„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-10-18 21:17
Tau daug kur reikia upsidatint žinas, kad ir dėl tu pačių baterijų. Nera tik formato pakitimas. Kaip jautiesi būdamas tokiu heiteriu? Aš stebėdamas Musko darbus gerai jaučiuos, mane įkvepia
conjurer 2021-10-18 22:40
Galiu tavęs to paties paklausti, kaip jautiesi, aklai tikėdamas melagiais? Tikiuosi kada nors savo patarimą pritaikysi sau, ir atsinaujinsi savo žinias. Bei neginsi nesveikai turtingų milijardierių, kurie išnaudoja visus žmones, prie kurių prisiliečia. Nes dėl tokio mastymo, ir masinės propagandos, putinas jau ne vieną dešimtmetį valdo rusiją su savo geležine ranka. Reikia mąstyti kritiškai, o ne šventai pasitikėti tais, kurie ir taip turi per daug, ir neaiškiais būdais gautos galios.
Paprastas_zmogus 2021-10-19 00:14
Man tai iš šono žiūrint atrodo, kad čia atvirkštinis variantas. T.y., kad čia tamsta pats užstrigęs kažkokiame nuopelnų menkinimo ir neigimo režime. Panašu, kad visom išgalėm bandai surasti būdą kaip kažkokį pozityvų dalyką paversti niekiniu ar net surasti kažkokį blogą dalyką jame. Man asmeniškai visiškai dzin tas Musk'as. Neseku aš jo pirstelėjimų, tai man nulis emocijų. Bet tikrai juokinga žiūrint į tavo visus tuos "nieko ypatingo". Tavęs paklausius, išvis pasaulyje niekas inovacijų jokių nekuria ir niekada nesukūrė. Viskas yra "nieko ypatingo". Nu ne, seni. Tesla kaip kompanija tikrai verta pagarbos ir susižavėjimo, nes per sąlyginai labai trumpą laiką sugebėjo padaryti tikrai daug. Nereikia būti nei Tesla, nei Musko fanu, kad pamatyti nuopelnus.
conjurer 2021-10-19 00:40
buvo du momentai, kurie parodė kad EV transportas yra kietas. Model S tiesiog praktiškas, bet nuobodus..
Benediktas 2021-10-19 05:27
Tu vistiek neįvardini to dalyko, kuris pagal mane svarbiausias šiame patobulinime.
Paprastas_zmogus 2021-10-19 08:25
Didžioji dalis žmonių pamatę Roadster net nežinotų, kad tai Tesla.
immortallt 2021-10-19 10:25
Conjurer, esi heiteris Tesla. Čia fanatikų Musk'o lygtais nepastebėjau. Bet tu tiesiog bandai nuneigti viską, ką padarė banaliomis frazėmis, ar faktu, kad ne visi projektai pavyko. Siurprizas - kas daug dirba, tas daro daug klaidų. Faktai, VW, kuris per visus valdomus brand'us, vis dar nesugebėjo aplenkti Tesla pagal pagamintų elektromobilių skaičių. Taip pat Tesla susilaukia daugiausia dėmesio, paklausos, visi lygiuojasi į Tesla, o pirkėjai parametrus lygina su Tesla. Konkurentai savo elektromobilius vadina Tesla žudikais ir t.t. - visa rinka pripažįsta, kad Tesla yra etalonas elektromobilių, net konkurentai. O tu aiškini, kad Tesla nieko nepasiekė. Dar juokingiau, kai kelionė į Marsą sakai, kad nepavyko, kai realiai dar falcon heavy net nėra pilnai dirbantis. Omeny čia kaip sakyti, kad jei iki šiol elektromobiliai neužėmė visos rinkos, tai elektromobiliai niekam tikę ir iš viso reikia raukti. Jei atsiverstum senas diskusijas, matytum mano išreišktą nuomonę, kad tas pats hyperloop yra BS, ar solar roof mažai tikėtinas.
conjurer 2021-10-19 11:09
Dydis optimalesnis montavimui elektromobiliuose? Turbūt. Bet buvo pristatyta, lyg būtų padidintas energijos tankis, ir daug kas tuo patikėjo. Dėl to tai laikau ne pasiekimu, o akių dūmimu.
