Parodė, kas jau po mėnesio laukia parduodančių savo automobilį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

- 2015-10-08 11:53
Skundai, skundai, skundai ... O pagaliau išnyks gal „gero stovio“ mašinos, kurios gerai stovi, nes važiuot jau neišeina.
kestutisz 2015-10-08 12:08
Dėl to tai niekas nepasikeis. "Gero stovio" perrašys į "nežinau kokio", ir tie kuri pirko netikrindami servisuose, vien tik dėl "gera kaina" ir "jau kitas važiuoja su pinigais" - pirks lygiai taip pat ir toliau.
mch0lic 2015-10-08 12:20
Pirma priima įstatymą, o tada galva gerai čia sugalvojom ar ne. Aišku, kas pirko naują tai tuos duomenis nebus sunku pateikt, bet naudotų trantų pardavėjam vėl į pašrdžius duria Matyt per mažai mokesčių sumoka valstybei tai valstybė padėjo ant jų
amas 2015-10-08 12:42
Taip, kai automobilis atsiduria Lietuvoj, iškart visa jo istorija tampa paslaptimi ir niekas nieko nebežino. Juk daugumoj šalių visą ostorija prieinama internetu. Noiekas pardavimo skelbimuose, numerių nuotraukose neužtušuoja. Gerai kad tik dūris į paširdžius, o kiek žmonių išsitaško į gabalus, kai mašina avarijos metu perpus trūksta?
Kaunas 2015-10-08 12:45
Visų nesuseks, bet tikrai nemažai automobilių turės aiškesnę praeitį ir pirkėjai bus labiau apsaugoti. Geras sprendimas.
hamann 2015-10-08 12:52
Visiškai nepagrįstas, eilinio perekūpo pabėdavojimas. Nusipirkau automobilį, važinėju 3 metus, norėdamas parduoti: Deklaruoju ridą kokia buvo pirkus ir parduodant, tai visiškai nesudėtinga nes tai fiksuoja TAC su kekviena technikine apžiūra, o kas buvo iki tol man ir neįdomu. Eismo įvykius visiškai jokios problemos deklaruot. Likę du metai ne mano reikalas, nes ne aš to automobilio savininkas buvau, tad ir atsakomybės nenešu. Mašinos būklę ir defektus važinejant paprastai žinai, apsidraudimui galima nuvaryt diagnostikai į autoservisą (čia vien pliusai pirkėjui). Čia tiesiog spyris perekupams į tarpukojį, nes sukuria pagrindą issiieškoti žalos atlyginimo, jei buvo parduotas automobilis su atsukta rida, ir užslėptais defektais. Eilinių vairuotojų nematau kaip tai gali paliesti. O perekupai ne tiek durni, kad juos kas apgautų parduodama sūdą. Paprastai jie yra ta grandies dalis kuri apgauna. PVZ: http://auto.plius.lt/skelbimai/volvo-xc ... 17018.html Deklaruojama rida yra 195 245 km O tikroji rida, pagal švedijos duombazę 2015-02-19 buvo: 400688 km https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx Tikrai yra naiviai manančių, kad švedų Taxi firma prieš parduodama atsuko?
Pumper 2015-10-08 13:06
Gal ir kitų šalių saitus žinai? Bandžiau ieškoti, bet matomai reikia tos šalies kalba paiešką daryti, kad ką surasti.
hamann 2015-10-08 13:11
neskaitant Lietuvos, tai teko susidurt tik su danijos ir švedijos, dėl kitų šalių nežinau ar yra. Danijos: http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... gning.aspx
Pumper 2015-10-08 13:13
Vis geriau nei nieko. Įdomu, kada ES bendrą sistemą paleis, nes kol kas dar tik kalba.
kestutisz 2015-10-08 13:45
Tas ir juokingiausia - čia yra realiai naudingas dalykas, bet stovi vietoj. Tuo pačiu "intensyviai kovojama" su tokios sistemos nebuvimo pasekmėmis. Aišku ir sistema nepadės jei perekūpo makaronai labai skanūs - jis sužymės, kad viskas sugedę, nes "taip reikia, nenori nepirk, kitas jau va pinigus sveža" arba parduos kaip ir iki šiol "iš vokiečio", bet negi dėl tokių patiklių žmogelių reikia visus apkrauti paildomai? Jis gi pinigus tada kur nors kitur išmes.
