„Volkswagen“ gamykla Lietuvoje? Tai ne anekdotas, o visai įmanomas variantas  (8)

„Volkswagen“ valdybos narys Andreas Renschleris sako, kad šalies geografinė padėtis nėra lemiamas faktorius renkantis vietą naujai gamyklai. Šiuo metu didžiausiomis šalies istorijoje investicijomis džiaugiasi kaimyninė Lenkija. 800 mln. eurų kartu su įranga „Volkswagen“ kainavęs kompleksas išdygo greta nedidelio Vžesnios miesto.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Viena didžiausių ir moderniausių automobilių gamyklų Europoje buvo oficialiai atidaryta spalio 24 dieną. 

Investavo ir pati Lenkija

Lenkijos vyriausybės atstovai pažymi, kad jie taip pat ženkliai prisidėjo prie to, kad šis įspūdingas verslo projektas taptų realybe. Ir ne tik leisdami Vokietijos koncernui įsikurti vietoje, kurioje iki tol buvo plikas laukas.

Infrastruktūrai ir įvairiausių komunikacijų – pradedant kanalizacija ir baigiant elektros linijomis – tiesimui Lenkijos vyriausybė skyrė beveik 60 mln. zlotų (13,9 mln. eurų).

Tačiau dabar turi didžiulę „Volkswagen“ gamyklą, kuriai nepaisant moderniausių energiją tausojančių robotų vis tiek reikės daug darbo jėgos.

Skaičiuojama, kad jai veikiant visų pajėgumu iš viso bus įdarbinti maždaug trys tūkstančiai žmonių.

Poveikį greitai pajus visas regionas, mat vien detales ir kitu reikalingus produktus gamyklai tieks 45 įvairios lenkų kompanijos.

Tam joms taip pat reikės papildomų darbuotojų. Iš viso per ateinančius pora metų tai leis sukurti iki 14 tūkst. naujų darbo vietų.

Sudėtinga būtų nuvertinti visiškai naujos 220 hektarų plotą užimančio gamyklos atsiradimą greta miesto, kuris gyventojų skaičiumi prilygsta Kupiškiui.

Tačiau ar tai gali nutikti ir gerokai toliau nuo Vokietijos esančioje Lietuvoje?

Lietuvai nesako “ne“

Kalbėdamas apie investicijų galimybes Baltijos šalyse „Volkswagen“ valdybos narys, komercinio transporto padalinio vadovas A. Renschleris sakė, kad viskas priklausys nuo modelių gamos ir jų paklausos.

„Tokie sprendimai visuomet siejami su konkrečiu gaminiu. Turėjome modelį, kuriam trūko gamybos pajėgumų. Dabar turime naują automobilį ir naują gamyklą“, – sakė jis.

Koncerno atstovas pažymėjo, kad šiuo metu rinkai reikėjo naujo didelio komercinio modelio, todėl tam ir bus skiriamas didžiausias dėmesys. Jis teigė nežinantis, koks naujas produktas galėtų paskatinti naujų investicijų svarstymą.

„Niekada nesakyk „niekada“, tačiau konkrečių planų šiuo metu neturime“, – komentavo A. Renschleris. Jis pažymėjo, kad šalies geografinė padėtis šiuo atveju didelių problemų nesudarytų.

Anot pašnekovo, jei atsiras naujas modelis, kuriam reikės papildomų gamybos pajėgumų, gali būti svarstomi įvairūs variantai. „Iš pradžių turime pasiekti didesnį produktyvumą naujoje gamykloje“, – reziumavo koncerno valdybos narys.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Saulius Rinkevičius
(16)
(40)
(-24)

Komentarai (8)