immortallt 2021-10-19 11:39
Conjurer, panaudota tris kartus Tai privati misija būtų. Tai misijai reikia ne tik pinigų, bet ir pasiruošti. Jei NASA dabar gautų adekvatų finansavimą ir išsikeltų tikslą paruošti Marse koloniją skristi žmonėms, tai truktų kiek? 20 metų. SpaceX komercinis projektas, pinigų iš oro niekas neduoda. Aišku Musk'as yra verslininkas, ir man juoką kelia kaip žmonės su bitcoinais ir pan. šokinėja paskui. Bet dar kartą, nereikia visko suplakti. Hyperloop teoriškai gali būti patrauklu didelio tankio miestams, kaip metro alternatyva, technologija pati nėra BS, bet komercinis atsipirkimas, neva pigiau nei traukinys/metro, tai BS. Ir ne, nereikia visko ką sako priimti kaip tiesą. Ne visada tiesą gali sakyti, nes teisingai jos neįvertins, ar panaudos konkurentai iškreiptą. Kartais ir klaidinti reikia rinką. O kartais tiesiog lygioje vietoje uždirbti. Ar susilaikytum uždirbti kelesdešimt milijonų eurų už porą postų?
Benediktas 2021-10-19 12:11
Ne, ne tik tai. Matosi, kad paviršutiniškai domiesi.
conjurer 2021-10-19 12:16
Šiuo atveju tas pats, kaip paklausti "kokia mano mėgstamiausia spalva", ir sakyti "paviršutiniškai fizika domiesi", jei žmogus neatspėja. Arba pats pasakyk, arba pripažink tai ką aš sakiau.
Benediktas 2021-10-19 12:34
Ne, tu tiesiog net neįvardini to dalyko visai. Jis pademonstruotas, net tam pačiam klipe, kur įdėjai. Gali neįvardinėti, tiesiog, esi labai neobjektyvus heitindamas.
conjurer 2021-10-19 12:45
Kaip minėjau, tai tas pats kaip atspėti kokia tavo mėgstamiausia spalva. Aš pasakiau tą pačią išvadą kaip ir tame klipe. Ir kodėl sakai kad esu neobjektyvus, kai esu objektyvesnis už tave? Aš įvardinu kas gerai, ir kas blogai. Čia objektyvumas. O tu tik giri ir nematai minusų, čia subjektyvumas.
HardAxe 2021-10-19 13:10
Reikia biudžeto ir noro organizuoti skrydį į vieną pusę. Ilgalaikis įsipareigojimas siųsti paketus tiem žmonėm ir misijos papildymus progresą stums daug greičiau, nei planavimas kaip visus parskraidinti. Ir mes tikrai tikrai rasim pakankamai savanorių, žinančių, kad tai bilietas į vieną pusę.
Benediktas 2021-10-19 13:24
Tu matai pustuštę stiklinę, bent jau į Musko darbus žiūrėdamas tai jau tikrai . Dar į ARM Tas baterijos patobulinimas yra susiejęs su varža ir srovės stiprumu ir tinka visų cilintrinių ličio baterijų gamintojams, nesvarbu nuo jų diametro. Jo niekas nesugalvojo per 30 ar kiek ten metų, kiek gamina 18650. Nesuprantu, kaip į tai galima neatkreipti dėmesio susipažinus su baterijos konstrukcija.
immortallt 2021-10-19 14:40
Marsui reikia daug pasiruošti - pats pripažįsti. Jei būtų Kenedžio laikų finansavimas... Musk'as tokį turi? Starlink palydovai neš ne tik pajamas, bet ir pelną. Atitinkamai gali gauti finansavimą. Kokias pajamas neštų Marsas? Hyperloop kartais nėra dalinis vakuumas? Tiek nesidomėjau. Jei turėtum daug pinigų... Kas yra daug? Ir kaip manai, kiek kainuotų išvystyti technologijas metalų kasimui iš kosmose esančių uolienų? Ir ką su jomis darytum? Jei gabentum į žemę - iškart atsakymas, kad neapsimokės. Jei kosmose panaudosi - tada vėlgi, krūva technolgijų ir procesų dar sukurti nėra, tai nei pigu, nei tikėtina per artimiausius 20 metų. Beje, pats sau prieštarauji "atsipirkimas didelis, nors ganėtinai lėtas" greitis didelis, nors ganėtinai lėtas. Jei atsipirkimas didelis, tai reiškia greitas, t.y. max 3 metai, ir čia nėra kažkoks ypatingai didelis. Normalus rizikingesnėje įprastoje veikloje. Šiaip tiek inovatyviai veiklai - metai. 20 metų atsipirkimas normalus infrastruktūrinėms investicijoms, ar verslams, kur viskas atidirbta iki niuansų ir kur iš esmės dydis lemia viską. Kur inovacijos smulkios ir mažai ką keičiančios, na pvz. beveik visos commodities rinkos. Aš kiekvieną dieną matau įdomių ir perspektyvių technologijų sukurtų Lietuvoje, kurios realiai dienos šviesos ir neišvysta, arba sėkmė būna labai ribota, nors nauda yra didelė. Todėl kad įvedimas į rinką, yra ne ką lengvesnis dalykas, nei sukurti technologiją. Lietuvoje dar supratimo šio fakto labai trūksta, o ką jau kalbėti apie žmonių, kurie sugeba tai padaryti ne atsitiktinai, o tikslingai. Musk'as būtent ir sugeba komercializuoti, ir pirmiau suburti komandą tų inovacijų kūrimui, finansavimui ir diegimui. Musk'ui nebūtina net fizikos ar chemijos pagrindų mokėti, kad savo darbą atliktų gerai ir būtų svarbus inovacijų kūrimui. Beje, atskirų inovacijų ir produktų apjungimas yra vieną didžiausių pridėtinių verčių kuriantis verslas. Kodėl taip? Nes apjungti yra sunkiau nei sukurti padrikas inovacijas, kurios tarpusavyje nedera. Tam reikia daugiau resursų, derinti su daugiau komunikacinių taškų - projektai komplikuojasi geometrine progresija, ir dar svarbu tai padaryti per santykinai trumpą laiką, nes kuo ilgiau tęsi, tuo didėja tikimybė kad arba tavo sukurtas produktas bus pasenęs tik pasirodęs rinkoje, arba neteksi protų ar finansavimo.