Absoliutas 2015-10-08 14:10
Pirkejas turi zinoti ka perka. O musu spekuliantams ir sukciams bus sunkiau prastumti brokuota preke. Pagaliau bus tvarka.
HardAxe 2015-10-08 15:31
bus tvarka, kai turguj supildysi pardavėjo pavardę dokumentuose o ne vokiečiu ar prancūzo. iš kur tau pirikupas lups tuos 5 metus istorijos? sakys nusipirkau užvakar, per tą laiką nedaužiau. čia tik lietuviškas mašinas bus sunkiau parduot.
GNU 2015-10-08 19:39
Problema ne sistemos nebuvimas, atsukta rida ar sukti perekupai, tai tik pasekmė paties pirkėjo noro pirkti už kaip įmanoma pigiau. Dar neteko girdėti, kad kas skųstusi automobiliu, kuris buvo nupirktas už rinkos kainą (t.y. tą kurią galima rasti, kad ir mobile.de).
kestutisz 2015-10-08 21:51
Tai, kad ir šiandien tam pačiam turguj, internete ar net pas dilerį galiam rasti naudotų, tvarkingų automobilių, kurių niekas neprieštarasu patikrinti. Tik kad kainuoja brangiau nei "rinkos kaina" tada lieka paskutinėj eilėj, po loterijos bilietų.
biggie 2015-10-08 22:13
Baikit, turiu nemažai įdirbio šitoj rinkoj ir žinau kaip viskas veikia. Visokių bendrų sistemų ir kitų kliedesių nėra ir nebus, nes niekam neįdomu ir niekas nenori papildomo galvos skausmo: vakariečiai patenkinti stumdami metalo laužą už kur kas didesnę nei metalo kainą, perekupai patenkinti turėdami užsiėmimą ir uždirbdami iš jo, rytiečiai patenkinti pirkdami neblogą mašiną už mažesnę kainą nei vakaruose. O kažkokiais naujais popierėliais nieko neišspręsi, nukentės tik sąžiningai parduodantys seną mašiną, o perekūpai užrašys ridą, parašys, kad mašina parduodama tokia kokia yra, jis nieko nežino, pirko prieš 2 savaites iš aikštelės kur nors Diuseldorfe, savininko nėra matęs(taip dažniausiai ir būna), o į kokias tikrinančias įstaigas jei nori gabenk pats, aišku už viską susimoki pats, geriausia kad pirkimo/pardavimo sutartį sudarytum tiesiogiai su kažkokiu Hansu Ulrigrechneriu tipo pats parsivarei mašiną - gausi 100 Eur nuolaidą. Blogiausiu atveju sutartis bus daroma su UAB "Ragai ir kanopos", kurioj atsakingų turint kokių nors pretenzijų fyg rasi. Nepatinka - nepirk, atvažiuos kitas ir nusipirks. Spėkit ar daug kas eis tokius kryžiaus kelius? Visiem px, visi nori geros mašinos pigiau, ir galiu pasakyt, kad geri variantai turguj tikrai neužsistovi. Jokiu būdų neginu sukčiaujančių perekūpų, nebeužsiimu jokia veikla su mašinų prekyba, bet supraskit ir juos - toks gyvenimas: buvo parvarytas gerų metų ledinis passatas su >450 000 rida, vertindami ridą liaudiškais metodais apsišaudavo net ir patyrę specai, mašina buvo tikrąją šia žodžio prasme "ledinė". Ir ką - nieks nepirko arba siūlydavo absurdišką kainą. Atsuko ridą iki 168 373, ir pasatas išėjo greičiau nei 100 eurų pamestas ant šaligatvio. Visi žino taisyklę: nesuksi - neparduosi. O kas kalti? Patys pirkėjai. Jei noriai atsegi piniginę už gražius skaičiukus spidometre - gausi gražius skaičiukus. Ir nedaužtų mašinų paprasčiausiai neapsimoka vežti. Vežamos po didesnių ar mažesnių įvykių, didelių variklio/tranmisijos/kebulo defektų arba su didelėm ridom. Aišku galima nusipirkt ir gerą mašiną, bet viskas priklauso nuo prieš tai buvusių šeimininkų požiūrio į savo mašiną ir speco tvarkusio mašiną rankų tiesumo. O Lietuvoje meistrai dirba tikrai auštame lygyje, todėl džiaukitės: turėdami ubagiškas pajamas, mes tikrai važiuojame santykinai neblogomis mašinomis + kuriame daug darbo vietų vietinei autopramonei + šioks toks ekportas į dar ryčiau esančias šalis.
