„Koenigsegg“ negali palikti „Bugatti“ rekordų ramybėje – „Agera RS“ tapo greičiausiu automobiliu pasaulyje (Video)  (9)

„Koenigsegg Agera RS“ - greičiausias masiškai gaminamas gatvėmis važinėjantis automobilis pasaulyje. Dar visai neseniai šį titulą garbingai nešiojo „Bugatti Veyron Super Sport“, tačiau pastaruoju metu „Koenigsegg“ vagia visus „Bugatti“ rekordus. Tačiau lenktynės dar nesibaigė - ko lauksime dabar?

„Volkswagen“ koncernui priklauso bene vienintelė vieta Europoje, kurioje galima siekti maksimalaus greičio rekordų. Tam reikalinga aukštos kokybės kelio danga, tinkamos oro sąlygos, labai tiesi ir labai ilga trasa. Tokią „Volkswagen“ turi Žemutinėje Saksonijoje - trasa yra plati, ją iš visų pusių nuo vėjo saugo medžiai, o paviršius yra labai plokščias. Jos tiesioji siekia 8,7 km, o į ją įvažiuoti taip pat galima labai dideliu greičiu dėl lenktų posūkių jos galuose. Nieko panašaus Europoje nėra. Tačiau „Koenigsegg“ prisiprašyti į šią trasą nėra lengva - juk „Bugatti“  yra „Volkswagen“ dalis.

Todėl „Koenigsegg Agera RS“ neseniai sutriuškino „Bugatti Chiron“ 0-400-0 km/h rekordą. Kol „Chiron“ gyrėsi pasiektu mažesniu nei 42 sekundės laiku, „Agera RS“ ant prastos dangos tą pačią užduotį įvykdė per 36,44 sekundes. O neseniai išgirdome ir apie dar vieną „Koenigsegg“ ruošiamą triuką - kompanija uždarė dalį labai tiesaus greitkelio Nevadoje, JAV, ir visiems tapo aišku, kam tai reikalinga.

„Koenigsegg“ galėjo skaičiavimai pagrįsti, kad „Agera“ automobiliai buvo greitesni už „Veyron“, tačiau kompiuterinės simuliacijos reiškia mažai. Oro tankis, temperatūra, padangų būklė, smulkios dalelės ant asfalto - viskas turi reikšmės siekiant toki  rekordo. Todėl dabar naujausia „Agera“ versija pagaliau rado būdų įrodyti savo vertę. Uždarytoje greitkelio atkarpoje pavyko pasiekti vidutinį 447,2 km per valandą greitį.

Žinoma, sakome vidutinį, nes važiuoti reikia abiem kryptimis, kad būtų pašalinta vėjo reikšmė. Važiuojant viena kryptimi automobiliui pavyko pasiekti net 457 km/h greitį. Tiesa, rekordą dar reikės patvirtinti, tačiau „Koenigsegg“ demonstruoja pasitikėjimą savimi - juk viskas buvo paruošta tinkamai, kad tik rekordas priklausytų superautomobilių gamintojui iš Švedijos.

„Koenigsegg Agera RS“ rekordo siekimas video siužete

Kiek laiko „Koenigsegg“ džiaugsis savo rekordu? Neaišku - juk „Bugatti Chiron“ savo maksimalaus greičio dar nebandė pasiekti. Visgi, įdomu, kad dviem ratais varomas automobilis, gaminamas nedidelio gamintojo Švedijoje, sugeba įkąsti didelės korporacijos produktui. 

 

Aut. teisės: Technologijos.lt

(30)
(2)
(28)

Komentarai (9)