„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2021-10-12 17:37
Žinant, kad tesla turi geras tradicijas laikantis gamybos terminų ir apimties planų...
immortallt 2021-10-13 00:04
Bet galų gale deliverina.
Balkis 2021-10-13 08:17
redakcijai, gal suvienodinkite terminus kai lyginate rezultatus, vieną kart rašote per dieną, per metus, o paskui pyst kas savaitę, tai dabar man su calculiatorium skaičiuoti kas ir kiek daugiau pagamina?
Marius.brn 2021-10-13 21:34
immortallt 2021-10-14 10:56
Na pateikti rinkai pateikė, tik kainelė biški kosminė, ir laukti ilgai. Nesakau, kad solar roof pavyko.
Marius.brn 2021-10-14 21:57
Jo, bet tai to pacio zmogaus ir tos pacios kompanijos fail'ai. Tos pacios ligos lydejo ir automobiliu skyriu, bet panasu, kad biski po biski gal bent su EV islips is tos baisios failinim'o duobes.
immortallt 2021-10-14 23:03
EV tik Musk'as ir išjudino. Ar manai VW dabar gamintų?
Marius.brn 2021-10-15 19:15
VW negamintu, bet cia panasiau i cherrypicking, kai tokie klausimai. Bet ne tesla kazka sukure, kuom paremtas siandieninis elektromobilis (Baterijos, internetas, kompiuteriai, valstybiu lengvatos BEV, kurios stipriai ir paskatino eiga BEV). Kaip nesenai ir rasiau, Norvegijoje EV lengvatos ivestos 2001 metais, jeigu neklystu, Kalifornija taip pat panasiu laiku ivede lengvatas EV. Vakaruose gali sakyti, kad Muskas kazka isjudino, o jei nebutu nusipirkes teslos, tai kinai (BYD su kokiu Warren Buffet) ramiai butu ir be teslos pradeje savo EV revoliucija. Kinai jau 2009 metais galejo nusipirkti 300km vaziuojanti BEV. Viskas paremta tuom kad baterijos tobuleja ir leidzia sukurti vis geresnius BEV. Tik tesla bega saukdama priekyje, kad kazka sukure, kai tiesiog tera evoliucinis procesas, kuris susijes su neeiline technologiju vystymosi sparta. Ir jeigu isivaizduoti, kad jei nebutu teslos, staiga niekas nieko nebutu gamine BEV ir pradeje eksperimentuoti su "smartmobiliais", tai juokinga. Dideles ir tuscios Musk'o snekos, gal padejo greiciau pajundinti tokius legacy automakers kaip VW, ford, nes tokiem akivaizdziai ilgai kol kas nors daeina, bet is kitos puses, juk visados galvoji is kapitalo puses. Kol nevercia, kam keisti kazka?
Benediktas 2021-10-15 20:18
Jei ne Muskas, tai šioje vietoje būtume po 10-15 metų (o gal dar daugiau), jis aplenkė įprastą tempą ant tiek. Nes energijos tankis ličio baterijose pastoviai augo, kažkas vistiek būtų pradėjęs klibinti rimčiau, bet kažin ar didžiosios kompanijos būtų pradidinkės, nes tai reikštų, tai ką reiškia dabar - didžiules investicijas ir atsisakymo daug ko, kas jau buvo komfortabilu. Ir dar Musko sėkmingas sutapimas, kad labai už naujus metodus, nesilaiko seno, nes gal kažkas būtų mašiną padares su baterijomis, bet nebūtų tiek dirbęs su autopilotu naudojant mashine learning, arba nebūtų iš pricipo pergalvojęs naujai visą gamybos linija su gigapresais ir t.t.
Marius.brn 2021-10-15 21:39
Kuom paremtas argumentas? Tesla baterijas pirko (panasonic, lg, chem), tai kad ne nuo jos priklause bateriju evoliucija. Kinija niekados neturejo isvystytos ICE industrijos, tai ju atsilikimas, siuo atveju buvo privalumas. Todel jie zymiai lengviau galejo pereiti ant EV, nei tarkim vokietijos pramonei. Del to ir sakau, tesla nieko nepaskubino, neskaitant daug tusciu zodziu. Jei jie butu bent savo datu sugebeje laikytis, sakyciau tada gal butu bent kiek ispudinga. Kaip ir sakiau, Kinai, daugiau maziau normalu EV pateike jau 2009, Japonai 2011. Tesla nepateike model 3 be 2017. Ir cia nesneku apie autopilotus, plansetes salia vairo, cia snekam BEV kurios galios buti naudojamos kasdieniam komunikavimui.
immortallt 2021-10-17 19:29
Kinijoje buvo 300 km Jo Kinijoje nusiperki planšetą su 512 GB SSD, o atėjus pasirodo tik 8 GB... Sakot technologijų jokių Tesla nesukūrė? O tai kaip čia yra, kad kiti nesugeba pagaminti nei tiek nuvažiuojančio automobilio, nei su tiek sistemų, nei akumuliatoriai tiek gerai laiko? Tesla negamina celių, bet gamina akumuliatorius. Akumuliatorius, tai ne tik celių supakavimas. Kinija elektromobilius pradėjo kopijuoti, kaip ir beveik viską.
