Naujasis greičio matavimo būdas ypač efektyvus: pažeidėjus skaičiuoja tūkstančiais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2015-12-08 21:14
Pasikartosiu - sistema skirta tūpam suregistravimui kas viršijo leistiną greitį puikiam kelio ruože, kur nebus nei nuvažiavimų, nei greičio sumažinimo salelių, ratukų, rimtesnių posūkių ar tiesiog degalinių nes visa tai sumažintų vidutinį greitį ar leistų pamesti klientą. Ir sistema "eitų į minusą", nes baudų nesurinktų. Tik tiek.
mmm 2015-12-08 21:43
visada galvojau, kad čia renkasi kiek protingesni žmonės. kodėl jūs neskiriat saugaus nuo leistino greičio savokų?( nesupyk) toki kaip patalnius važiuos isikirtes savo 90 kur 90 leistina. na absurdas, nori pasakyti tu ir per plikledį su stipriu vėju važiuosi tuos pačius 90 km/h ? nes toks leistinas greitis? jei pasakysi kad ne, tai reiškiasi tu pritari man, dėl saugaus greičio, ir kad aš galiu važiuoti geru keliu ir 160 km/h nes man tai saugus greitis ( aišku pagražinau ). o tie visi mirę keliuose nėra ko jų čia gailėtis, arba nemoksos "vairuotojai" arba, kas aišku jau gaila, tai tu nemokšų užmušti nekalti žmonės tačiau tai sudaro tik dalį žuvusiųjų. ps. pasvarstymui. jeigu visiems taip rupi žuvę keliuose ir panašūs dalykai, eikit į vienuolynus. (o rimčiau) tai kodėl nenorit gal leistinas greitis visur butu maksimum 30 km/h ? tada visiškai avarijų nebūtų, na bent aukų tai tikrai, manau nepatiks šis pasiūlymas.
Finalfour 2015-12-08 22:01
Man tai keisti zmones kurie viska suabsoliutina. PAgal kai kuriuos pseudo teisuolius, tai +5 virsijimas prilygsta +50 virsijimui ar alkoholikui uz vairo, nes epitetai eina tokie pat matau.
Nerealiai 2015-12-09 03:23
O kodėl turėtų kažkas to norėti? Avarijų beveik nebūtų ir jei visi laikytųsi KET, įskaitant dabartinius greičio ribojimus.
sub 2015-12-09 09:23
Pritariu, šiuo atveju gal labiau padėtų net ne autopilotas, o autolimitas. Nustatei 90 km./h. - Via Baltikos toje atkarpoje tiek ir leistina ir varai sau ramus.
sub 2015-12-09 09:30
Esi lopas, kuris dedasi protingesniu už kitus, o pats esi kurmio lygio, kuris yra aklas ir nemato nieko aplink. Lenktytininkas matai, kai pamatysi ant savo stiklo ištaškytą kažkieno galvą - tikiuosi tada susimastysi, bet labai abejoju.
sub 2015-12-09 09:48
pasakys, kad kol nežengė į perėją gali nepraleisti - aš taip ir dariau. Čia tik vienas iš pavyzdžių, žinau kad visi skubėtojai dabar mane išvadins nemokančiu vairuoti, ir tebūnie, toks ir buvau, tokie ir jūs ęsate. Eisme dalyvauja daug eismo dalyvių: žmonės, automobiliai, viešasis transortas ir t.t. jei visi galvos, kad jie svarbesni už kitus, kol nebus tarpusavio supratimo ir pagarbos, tol ir statysim kryžiukus prie kelio. Iš kitos pusės, gal ir į naudą tie kryželiai, vis primena, kad nepervertintum savęs ir kito, kad gyvenimas per kelias sekundes gali baigtis ir labiausiai gaila būtų jei dėl mano kaltės gyvenimas baigtūsi kažkam, kam jis tik prasidėjo. So so, tikiuosi visi apie tai pagalvosite ir būsite didesni savikritikai.
forestbird 2015-12-09 10:54
Jei tu maksimaliu leistinų greičiu atvažiuoja į perėją tai kažin ar žmogui drąsu į ją įeiti. Manau labai mandagu jei akivaizdžiai matai, kad žmogus nori pereiti gatvę jį praleisti kol neįžengė į perėją.
