką ore. Perkant kaip didmeninį produktą tiesiai iš gamintojo manau už puse tos kainos būtu galima gauti, jei pvz pirktu įmonė tarkim kokiom EV ar aviacijai skirtom baterijom.
immortallt 2024-01-12 12:43
Natrio kWh/kg tankis mažsenis. Turime net Lietuvoje, kas su natrio celių chemija dirba. Standartizacija ateina, kai nusistovi, geriausi formatai. Dabar tai vis dar nauja technologija ir vis nauji, potencialiai geresni sprendimai išeina. Už pusę kainos ką kainuoja dabar? Nebus taip. Akumuliatorius ir variklis nesudaro pusės daugumos dabartinių automobilių kainos. Akumuliatoriaus kainoje celės sudaro tik vos daugiau nei pusę kainos. Reikalingi valdikliai, saugikliai, aušinimas, konstrukcija ir t.t., kurie nėra pigūs.
HardAxe 2024-01-12 14:15
kodel tada toks kainos skirtumas tarp 50% didesnes baterijos, ir to paties automobilio su 40kwh ir su 60kwh?
immortallt 2024-01-12 14:21
Nes automobilio kaina nustatoma ne kaštai+, o už kiek gali parduoti. Geriau parduoti 3 automobilius su 2000€ pelnu iš kiekvieno ar 2 automobilius su 2500€ pelnu iš kiekvieno? Automobilių skaičių riboja celių kiekis.