AAA000 2021-10-17 20:36
o tai ko nesneki? bijai kazko? Muskas gi atejo is programeriu sferos. ir viskas kas su mikropocesoriu programinimu ar visokiu softu - pas ji is esmes pasauly NR1. aisku kolkas. visa kita - sutinku su tavim 100%. labai vidutiniska ar net visiskas sudas su geru marketingu jis tiesiog kolkas gali naujausias inovacijas pirkinetis. bet nemanau kad ilgalaikiskai tvaru. man teslos siaip sau kaip automobilis visumoje... tas dezinis dzipukas tik nebent domintu. ten nebloga koncepsija. tokius megs manau visokie tiuninginiai perdarinetojai. tik cia nisinis auto. visa kita teslos produkcija - is esmes slamstas tipiniam vartotojui. neims. gules kazkur numesta. aplamai elektromobilizmas gali dar zlugt - nes rozetes per letai montuoja pasaulio mastu. gali viskas uzstingt pvz sutankintu gyvenamuju rajonu lygmeny... gali pvz atsirast kokiu geltonuju liemeniu judejimas - uztrumpinantis EV akumus pramogai ir pan... akumu tarsa bus ziauri problema. jau lenda mokestines nesamones... ojojoi dar laukia... technologiskai tai manau EV didziausia problema - labai greitas savaiminis akumo senejimas. sitoj vietoj tesla manau bus pirmi inovatoriai, kur gaus bauda
Marius.brn 2021-10-17 22:53
Butent ka ir sakau, tesla tiesiog surenka aplink esamas technologijas ir sudeda ant ratu (neskaitant autopiloto). Ir beabejo moketi supakuoti virs 8000 bateriju yra tikrai inzinerinis stebuklas, kad veiktu taip kaip veikia ir dar su tiek galios yra tikrai ispudinga. Bet faktas nepasikeicia, kad tesla, kaip ir visi kiti, priklauso nuo isorinio technologinio tobulejimo (siuo atveju licio akumuliatoriu tobulejimo), kuris ir leidzia atsirasti vis geresniems elektromobiliams. BYD, kitaip nei tesla jau senai gamina savo baterijas. Tesla vis dar gali tik pasvajoti apie tai Copy paste masinu industrija, valstybeje kurioje pries kelis desimtmecius neegzistavo automobiliu industrijos apskritai? Kinai gal Teslos stakles atsiveze stampuos lievas padelkas kaip rusai sovietmeciu nuspirke stakles is italu? Kinija jau turi 50% didesne automobiliu rinka nei USA. Tai kad tu nematai tu masinu, tai nereiskia, kad ju nera. Vidine rinka tokia didele, kad jiems uzteko klientu ir savo augancioje rinkoje. Bet per pora metu norvegijoje atsirado jau trys/keturios naujos markes is kinijos (xpeng, MG, NIO, polestar), kurios is cia plesis po visa europa. Netiki? Norvegijoje jau siemet kinietiski EV norvegijoje sudaro jau 6,7% 2021 metu pardavimus. Pries dvejus niekas is vis nemate ne vienos kinietiskos markes gatveje.
Marius.brn 2021-10-18 00:16
Nebijau, tiesiog ne ekranai ar autopilotai mus priveda greiciau prie svariu masinu, o bateriju technologijos. Tesla visad bande tuom issiskirti ir tai beabejo jiems puikiai sekesi (neskaitant kad FSD nera FSD, bet vienaip ar kitaip tesla tikrai toli toje srityje). Ir tesla tikrai pirmas "smartmobilis", panasiai kaip iphonas, kuris pradejo keisti poziuri i tai kad masina nera vien tik 4 ratai, kaip mobilusis nera tik skambuciams. Bet as sneku apie tai, kad svarbu investuoti i BEV kurios yra pigios ir prienamos daugumai, o ne kaip tesla dare is antro galo su fancy ekranais, didelem kainom ir dar prasta surinkimo kokybe.
