Parodė, kas jau po mėnesio laukia parduodančių savo automobilį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sljder 2015-10-09 08:54
Taip, būtent sumoki 1650Eur mokesčių. Nebent parduodi tik vieną per metus, tada gali nemokėt - tikslas, kad fiziniai asmenys nespekuliuotu transporto priemonėm. GPM imu tiesiog kaip tarifopavyzdį, galima prie bet kokio skaičiaus rištis.
hamann 2015-10-09 10:01
nesąmonė. net nelabai yra čia ką komentuot.
immortallt 2015-10-09 10:20
Tada pradės forminti ant visų giminių iš eilės ir niekas nieko nemokės. Geriau už skirtumą apmokestinti. Įvesti automobilio mokestį ir tiek.
kestutisz 2015-10-09 10:27
Visiška nesąmonė. Dar pasakyk, kad ir mamos panaudotais vaikų skudurais limituotai prekiauti galės, nes irgi trukdo prekybcentriams, ir šiaip gali skylėtų parduot. Mokestis nuo pelno normalu, nuo vertės - kvailystė. Išvis koks tikslas riboti prekybą, ir dar naudotasi daiktais?
immortallt 2015-10-09 10:31
Prekybą riboti nereikia, bet susimokėti visi vienodai turi, jei užsiima verslu, tai yra parduoda brangiau nei perka.
biggie 2015-10-09 10:33
Iš kur jūs traukiat, kad visi autopardavėjai nemoka mokesčių? Moka jie tuos mokesčius, mielieji, tik šiek tiek mažiau negu dirbant pagal darbo sutartis. Visi normalūs meistrai dirba pagal patentus, ant individualkių, pardavėjai dirba per visokius tarpininkų uabus, žodžiu tvarkosi kaip kam geriau. Bet visi bent šiek tiek "apsibaltinę". Atsidarykit garažą, pradėkit tvarkyt mašinas, arba ant savo vardo parduokit bent kelias mašinas ir pamatysit ar lengva išsisukt nuo vmi grifų. Mokėsit kaip dideli, ir jiems bus nelabai įdomu pelningai jūs dirbat ar krentat į bačkelę. Na nebent būsit tokia smulki žuvelė, kad net per vmi tinklą išlysit, bet tada nepavyks iš to gyventi. Tokia veikla liks tik kaip užklasinė veikla, ir vienas kitas papildomas euras į kišenę ir tai jei seksis. O prierašas, kad mašina parduodama tokia kokia yra niekaip neįtakos mašinos kainos. 19 iš 20 mašinų tokios ir yra parduodamos. Kaip sakiau nenupirksit jūs - nupirks kiti. Nustebsit, bet net nemažai vakariečių atvažiuoja pirkti mašinų čia. Pats esu pardavęs suomiams, švedams, vokiečiams, lenkams, net graikas nupirko vieną audinę. Yra net tarpininkai, perkantys čia parduodamas mašinas ir gabenantys atgal į gimtąją Vokietiją ir, beje, iš to neblogai gyvenantys. Aišku kaip ir visiems reikia gerų ridų, gerų metų, gerų techninių būklių ir, aišku, gerų kainų. Perka viską, nuo renūškių iki kosminių bmw. O lietuviui įtikt sunku: atvažiuoja, bl, kaip čigonai su visa gimine, tipo a***jeni mechanikai, pradeda trankyt su atsuktuvais į dugną, gazuoja šaltą variklį, tampo pavaras neužkurtai mašinai, draskosi su tą mašiną aištelėj, girdi visokius neegzistuojančius bildesius, vaiposi dėl menkiausių trūkumų, smulkiausių pabraižymų, įsivaizduoja, kad už nusmurgusius kelis tūkstančius eurų ne tik nuliovą mašiną turi gauti, bet dar vos ne pačiulpt visiem turėtum. Galų gale, iš esmės taip neradę kur prisi**st, tipo "naglai" paklausia: tai kiek atsukai, kur įkalta, kiek "daktaro" pylei, ir pasiūlo absurdišką kainą. Ir ką su tokiais daryti? Siunti kryptim kur eiti nieks nenori ir lauki kito pirkėjo, gal normalesni bus.
hamann 2015-10-09 11:04
19 iš 20 mašinų tai nebent su atsukta rida. O kad kažkas dirba su patentu, tai nereiškia kad viską ką suprekiauja ir apskaito. Galiu sutikt nebent dėl runkelių pirkėjų.
