Elektromobiliai teršia labiau už varomus degalais?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MCblogiz 2012-02-17 10:20
Kiek jau tokių straipsnių buvo?
hostgator 2012-02-17 10:39
Apgailetinas straipsnis. Jums geriau didele tersalu koncentracija mieste ar geriau tersalu issklaidymas uz miesto milziniskame plote?
Shinigami 2012-02-17 10:45
Ne čia problema. Elektromobiliai neteršia. O elektros gamyba taip pat aplinkos gali neteršti, jei naudosi neteršiančias technologijas, arba ne daug teršiančias. Čia tas pat kas vidaus degimo variklį pakeisti krosnele ir joje deginti anglį arba durpes. Tuomet ir toks automobilis terš normaliai. O kad elektros gamyba iš anglių teršia aplinka labiau už elektros gamyba naudojant benziną (vidaus degimo variklius) - tai čia ir tyrimų jokių nereikia.
kancaras 2012-02-17 11:00
bet kai paraso kad harwardo mokslininkas istyre tai durneliam daug itikinamiau. apie elektromobilius nieko naujo neparase. apie elektra nieko naujo neparase. zalios elektros agitacija per aplinkui.. sakyciau daug anglies kitaicai turi. galetu i lietuva pigiai uzvest.
nightex 2012-02-17 11:07
Tai jei elektrines tersia aplinka tai prie kom cia tie elektromobiliai, juk ne vien jie naudoja elektros energija. Tai straipsnio tema siuo atveju turetu buti "akmens anglies elektriniu tarsa Kinijoje". Elektromobilis nekaltas kad ji ikrauni neekologishkai pagaminta elektra, taigi jis netershia, tershia tie kurie gamina elektra neekologishkais budais tai yra ju problemos ir apie jas reikia shneketi o ne apie elektromobili.
Robinis 2012-02-17 11:52
elektromobilis nk nepakeis, jei pati elektros gamybos infrastruktura nepasikeis. Dabar tarkim koki resursai reikalingi tam paciam benzinuj ar dyzelinuj pagaminti. Esme tame, kad turi but protingas perejimas prie elektromobiliu ir t.t.. Visu nepajungsi, elektrines neatlaikys, kurios yra technologiskai senos. Anglis ir t.t.. Juk atsinaujinanti energetika, tobulinimo procese, efektyvumai vis dideja ir t.t.. O is tos anglies ka tu ten isgausi...
immortallt 2012-02-17 12:13
Anglies atsargu dar labai labai daug yra ir uzteks dar maziausiai 500 metams. Kitas dalykas, kinams ziauriai truksta energijos, jie stato visas kokias tik imanoma elektrines. Jie beje pasaulyje daugiausia investuoja i atsinaujinancia energetika. O problema tai cia visai ne elektromobilyje, itariu mokslininko straipsni paeme, istrauke viena eilute ir padare is to neva straipsni. Pats elektromobilis energija naudoja efektyviau nei VDV.
bahuriux 2012-02-17 12:27
Jei is tos anglies padaryti sintetini benza ir ji naudoti iprastai, kaip dabar naudojam, tai manau ters tapati, kaip anglim kurenama elektirne + elektromobilis. Tik nereikes gaminti brangiu ir "tarpiu" akumuliatoriu, rezultatas taspats butu. Beja kodel kinija turedama belekiek anglies jos nesisntetina i benza (arba i kita angliavandenilini kura), negi nafta vis dar pigesne, visko gali buti nezinau kaip yra istiesu, tik pamastymas. PS. lietuvoj mes irgi galetume biomase sintetinti i butanoli kuri galima pilti i benzinine auto be jokiu perdarymu, nes jis panasus i benza palei mase ir energija.
vyckas 2012-02-17 12:33
Gėda tokius straipsnius dėt. Keistai tie "mokslininkai" lygindami kuro taršą, pamiršo paskaičiuot kiek užteršiama gaminant degalus tiems mažiau teršiantiems automobiliams. Pradedant naftos gavyba, transportavimu, perdirbimu ir galiausiai sudeginimu neretai techniškai netvarkinguose vdv.
enternald 2012-02-17 13:21
Kinai naudoja netvarkingas ir gana neefektyvias, bet pigias anglimi kūrenamas elektrines. Čia greičiau kinijos elektros pramonės o ne elektromobilių problema
immortallt 2012-02-17 15:49
Kad tas sintetinimas dideliais kiekiais problematiskas... Kitas dalykas, nemanau kad jam jau tiks kietas biokuras, jam jau reikes biomases. Kiek suprantu, ten vyksta panasiai i alkoholio virima ?
bahuriux 2012-02-17 15:52
^^ ne nevirimas, o bakterijos vercia is cukraus i butanoli tiesiogiai, jei gerai asimenu distiliacija nereikalinga tieisog galima nupilti ta butanoli. O cukru daro is celiuliozes, neatsimenu pacio proceso eigos.
mch0lic 2012-02-17 16:14
Propogandinis straipsnis. Prie ko čia elektromobilis jei jie elektra iškastiniu kuru gauna, tai gal atsisakom elektros ir tada žibalines lempas naudojam. Juk elektra taip teršia aplinka.
aras2x 2012-02-17 19:22
Ir vel tas pats straipsnis, vieno labai svarbaus dalyko nepamineta kiek aplinkos tersiama pagaminti litrui benzino, net ir naudojant angly gaminti elektrai ir vazinetis elektromobiliu yra daug ekologiskiau nei bet kokia benzinine dyzeline masina, nes vien pagaminti tam benzinui tersiama aplinka daug labiau nei kurenant angly o jau nekalbant kaip ta pati mesina isvaziuoja y gatves.
Rili11 2012-02-17 19:31
Gal negirdejote, kad zalioje, ekologiskoje ir t.t. Vokietijoje daugiau kaip 30 proc. elektros pagaminama is angliu
immortallt 2012-02-17 19:52
O gal teko girdeti apie vokiskus filtrus ?
silicon 2012-02-17 20:44
Mano statistikos destytojas yra sakes, kad didziausias melas yra statistika. Sie mokslininkai sako, kad yra metamas issukis teiginiui, jog elektromobiliai yra svariausia priemone, nes istyre Kinijos rinka. Tegu istiria Nigerijos rinka, tada prieis tokiu isvadu:" elektromobiliu perspektyvos kelia pagristu abejoniu, nes elektros tiekimas nera pastovus". Nera ko pykti, suinteresuotu grupiu yra abiejose barikadu pusese, tik sis portalas galetu atsargiau kelti tokius "tyrimus", o jeigu jau kelia, noretusi ir autoriaus komentaro, o ne tik uzsakyto tyrimo ataskaitos pristatymo vertimo.
immortallt 2012-02-17 21:01
Nu nereikia frazes priimti uz fakta... Jinai turi pagristumo, bet viskas priklausomai nuo to, kaip naudoji statistika. Nes gali pasakyt, kad ir automobilis yra masinis zudymo zmogaus sukurtas ginklas - sakysi ne ?
Nerkus 2012-02-17 21:07
keistai lyginami du visai skirtingi tarsos saltiniai. elektrine yra taskinis tarsos saltinis i kuri galima sudeti filtrus ir iskart pasidarys svariau, o 10000 automobiliu katalizatoriu nesudesi. beto dazniausiai elektrines nera statomos paciame mieste.
Rili11 2012-02-17 21:21
Kokie vokiški filtrai gaudo CO2?