Arthuras 2015-10-09 00:21
Per tokią su*istą logiką apie "neblogas" mašinas, darbo vietas, normalaus automobilio reikia pusę metų ieškot. Dzin man tie 10-20 proc. nuo automobilio kainos. Bėda ta, kad teko nemažai apžiūrinėt automobilių už mobile.de kainas. Ir ką manai? Visi arba po smarkaus dūžio arba su čiut gyvais dyzeliniais varikliais. Ir šiaip, naudoti automobiliai Lietuvoje yra pabrangę, skirtumo labai didelio tarp mobile.de ir autoplius.lt nebėra. Anksčiau skirtumas buvo didesnis.
hamann 2015-10-09 08:09
Kiek iš perekupų ir garažinių moka mokesčius geriau pasakyk, jei dirbai su automobiliais. 3%? 5%? Ačių, iš tokių darbo vietų nei betkuriam iš mūsų nei valstybei ne geriau. Eiliniam žmogui parduot automobilį, nematau jokių problemų. Jei perekupas rašys, kad nieko nežino apie mašiną ir parduodą tokią kokia yra, tai įtakos automobilio kainą. Pirkėjui bus aišku, kad perka katę maiše. Šie pakeitimai problemų savaime neišspręs, tačiau čia jau didelis žingsnis į teigiamą pusę. Jei būtų beprasmiai pakeitimai, nebūtų tiek verksmų iš perpardavinėtojų.
bahuriux 2015-10-09 08:13
Svarbiausiai į ką reikia atkreipti dėmesį, tai kad kėbulas būtu sveikas, nedaužtas, neperdažytas ir tt. Betką įmanoma pataisyti ir pakeisti mašinoj, bet kebulo ne. Kita vertus per paskutinius 5 metus vw ir škodos prarudydavo, tiksliau ištrupėja tokie taškeliai nuo nekokybiško cinkavimo, o tų taškelių šimtais ir tūkstančiais, per du-tris metus nuo pagaminimo, tai didžioji dalis jų jau ir bus perdažytos palei garantiją. O jei daužtas tai ne kritinėse vietose. O rida paslėpti net nuo neprofo yra beveik neįmanoma, sėdynių nudėvėjimas, vairo, pėdalų, pavarų ričiago (jei mechaninė dėžė) nutrinimas ir panašiai, perekūpai to net nebando tvarkyti, nors įmanoma ir tai užmaskuoti.
Sljder 2015-10-09 08:39
Aš irgi manau, kad nieko šita tvarka neišspręs, geriau siūlyčiau: 1) Jeigu fizinis asmuo savo vardu parduoda daugiau nei 1 tp per metus - apmokestint GPM nuo rinkos vertės (ne skirtumo tarp pirkimo pardvimo ar vertės nurodytos sutartyje) + kokį nors pardavimo mokestį taikyti. 2) masiškai tp gali pardavinėti TIK įmonės suteikdamos bent 6mėn. garantiją tam tikriems mazgams ir parduodamos tiksliai nurodant defektų sąrašus. Tokiu atveju ir mokesčius lengviau rinkti ir atsakomybę turim.
hamann 2015-10-09 08:48
what??? Perki mašiną už 10k parduodi 11k ir susimoki €1650 mokesčių? kaip išsikreips automobilių rinka tada? Bent suvoki ką reiškia GPM?