immortallt 2021-10-18 00:33
Marius, tik idiotas galėtų teigti, kad kas nors nepriklauso nuo bendro technologijų lygio. Nemokėdami lituoti mikroschemų, elektromobilio prieš 300 metų pagaminę nebūtume iš vis jokio. Prieš 100 metų efektyvaus. Teigti, kad Musk'as nieko nepasiekė, tik tiesiog pasisekė būti vietoje ir laiku būtų galima, jei jam taip kartą būtų pasisekę, nu kaip Brandson'ui, kuris iš esmės iš vieno žmogaus įrašų užsidirbo visus savo turtus. Likę verslai tik vidutinį pelningumą nešė. Tuo tarpu Musk'as pakeitė mokėjimų internetu sistemą, tada pakeitė automobilius, ir dar pakeitė kosminius skrydžius. Ir ne, sudėti technologijas esančias pasaulyje nėra paprastas dalykas, tuo labiau, kad tas technologijas sudėti yra viena, išvystyti į išbaigtą projektą, užsikrinti paklausą, finansavimą ir dar krūvą kitų faktorių yra visai kas kita. Ar aš sakiau, kad kinai neturi automobilių ar kad jų negamina? Tik klausimas, ar jie pradėjo juos gaminti, ir ar būtų pradėję gaminti, jei ne kas nors kitas būtų įrodęs, kad jie gali realiai važinėti gatvėmis ir būti praktiški? Musk'as su Tesla kai atėjo, ne kartą buvo sakęs, tikslas jo ne su automobiliais užkariauti rinką, o įrodyti, kad elektromobiliai gali pakeisti VDV. Dėl tos priežasties visi Tesla patentai, kiek pamenu su schematikom ir pan. yra atviri naudoti visiems. Tie patys kinai gali imti ir naudoti kitų atliktą darbą neinvestuodami į tyrimus ir bandymus.
conjurer 2021-10-18 01:28
Tiksliau prikišo nagus, ir dabar ima visus laurus. Jis yra marketingo genijus, todėl visi negalvojami jam priskiria visus įmanomus nuopelnus.
Benediktas 2021-10-18 02:47
Na Muską pagirt tikrai yra daugiau priežaščių nei kritikuot, jei taip sažiningai surašyt ant lapo visus pliusukus ir minusukus. Kai kurie, matau minusų daugiau prisirašę Man įdomu tada kurie gyvi verslo žmonės ir veikiančios kompanijos pas jus turi daugiau pliusų? Jei jau taip vertinam. Būtų įdomu sužinoti. Jau beveik spėju, kad kažkas pradės vardinti labaratorijas, kurios sukūrė kažkokius prototipus, kurie niekada nepasieks rinkos O vadovas kitas, kuris taip gerai gaudosi rinkoje, technologijose, gali apie tai pakalbėti, kad būtų įdomu?
Marius.brn 2021-10-18 08:09
dar pradejo lengvatas iki Musk'o.
Benediktas 2021-10-18 08:44
Marius.brn, jei kritikuoji, tai kritikuok objektyviai, nes kai kritikuoji, tai susidaro toks ispudis, kad apsimeti, kad nezinai, kai kuriu dalyku apie kompaniją, o gal tikrai nezinai. Aš tada tavo vietoje pasiskaityčiau.
immortallt 2021-10-18 09:30
Conjurer, nė vienas čia negalvoja, kad Musk'as atėjo ir vienas pats viską padarė. Musk'as yra lyderis, jis ne pats kuria inovacijas, bet sukuria aplinką tam palankią. Užtikrina resursus, paruošia rinką. Jei manai, kad tai nėra tiek pat svarbu, kiek sukurti technologiją, tai pagalvok, vis dar laikome, kad Kolumbas atrado Ameriką, nors jau žinome, kad tiek Vikingai mažiausiai 400 metų aplenkė jį, tiek ir pasirodo buvo iš europiečių ir kas kažkur 40 metų anksčiau už Kolumbą nuvyko. Bet reikia ne tik "sukurti" (šiuo atveju atrasti), bet ir tinkamai tai įforminti, šiuo atveju, sudaryti žemėlapį ir paskleisti informaciją. Marius.brn, nežinau ką per pastaruosius 2-3 metus kinai nuveikė, bet iki tol Tesla akumuliatoriai buvo tiek efektyviausi, tiek ir pigiausi pagal tokią talpą ir galios kiekį. Lyginant su kitais auto gamintojais, kiek teko rasti info, tai ir ilgaamžiškumas vienas geriausių. Sakai, kad nepakeitė, per aplinkui - viską perka, nieko nesukūrė, technologijos pribrendo, jei ne jis, tai kas nors kitas. Bet vat kad tie patys kinai naudoja Tesla patentus, tai kažkaip neužsimeni