Pumper 2015-10-09 11:21
Dabar taip, jau pradeda mokėti mokesčius, nes VMI rimčiau dirba, nei prieš kelis metus, kai perekupai milijonus kainuojančius namus statydavosi iš darbo biržos pašalpas imdami.
Arthuras 2015-10-09 14:54
Tą patį galiu pasakyt apie pardavėjus. Paskambini, klausi - ar gerai kuriasi, ar nedūmina, ar gerai traukia, ar niekas nebilda, ar nebuvus smarkiai daužta. Atsakymas "viskas ideliai". Gaišti savo brangų laiką, važiuoji pas tą sukčių. Ir prasideda... Tai dūmais pilasi, tai traukia kaip arklio tempiamas vežimas, tai kuriasi pabrūžinus keletą sekundžių, tai šviežiai lupta ir tvarkyta. Arba rida jau matosi, kad gerokai peržengia tuos nurodomus 198k km. Kai pradedi baksnot, kad melavo - nieko nežinau, draugo mašina, dar kažkas, aš nieko nedariau... Arba auksinis argumentas - "nu tai tokių metų mašina, kur tu rasi kitokią". Apie automobilius iki 10 metų ir po to, kai parodai, kad smarkokai lupta. Smaugt per teisinę sistemą tuos perikūpus kartu su "auksarankiais" ir tiek žinių. Kitos išeities nėra.
immortallt 2015-10-09 14:56
Bet koks klastojimas, tame tarpe ir ridos - taikomas baudžiamasis kodeksas. Pradės klastoti ant popieriaus ridą, atsisės keli, daugiau nebeklastos.
Finalfour 2015-10-09 15:46
O kaip parduot paprastam zmogui masina del ridos? As juk nezinau kiek perekupas atsuko man, pas mane tarkime tradicine ta suknista lietuviska 174 000, kaip pas visus. Cia stafke tokia pas perekupus, sukt iki sito skaiciaus. Nu tai va, as po dvieju metu (masinas keiciu kas 2-3 metai), busiu isukes 30 k km. Ant spido bus 200 000. Nors realiai gal puse milijono. Kaip man parduot tokia auto?
Montis 2015-10-09 19:42
Nepirkt mašinos servise nepatikrinus. Nebent perki pigias mašinas, bet tikrai nesuprantu, kodėl reikėtų gailėt 20-50 eurų oficialiems servisams už patikrinimą prieš perkant mašiną, kad paskui 200-500 eurų ar dar didesnių nuostolių nebūtų. Ir kas svarbiausia, kad jie važiuoja ir su kledarais į tuos servisus. Vienas net su atsukta rida važiavo, o paskui dievagojosi, kad tikrai ne jis suko...
Finalfour 2015-10-09 22:18
Vaziavau as i servisa, mano auto tikrai toli grazu ne kledaras Bet tu nori pasakyti, kad servise patikrinus gera auto, nustacius kad jos bukle ideali, nera prie ko prikibti, bet taip pat nustacius, kad rida sukta, tu jos nepriktum vien del to?
Montis 2015-10-10 00:33
Priklauso nuo aplinkybių ir kokia tikroji rida. Tuo atveju su mašina viskas buvo gerai, bet rida atsukta beveik dvigubai, tikroji buvo beroc 300 tūkstančių. Tokios ridos mašinų nepirkčiau, nors ir gero stovio.