conjurer 2021-10-19 22:39
Didelis atsipirkimas ne visada reiškia greitas. Kaip ir su naftos pramone, kol nebuvo daug automobilių, tai buvo šiokie tokie pinigai, automobilių kiekiui didėjant, pradėjo ženkliai augti ir visa naftos išgavimo industrija. Ir jei esi pirmas tokioje srityje, tai po daug metų būsi didžiulis banginis, nebent sugebėsi žiauriai susiknisti kažkuriuo momentu. Taip pat matau asteroidų kasybą. O suradus didelių ledo gabalų galima pasidaryti ir kuro, kas labai atpigintų medžiagų gabenimą atgal. Kalbant apie dalinį vakuumą, svarbu skirtumas tarp išorės slėgio ir vidaus. Jei skirtumas didelis, ir dalinis vakuumas gali būti labai didelė problema. Hyperloop jau egzistavo brėžiniuose prieš 100 metų, kaip alternatyva traukiniams, ir niekada nebuvo praktiškas, nes neturime medžiagų kurios nesiplėstų nuo karščio, nesitrauktų nuo šalčio, būtų kietos ir tuo pačiu metu netrapios, bei kompensuotų visas vibracijas. Nebent gyveni marvelio visatoje, ir turi priėjimą prie didžiulių adamantiumo ir vibraniumo kasyklų. Jei jau muskas nežino chemijos ar fizikos pagrindų, galėtų pasitarti su tuo kas žino, prieš pasisakydamas. Su tokiais pasitaria tik prieš įgyvendindamas projektą. Taip yra neblogų projektų, kuriuos jis įgyvendino, tarkim apjungdamas tabletus, ratus ir batareikas. Bet jo buvimas viešojoje erdvėje yra ne tik baigti produktai, bet ir savo populiarumo kėlimas, per stebūklų žadėjimus. Gal aš čia vienintelis nemėgstantis tokių influencerių, gal čia mano problema, kad aš jo negarbinu kaip šių laikų technodievo. Tiesiog norisi mažiau kalbų, daugiau darbų. O jei kam gyvenime trūksta sci-fi, galiu parekomenduoti knygų ir filmų. Taip pat šiame puslapyje hitlerio megalomanijos projektų, ir kai kurie iš jų realesni ir gal naudingesni nei musko.
immortallt 2021-10-19 23:06
Apie atsipirkimą, tai geriausiu atveju tu apie rinkos dydį rašai, ir su atsipirkimu mažai ką bendro turi. Ką žino, ir ko nežino - mums nežinoti. Pasaulis yra toks, kad futbolininkas uždirba daugiau už geriausius medikus ar mokslininkus. Gali būti doras ir sąžiningas, ir nieko nepadaryti, o gali prisitaikyti prie netobulo pasaulio ir padaryti tai, ką kiti aiškino, kad neįmanoma padaryti. Sci-fi man nereikia, skaitau Horizon Europe programas - ten jau sci-fi netolimoje ateityje.
Paprastas_zmogus 2021-10-21 00:00
Vieni aukoja laiką, kiti važiuoja gudriai. pvz išvažiuoja vėliau arba anksčiau ir taip išvengia visų kamščių.
conjurer 2021-10-21 05:57
Ok, įkalbėjai taršos sukeliamos ligos, ir artėjančios klimato katastrofos yra tikrai menka problema palyginus su pusvalandžiu stovėjimu tarp žmonių, bet negalėjimu dirbti, kol neatvykai iki darbo.