Privažiavo. Kaip Rusijos propaganda gąsdina bėgliais Europą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

six 2015-09-08 16:05
punktyras 2015-09-08 16:34
aislandas 2015-09-08 17:10
Puikus darbas, punktyras, labai taikliai parodyta kaip veikia rusiška propaganda - six, gal tai ir stengeisi padaryti (parodyti rusiškos "pilkos" propagandos pavyzdį)? Nukerpi kaip patogu ir apsimeti, kad visi blogi? Šaunuolis.
lindemann 2015-09-08 17:17
\'Tačiau Europoje nėra propagandos\' True story bro
Arthuras 2015-09-08 18:04
Trumpai tariant, vėjai, o ne straipsnis. Ir pamėginsiu paaiškinti, kodėl. Visų pirma, autorius lyg ir bando paneigti faktą, jog Europos Sąjunga - susiskaldžiusi. Bet juk taip ir yra. Skirtingi ES valstybių poelgiai ir reakcijos į tam tikrus reiškinius nutinkančius Europai tai ir parodo. Apskritai, autorius lyg ir įtikėjęs į ES tvarumą per amžių amžius. Deja, istorija rodo, jog visos sąjungos griūna. ES - ne išimtis. Vienintelis klausimas - kada? Gal šiais metais, gal kitais, gal po 20 metų, gal po 100... Niekas nežino. Niekas ir nežinos bei neatspės. Bet juoktis iš galimybės, kad taip nutiks, nereikėtų - vaikiška. Toliau. Dėl svetimtaučių "baimės". Faktas tik vienas - jei leisti laisvai maišytis, tai tokie europiečiai, kokie jie yra dabar - išnyktų apskritai. Nes azijiečiai, afrikiečiai dauginasi sparčiau, jų pasaulyje yra daugiau, jų visuomenės nesensta taip, kaip Europoje. Jie puikiai žino savo teises ir žino, kaip taikyti psichologinį terorą, kaip sukelti gailestį humaniškiems europiečiams. Aš asmeniškai nesu už globalizmą (ir aš turiu visišką teisę taip galvoti ir manyti). Toks pasaulis būtų visiškai neįdomus. Galų gale, autorius apskritai nesiūlo jokio sprendimo. Kas iš to, kad mes dabar juos priimam? Jų yra TIEK daug, kad mes bet kokiu atveju, tiek nesutalpinsim ir neaprūpinsim. Aš nesijaučiu nei kiek atsakingas už juos, kad iš mano mokamų mokesčių jie būtų išlaikomi. Ir apskritai, tegul įsikala šitie visi kliedėtojai, kad ne saugumo tie pabėgeliai ieško. Jei jie ieškotų saugumo - nereikėtų jiems trenktis į Vakarų Europą. Jie ieško geresnio gyvenimo, bet už tai mainais nieko negali pasiūlyti. O čia išvis, p*zdiec, nesikeikiant. Autorius pats varo propagandą, to net nesuprasdamas. Propaganda yra absoliučiai visur ir visada. Tik vienokia, ar kitokia. Ir jei autorius to nesupranta, jo visa nuomonė - yra tik šnipštas.