Finalfour 2015-10-10 06:00
300 000 cia daug?!!!!!! Sitas postas puikiai pailiustruoja, kodel perekupai suka ridas iki tu standart fantastic 174 000. Nes lietuviu psichologija sioje vietoje jau pazeista galutinai. Bent esi susidures, kokios yra realios ridos toje pacioje Vokietijoje pas net 2013 metu masinas? 2005 metu masinos su 300 000 net neegzistuoja realybeje. O jei egzistuoja (isimciu visur yra) - tu jos nepirski. Nes jos kaina bus x3 nuo tos kuri uz toki pat modeli prasome Kaune. Plius ziurint kokia auto. Tarkime koks MB W211 3.2 CDI turntis realia 300 000 rida - jo gyvenimas tik prasideda cia is viso dar. Mano vienas pazistamas kaip tik uzziminejamasinu perpardavimu, tai pries kelis metus ekskurisija dare man, i tas turgaus vietas, kur masinos is tiesu atvaziuoja, ne ten kur stovi "ant tralo" jau pirkejams. I tas vietas, kur dar tik tarp tu masinu vaiksto diedas su kompu lagaminelyje ir ridas daro kokias reikia uz 50 lt. Tai jei masina nesudubasinta po katastrofos, o tikrai nedausta, maziau 500 000 nei pas viena nemaciau, o dauguma buvo apie 700 000 ribose. Vaizdelis neparuostai lietuvio psichologijai kraupus, masinukai tokie kaip pas mus gatvese, niekuo ne kitokie, tik spidometru zymos zila plauka varancios. Bet, perekupas prideda ranka, chemijos, diedas su lagamineliu, fantastic 174 000, ir viskas, toks kuris sako "nepirkciau su 300 000", atvares su gimine jama ta masina ir isputes krutine vazineja Vat del to ir sukamos tos ridos, nes zmonems atrodo kad 300 000 aug....
Arthuras 2015-10-11 14:05
Kaip man patinka žmonės, kurie už visus sprendžia - įpirksiu aš, neįpirksiu, įpirks kitas, neįpirks... Ne perikupo reikalas tą spręst. Apskritai, 300k automobiliui yra daug. Taip, yra tokia problema, kad lietuviai pinigų neturi (ir ieško pagal kainą, o ne pagal stovį, dažniausiai) ir būtinai, dėl ne visai aiškių priežasčių, nori dyzelinio automobilio. Be abejo, pilietis nusipirkęs dyzelinį, pirko jį tikrai ne tam, kad laikytų garaže. Bet tai fakto, kad 300k yra daug, nekeičia. Kai sakoma, kad nuo 300k gyvenimas "tik prasideda", tai čia tinkama Rytų Europai, bet ne Vakarų Europai... O mes lyg ir turėtumėm sekt iš paskos Vakarų, o ne lygiuotis į Rytus. Dėl atvežamų automobilių - čia ir yra problema. Perkami automobiliai Vakaruose už kapeikas (mušti, su brangiais defektais, milijoninėm ridom), o Lietuvoje jie parduodami už artimas/tokias pačias Vakarų Europos kainas. T.y. vežami tik tie automobiliai, iš kurių gali uždirbti visos grandys - vežėjas, perikūpas, dažytojas, virintojas, "auksarankis" mechanikas. Tai reikia pagalvot, kad visiems šitiems duot uždirbt, tai kokį šūdą tenais reikia nupirkt?.. Geriausia automobilį, be abejo, parsivaryt pačiam. Tik ne visi tam turi laiko ir kontaktų. Gausis gal 10-15 proc. brangiau, bet daugiau mažiau žinosi (aferistų yra ir Vokietijoj...), ką pirkai. Ir nereikės visiems skiest, kad 300k km yra norma.
biggie 2015-10-12 12:10
Nu ar didelė 300k rida, čia jau priklauso nuo automobilio. Galingam greitkelių monstrui, kaip Audi A8 tai nebus labai rimta rida, kai koks miesto kibiriukas Toyota Yaris su tokia rida bus miręs. Viskas priklauso nuo konkretaus automobilio, variklio galios, degalų tipo, transmisijos tipo, buvusio šeimininko požiūrio į mašinos aptarnavimus, važiavimo stiliaus, mieste ar greitkelyje daugiau važiavus mašina. Žodžiu daug 300k ar mažai sunku atsakyti.