Arns 2015-12-09 16:50
Eilinį kartą kelių gaideliai bando piktintis, kad jie nėra išskirtinai pagerbiami, o verčiami elgtis kaip visi likę žmonės. Pats greičio viršijimas, net 1 km/h turi būti baudžiamas. Neesmė koks konkretus jo poveikis, esmė elementarus taisyklių nesilaikymas. Šiandien +1, rytoj gal ir +50km/h. Nelogiška? Peržvelkit straipsnius apie reidus Via Baltikoj, su +40 km/h žmonės teisinasi jog "reikėjo draugę į universitetą nuvežti", "labai skubėjau" ir pan. Tokie žmonės tik patys pavojingi (nes jų klaidos pasipainiojusiems kelyje daug sunkesnės), bet ir savo nuolatiniu malimusi (nes kiti lėtesni) kelia avarines situacijas užlindinėdami, lenkdami per ten kur negalima, dirbtinai įsiprašydami į koloną, ignoruodami kitų eismo dalyvių manevrus. Nepaisant ką kiekvienas mano apie save, kelio ženklui pastatyti yra patvirtinti reikalavimai. Tam ženklui kelias ir ruošiamas. Su laiku kelias tik blogėja, tad visi paaiškinimai tik savęs įtikinėjimas. Peržvelkit avaringiausius ruožus, retas Lietuvoje patenka dėl sudėtingų sąlygų, greičiau priešingai, kelias per geras ir leidžiama perspausti,o tada jau ir įvyksta avarija po avarijos.
mmm 2015-12-09 19:14
pirma. "O kodėl turėtų kažkas to norėti? Avarijų beveik nebūtų ir jei visi laikytųsi KET, įskaitant dabartinius greičio ribojimus." iš tavo žodžių matau tu pripažysti, kad greitis neturi reikšmės saugumui. tai padarom maksimalų leistiną greitį 150 visur. na o jeigu nepripažysti tai pirmas mano argumentas buvo tiesa. Antra. atsakant į SUB komentarą. neturiu noro daug rašyti tačiau trumpai... aš ne iš tų kur "atsišaudo" kalusimais, priimu kritiką jei ji logiška. na nedaug man metų sąlyginai, 25, stažas 7, nuriedėta 450-500k.km lengvuoju auto. avarijų 0, jeigu neužskaitysime kuoliuko aikštelėje. toliau, nelaikau savęs protingiausiu tikrai yra protingesnių esu sutikęs, tačiau už 90 proecentų visuomenės tikrai vairuot geriau nei dauguma moku( nesikuklinu ). dėl "sukrėtimų" daug buvo, laikiniai gyvunai, tikrai nesmagu kai išbėga iš už medžių likus 20-40 metrų ir su pesčiaisiai buvo panašiai tačiau nepanikuoji juk kaip mergina iš šaltai reguoji. Pėstieji patys kalti jei nudaušiu, taigi jų nesisaugau ( aišku perėja kitas reikalas, ten suprantama pagarba ir t.t.) lakstyt tikrai nelakstau retai kada 110 viršiju ir suprantu tuos kas greičiau laksto, tegu laksto jei sugeba. na galiu daug pasakoti tačiau mano tokia filosofija gyvenimo. galbut aš jum juokingai atrodau tačiau jus save iš šono pamatytumėt...
Nerealiai 2015-12-09 21:43
Daug ką apie tamstą pasako toks požiūris į žmogaus gyvybę... Kai kartą nudauši, pradėsi saugotis, nes pamatysi kiek reikalų turėsi tokiu atveju. Na nebent tamstelė dar ir iš tokių, kurie nudaužę pasišalina iš įvykio vietos.