Laplaya 2015-09-08 18:49
Aš tamstai nepritariu. Tiksliau - iš dalies nepritariu. Žinoma, kad bet kuris žmogus emigruodamas ieško geresnio gyvenimo ir čia galima paimti Lietuvių pavyzdį - dalis išvažiavusių iš tiesų užsiima neteisėta veikla, sėdi ant pašalpų, bet jų tikrai nėra dauguma. Dauguma yra tiek kvalifikuoti, tiek nekvalifikuoti darbininkai, specialistai, žmonės siekiantys plačiau pripažįstamo ir tvirtesnio aukštojo mokslo, kuriantys verslus. Dar gi - nemažai mano pažįstamų išvažiavo ne dėl savęs, o dėl savo vaikų. Nes jie šventai tiki, kad Lietuvos visuomenė nėra tinkama jų vaikams augti ir daug saugiau jiems bus augti pvz Norvegijoje. Tai ne kvaili žmonės, jie atsižvelgė į socialinius, medicinos apsaugos, elementaraus žmonių požiūrio klausimus... Link ko aš suku - geresnio gyvenimo ieškojimas nėra blogas dalykas. Tai būtinas dalykas. Ir nepritariu, kad daugelis tų žmonių neras sau vietos ir dėl to valkataus bei užsiiminės nusikaltimais... Pažįstu kelioliką žmonių iš tų šalių. Ir tarp jų yra tiek darbščių juodadarbių, tiek IT specialistų, tiek akademikų. Jie neras vietos tik tokių kaip tamsta žmonių kaiminystėje. Bet kuris tolerantiškas žmogus kaip mat atras vienokį ar kitokį talentą tarp daugumos iš jų ir taip pasigerins sau ekonominę padėtį. Net apie Lietuvą kalbant - pilna neapdirbtų miškų, laukų, pilna savų bedarbių nenorinčių už minimumą dirbti, pilna specialistų ir verslininkų kurie negali efektyviau dirbti, nes neranda tinkamų pagalbininkų... Galų gale ant Lietuvos ploto tikrai begalo mažas gyventojų tankumas. Tik dabar prieisiu prie rasės ir religijos klausimo. Reikia būti storžieviu mulkiu, kad bijoti kitos rasės paplitimo Europoje. Neįsivaizdinkite taip ir nelaikykite savęs arijais. Tikrų Lietuvių tauta seniai išnykusi, mes persimaišę su Prūsais, Rusais, Ukrainiečiais, Baltarusiais, Lenkais, Vokiečiais (kuršių kraštas), Latviais, Kazakais, Amerikiečiais, Anglais, Ispanais, Italais... Sakot religija? Ją mes jau ne vieną ir ne du kartus keitėm. Buvome pagonys, trynėmės prie stačiatikių, tada katalikybė su visomis savo atšakomis, žydų irgi niekuomet netruko. Nu nebevaidinkim pusdievių-arijų rasės gerai? Siauriaregiškumas veda prie įvairių baimių, nes daug ko nežinome... O kai atmerkiame akis ir daugiau žinome, kažkaip ir baimės mažiau. O šiuo atveju plačiau atmerktos akys reiškia tai, kad nustotumėme galvoti mikroekonomikos ir valstybinės politikos rėmuose ir pradėtumėme mąstyti žmonijos mąstais. Nėra tokio dalyko kaip "nelegalus žmogus"... Kas čia iš vis per terminas? Niekas nesirinko kaip gims po saule, bei kuriame krašte, visi gimę buvom lygūs. Užduokime sau klausimą, kas mus augant pakeitė?
kiesza 2015-09-08 19:04
Toks vaizdas, kad kažkas suinteresuotas Europos užkišimu imigrantais. Naudos iš jų jokios, o gal tik aš nežinau?? Karo veiksmai Sirijoje ir Libijoje į naudą neišėjo. Kas įdomiausia dar nesu girdėjęs pozityvios nuomonės emigrantų klausimu iš aplinkinių, o televizija taip nuteikia, kad nelegalai "jėga "
Absoliutas 2015-09-08 19:34
Dar vienas nepavykes Rusijos planas sugriauti ES is vidaus.
Arthuras 2015-09-08 19:44
Dar vienas svieto lygintojas. Apgailėtina. Niekada nebuvo pasaulyje vienos valstybės/vienos kalbos, niekada ir nebus. Pasaulis ir jame gyvenančios tautos - per daug skirtingos. Ir tai yra labai, labai gražu. Nes vienodumas yra nuobodu.
Arthuras 2015-09-08 19:45
Mhm?.. Konkrečiau?.. Gal pabėgelius Rusija tremia į Europos Sąjungą?
Arns 2015-09-08 20:01
Vokiečiai iš pradžių vežėsi darbui turkus, vėliau leido pasilikti ir atsivežti šeimas. Kas liko iš darbininkų? Krūva pašalpinių visiškai nesiintegruojančių į valstybę, nes jiems ji svetima, o ir vyko dėl pinigų, ne dėl to kad joje norėjo gyventi. Taigi Arthuro pastebėjimas jau patvirtintas net gi faktais.
Instruktorius 2015-09-08 20:28
arns ar esi buves Turkijoj, ir ar esi buves Vokietijoj, iskur zinai ir faktais tvirtini kad jie pasalpiniai, t, y, Turkai? Esu buves Turkijoj ir Vokietijoj, visur zmones dirbo niekur nemaciau kad valkatautu. Musiskiai autoperpardavinetojai, butent is turku perka ir veliau veza masinas is Vokietijos ar tai Prancuzijos, nejau manai kad pasalpiniai sugebetu atrasti ir pristatyti gera automobili kuri dar galima cia uz gera kaina parduoti ir uzdirbti. Ir jei tavo salyje butu pilietinis karas, nejau negelbetum savo vaiku ir nebandytum begti ten kur saugiau kur nesaudo?
Arns 2015-09-08 20:41
Aha, tai kodėl tie "karo pabėgeliai" nenori užsiregistruoti Graikijoje, Makedonijoje, Serbijoje, Vengrijoje, Italijoje, Ispanijoje? Pareikalavus, jėga priešinasi, bėga iš užsieniečių registracijos centrų į Vokietiją ar Švediją? Karo ir tose šalyse nėra, dėl darbo ar integracijos nė nebando kurtis. Visus atsisakiusius registruotis pirmoje nekariaujančioje valstybėje tik siųsti ten iš kur atvyko.
vytautas50 2015-09-08 20:47
Na čia keletas vaizdų kaip gyvai atrodo pabėgėliai ir kokie jie draugiški. https://www.youtube.com/watch?v=S7n-F6HAcEE https://www.youtube.com/watch?v=q_2hR1zr92Y https://www.youtube.com/watch?v=ksHvEjY8rf0 https://www.youtube.com/watch?v=kLwkOcNgihI https://www.youtube.com/watch?v=fZZY8AWajUk Kitas momentas savo netrumpam gyvenime neteko sutikti nei vieno dirbančio čigono. Jie tarsi normaliai mokosi, baigia mokyklas ir kažkur dingsta. Kažkaip niekam jų dar nepavyko integruoti net sovietmečiu sugebėjo nedirbti. Na Radžis išimtis bet ir tai nuo mažens lietuvė moteris realiai tikra motina. Tiesa jo talentas iš šono žiūrint gan varganas. Kitas momentas tekę natūroje susidurti su čečėnais. Didesnių bepročių nesutikau. Geras kitatikis miręs kitatikis vienareikšmiškai. Pagal video tai kompanija panaši. Plius kažkaip dideliuose būriuose migrantų nesimato nei moterų nei vaikų. Tik jauni 20-30m stiprūs, gerai apsirengę, gerai imitę vyrai. Tokių vyrų paskirtis kovoti tam kad pasidaryti tvarką savo šalyje o ne kažkur bėgti. Tokius vienareikšmiškai atgal ir tegul pjaunasi už kažkurią korano versiją. Kuri nugalės pagal tą ir gyvena visi likusieji. Ir iš kur pas juos fantastiniai pinigai kelionei nuo 2500 iki 10000 $. Man tai taikiai gyvenat reiktų bent 10m taupyti. Mano požiūris vienareikšmiškas Nuo rusų pilnos kelnės bet afrikiečiams ir arabams musulmonams atsiduodam per visus galus. Labiau nei žema. Ir dar iš viso kažkokios valdžios fantazijos priimti į šeimas. Didesnės beprotybės sugalvoti neįmanoma. Taip kad mokykitės koraną jei norit likt gyvi. Tik nesumaišykit versijos. Dėl bėgimo iš savo šalies jei joje blogai. Niekas iš mano giminės niekada nebėgo iš Lietuvos kaip čia būtų blogai. Taip daug kas žuvo. Bet mirti savoje žemėje kur kas maloniau nei būti žmogui be tėvynės. Bėgsi ar nebėgsi vis tiek mirsi. Nuo mirties dar niekas nepabėgo. Bent tokia mano šeimos tradicija. Aš nesiveržiu niekur tai prašom ir į mano daržą nelysti. Kas liečia Vokietiją tai ten turkų bent 20%. Kiek dar visokio kitokio mišinio iš viso neaišku. Taip kad tikri vokiečiai jau tapo tautine mažuma savo šalyje.
sabotan 2015-09-08 20:49
Viskas yra propoganda net ta pati tiesa. Tik kuo skiriasi vakarai nuo rusijos. Vakarai stengiasi suvieniti visus ir kovoti pries tikra priesa, o rusija suskalditi europa atsimti posovietines respublikas ir gasdinti nebutais dalykais.
sabotan 2015-09-08 20:58
Vytautas50 vatniku rupore usiciaupk nors karta. O ka zmonem daryti, kai seimos iskerstos ISIS vbegi is ten , o su tavim elgiasi kaip su atrarusiu zmogumi. O tavo tas posakys lietuva lietuviams apgailetinas. Pats esu pusiau lenkas pusiau vokietis iseina turiu is cia nesdintis . Atrodo, kad esi vaikas nes tas idiotiskas nacionalizmas yra nesamone ir metas ji pamirsti. O vokietijoje isviso tera apie 15 procentu migrantu atsikvosek pagaliau.
vytautas50 2015-09-08 21:05
Na kadangi esi "mišrūnas" tai tau Tėvynės suvokimas neegzistuoja, nes tau Tėvynė gali būti tiek Lenkija, tiek Vokietija ar išviso galas žino kas. Svarbu tavo užpakaliui būtų šilta ir gerai. O jei pradės šaudyti iš karto tepsi slides kur nešaudo. Man ne. Aš čia gimiau čia ir mirsiu nesvarbu čia gerai ar blogai, šaudo ar nešaudo. Lietuvoje per ilgai užsibuvę man visi yra okupantai tik lenkai, tiek vokiečiai, tiek rusai ir t.t.. Turkas gimęs Vokietijoje jau yra vokietis. O procesas tai vyksta kažkur nuo 1960m. Taip kad "originalą" vokietį surasti didelė problema.
Instruktorius 2015-09-08 21:10
Ne bunkeryje gyvenam o globaliame pasaulyje ir jei esame tokie protingi rasime iseiti is sios situasijos. Pagalvokim kas butu jei, situose krastuose kur jie gyvena pradetu stigti vandens, maisto, ju gyvenamosios vietos pamazu visrstu i dykumas del atsilimo ? Kur tada tie visi milijonai eitu? Ka tada darytume?
vytautas50 2015-09-08 21:25
Tiesiog elementariai toks maras nusiaubs viską ir išliks tik stipriausi. Nuo tavo gailesčio ar ne gailesčio nepriklauso absoliučiai niekas. Pasaulio turtuoliai užsiims kokią patogią vietą ir pasistatys moderniausias apsaugas apsisaugoti nuo tokio zombyno. O visi kiti pasiuskit. Niekam jūs neįdomūs su savo tolerancijomis. Bus trumpai aiškiai atiduok ką turi ir taškas. Plius dar bestuburius pribaigs kad netyčia negadintų maisto ar vandens. Nieko čia keisto visuomet taip buvo. Dar gyvi mano tėvai ir papasakoja kas darėsi po karo. Ne pagražintai o natūroje. Pagrindinis tikslas gauti maisto bet kokia kaina. Tam visos priemonės geros ir neegzistuoja jokia ale teisė. Kieno rankose ginklas to ir teisė. Prancūziją ant ausų pastatė berods 4 musulmonai. lakstė tūkstančiai spec tarnybų su pilnomis kelnėmis. O jei tai sugalvos pakartoti kokie 500. Valstybė taps visiškai bejėgė. Lietuvai kokių 100 ISIL pakaktų kad čia būtų visiškas chaosas. Aišku rusai gal taip pat pasimokys "naujos strategijos" kad galima ateit plikom rankom ir užmėtyt kepurėm kaip migrantai.
Che 2015-09-08 21:35
Na dabar pažiūrėkime ką gi teigia didieji ES politikai. Paklausykime Van Rompėjaus. Ką jis sako? Jis teigia, kad nacionalinės valstybės neturi ateities ir kaip pavizdį pateikia Belgiją. Tai valstybė kurios piliečiai nėra prisirišę nei prie gimtosios kalbos, nei istorijos, nerūpi rasinė sudėtis. Kodėl niekas nemini Paneuropos idėjos. Juk vyskta aktyvūs paneurpininkų kongresai. Jau net ir Smetonos laikais mes Lietuvoje turėjome paneuropininkų. Puikiai su jų idėjomis galite susipažinti. Taip pat didžiuli nerimą kelia jų idėjinis lyderis Coudenhove-Kalergi. Liguistos jo mintys manifestuose turėtų kelti didelį susirūpinimą. O čia numoja ranka lyg niekur nieko. Atsimerkit pagaliau. Bet ką gi reiškia tautų atskirimas nuo valstybės? Pinigai? Taip korporacijoms tai tikras palengvinimas, nes turės tik vieną priešą, o ne daugybę valstybių su savais įstatymais. Tokia santvarka tenkina įvairaus plauko pamišėlius, kap Van Rompėjus ir jo pakalikai. Tai paranku ir Putinui, nes patys europiečiai save pastato durniaus vietoje. Bet tuo pačiu reikia pasakyti, kad labai greitai viskas gali baigtis, kaip pradės liepsnoti Europa. Žinoma vis dar priešinsis Paneuropos idiotai, bet galų gale sveikas, bet rūstus protas nugalės.